Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay of F1 TV Pro: welke moet je in 2024 kiezen om Formule 1 te kijken?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

    Onderbouw nu eens aantoonbaar dat wat je bier stelt ook de realiteit is?

    Dat kan je niet kan ik je nu al op een presenteerblaadje zeggen. VodafoneZiggo heeft namelijk nog nooit de volledige kosten van Formule 1, Champions League of whatever alleen op niet Ziggo-klanten afgerekend. VodafoneZiggo leidt verlies op Ziggo Soort maar schrijft het verlies af op marketing. En jij als tegenstander van streaming voor sport zou na het stoppen van lineair Viaplay Xtra toch blij moeten zijn met een terugkeer van F1 naar de lineaire kanalen van Ziggo Sport? Of zit 'de haat' tegen Ziggo (waarvan je zelf zegt dat je die niet hebt) jou toch echt zo hoog?
    Mijn oproep om eens normaal naar elkaar te doen heeft jou nog niet bereikt.
    In alle gevallen eens, ik juich sport via vaste kanalen toe. En ook eens, Ziggo Sports is nooit duurder geworden bij andere providers toen men Formule 1 had.
    Maar het steekt wel dat de Ziggoklanten het gratis en voor niets krijgen en ook nog eens in 4K, terwijl de betalende klant kan fluiten naar 4K en dus voor het gevoel meebetaald een de pleziertjes van Ziggoklanten. En ja, dat is een gevoel dat ik als betalende klant dan heb.
    Ik was overigens grote fan van de Ziggo F1-uitzendingen.

    Verder heb ik jarenlang naar volle tevredenheid Ziggo gehad, daar zit dus geen enkele rancune or what so ever.
    Ik heb totaal geen enkele reden rancune te koesteren richting Ziggo, integendeel.
    Er zit me in het leven niet veel hoog, ik ben kritisch meer niet.
    Zoals ik al aangaf zijn er grotere problemen op de wereld om je druk over te maken. Laat elkaar eens in elkaars waarde.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Feb 2024, 16:22.

    Reageer


    • #17
      [QUOTE=Bordewolf;n291773]

      Mijn oproep om eens normaal naar elkaar te doen heeft jou nog niet bereikt.


      Ik reageer gewoon normaal. Ik vraag een onderbouwing van iets dat jij zegt. Dat is gewoon normaal reageren beste man. De reactie van jou is a-normaal reageren.

      Dus verbeter de wereld, begin bij jezelf. En behandel als eerste volwassen mensen niet als een schoolkind die door een leraar wordt aangesproken.

      Inhoudelijk spreek jij jezelf tegen over Ziggo Sport. Je vindt het allemaal top maar je hoopt dat Formule 1 niet naar hen teruggaat. En de reden blijkt dan jaloezie te zijn, Ziggo-klanten krijgen het gratis en anderen moeten ervoor betalen. Ja zo is de wereld nu eenmaal. Jij krijgt een jaar lang Viaplay van Delta gratis om naar Formule 1 te kijken. Ziggo klanten weer niet.
      Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 20 Feb 2024, 16:39.

      Reageer


      • #18
        [QUOTE=Jarco Kriek;n291781]
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Mijn oproep om eens normaal naar elkaar te doen heeft jou nog niet bereikt.


        Ik reageer gewoon normaal. Ik vraag een onderbouwing van iets dat jij zegt. Dat is gewoon normaal reageren beste man. De reactie van jou is a-normaal reageren.

        Dus verbeter de wereld, begin bij jezelf. En behandel als eerste volwassen mensen niet als een schoolkind die door een leraar wordt aangesproken.

        Inhoudelijk spreek jij jezelf tegen over Ziggo Sport. Je vindt het allemaal top maar je hoopt dat Formule 1 niet naar hen teruggaat. En de reden blijkt dan jaloezie te zijn, Ziggo-klanten krijgen het gratis en anderen moeten ervoor betalen. Ja zo is de wereld nu eenmaal. Jij krijgt een jaar lang Viaplay van Delta gratis om naar Formule 1 te kijken. Ziggo klanten weer niet.
        Je blijft het voor me invullen, blijft er mee doorgaan zou ik zeggen. Lees mijn bijdrage even eens door een niet gekleurde bril… Ik pas voor over en weer gekift over niets en mensen op een bepaalde manier neer te zetten.
        Maar als je het nog duidelijker wil: jarenlang Ziggo gehad, naar volle tevredemheid, jarenlang Ziggo Sports gehad voor F1 naar volle trevredenheid,
        Ja, ik vind iets van gratis F1, niet zo zeer dat dit gratis is, maar wel dat een fors betalende klant niet hetzelfde ontvangt. Dan heb ik het met name over 4K. Ik hoop dat ik me hiermee duidelijk heb gemaakt.

        Termen als jaloezie…,dat gaat me veel te ver. Nogmaals er gebeuren veel heftiger zaken in de wereld waar ik me drukker om maak.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Feb 2024, 18:37.

        Reageer


        • #19
          https://www.gpfans.com/nl/f1-nieuws/...ten-nederland/

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            F1-TV Pro - 94,- eu

            Viaplay (mét f1-tv pro) mrt t/m dec = 10 x 12,95 p/m

            Voor kleine 30 eu krijg je de visplay 'shows' er bij....

            Caveat Emptor

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X