Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay of F1 TV Pro: welke moet je in 2024 kiezen om Formule 1 te kijken?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Viaplay of F1 TV Pro: welke moet je in 2024 kiezen om Formule 1 te kijken?

    Woensdag beginnen de testdagen al...

    Viaplay of F1 TV Pro: welke moet je kiezen om Formule 1 te kijken? | FWD
    Laatst bewerkt door driepinter; 18 Feb 2024, 21:50.

  • #2
    Voor mij F1 Pro,je kunt diverse talen instellen,voor mij de Engelse reporters,betere achtergrond info,ook vanuit de pitstraat,beter dan de nederlandse reporters.

    Reageer


    • #3
      Viaplay via hun app dan krijg je F1 Pro er gratis bij

      Reageer


      • #4
        Dit moet iedereen naar eigen overweging inderdaad helemaal zelf weten. Bij deze een motivatie van onze keuze.

        Wij zijn halverwege seizoen 2022 overgestapt van viaplay naar F1 TV Pro. Onze beweegredenen waren de volgende: we zijn alleen geïnteresseerd in F1 wedstrijden, achtergronden, docu's en nieuws. Bij viaplay was het aanbod hiervan slechts zeer beperkt en vaak van matige kwaliteit aangaande de productie en presentatie. F1 TV Pro biedt ons hier onvoorstelbaar veel meer. Bovendien betaalden we bij viaplay voor allerhande sporten (e.g. darts, buitenlands voetbal,..) die ons werkelijk geen reet interesseren. Verder was er bij viaplay vanaf de donderdag na de race enkel nog een samenvatting te zien waar F1 TV Pro een database heeft met volledig verslag van alle volledige(!!) raceweekenden tot wel 20 jaar (en meer) terug! Gezien het feit dat ik wegens mijn werkzaamheden de races lang niet altijd live kan kijken maar soms pas enkele dagen later was ook dit een zeer belangrijk argument voor de overstap.

        Kortom: F1 TV Pro biedt ons veel(!!) meer content van een beduidend hogere kwaliteit qua presentatie en commentaar (ik luister het Engelse F1 TV Pro commentaar, Nederlands commentaar is ook voorhanden), een enorme database en dit alles voor een beduidend lagere prijs per jaar. Absolute no-brainer. Als eventueel nadeel kan worden gemeld dat F1 TV Pro tot op heden geen app aanbiedt die op de TV kan worden geïnstalleerd dus stream ik alle programma's van MacBook naar TV. Dit functioneert prima.

        Ik baseer mijn ervaring met viaplay op de situatie mid-season 2022. Geen idee of de content en kwaliteit inmiddels verbeterd is.

        Ik wens iedere liefhebber een prachtig seizoen 2024!
        Laatst bewerkt door Beech1969; 19 Feb 2024, 11:20.

        Reageer


        • #5
          Wie doet het Nederlandse commentaar op F1TVPro? Zijn dat knabbel en babbel van Viaplay of zet F1TVPro daar een andere Nederlandse commentator op?

          Reageer


          • #6
            Hetzelfde commentaar als Viaplay. Maar ook andere talen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Beech1969 Bekijk bericht
              Kortom: F1 TV Pro biedt ons veel(!!) meer content van een beduidend hogere kwaliteit qua presentatie en commentaar (ik luister het Engelse F1 TV Pro commentaar, Nederlands commentaar is ook voorhanden), een enorme database en dit alles voor een beduidend lagere prijs per jaar. Absolute no-brainer. Als eventueel nadeel kan worden gemeld dat F1 TV Pro tot op heden geen app aanbiedt die op de TV kan worden geïnstalleerd dus stream ik alle programma's van MacBook naar TV. Dit functioneert prima.
              Ik wens iedere liefhebber een prachtig seizoen 2024!
              Helemaal eens
              Ik kijk sedert eind vorig seizoen via chromecast (op mijn wat oudere LGtv).
              De F1 TV Pro app werkt perfect en is ook véél stabieler dan de Viaplay app.
              Engels commentaar is ook een verademing.....bij Viaplay ging de volumeknop regelmatig een stuk lager/uit.

              Mooi seizoen toegewenst!
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8

                Een Viaplay abonnement per jaar inclusief F1PRO TV gaat vanaf 22 mei 2024 Euro 17.99/mnd ofwel Euro 215,88 per jaar kosten

                F1PRO TV abonnement Euro 94,99 per jaar
                PDC TV abonnement Euro 59,99 per jaar
                Deze twee gezamenlijk dus Euro 154,98 per jaar.

                Dus als je alleen F1 en Darts wil, is dat laatste een stuk goedkoper
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                  Een Viaplay abonnement per jaar inclusief F1PRO TV gaat vanaf 22 mei 2024 Euro 17.99/mnd ofwel Euro 215,88 per jaar kosten

                  F1PRO TV abonnement Euro 94,99 per jaar
                  PDC TV abonnement Euro 59,99 per jaar
                  Deze twee gezamenlijk dus Euro 154,98 per jaar.

                  Dus als je alleen F1 en Darts wil, is dat laatste een stuk goedkoper
                  Geen jaar abonnementen meer bij F1 TV Pro :

                  https://www.techtastic.nl/streamingd...aarabonnement/
                  Laatst bewerkt door driepinter; 20 Feb 2024, 08:31.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Geen jaar abonnementen meer bij F1 TV Pro :

                    https://www.techtastic.nl/streamingd...aarabonnement/
                    Kennelijk zijn er op de achtergrond krachten bezig die er voor moeten zorgen dat Viaplay F1 behoudt.... Maar het wordt wel erg duur allemaal.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                      Geen jaar abonnementen meer bij F1 TV Pro :

                      https://www.techtastic.nl/streamingd...aarabonnement/
                      "Lijkt te stoppen".....
                      Mijn sommetje in eerder bericht gisteren was/is gebaseerd op de info van de eigen websites van genoemde partijen.
                      De (toekomstige) prijs van Euro 17,99 per mnd vanaf 22 mei 2024 voor Viaplay kreeg ik gisteren per mail van Viaplay zelf.

                      Joost mag weten waar en op wie je nog kan vertrouwen...
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #12
                        Wij kijken vanaf dit seizoen F1 TV Pro (EUR12/maand) met het commentaar van Olav en Jack via Grand Prix Radio (proxy België).
                        Voor een F1 fanaat scheelt het, vergeleken met Viaplay, aardig wat op jaarbasis, hoewel betalen per maand altijd per seizoen kan variëren. Een F1 seizoen is vooralsnog maar 9 maanden lang en geen 12 maanden.
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                          Een F1 seizoen is vooralsnog maar 9 maanden lang en geen 12 maanden.
                          Terecht opgemerkt. Voor degene die alleen geinteresseerd is in Formule-1 betaal je bij een Viaplay jaarabonnement ook voor drie maanden zonder F1 activiteit, noch bij Viaplay noch bij F1 TV Pro. Dat bespaar je bij een maandabonnement F1 TV Pro (het goedkoopste maandabonnement), omdat je je abonnement dan in november opzegt (lees: per december).
                          Wat een abonnement per maand moet gaan kosten in dat volgende seizoen blijft koffiedik kijken.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Stoffel Bekijk bericht
                            Terecht opgemerkt. Voor degene die alleen geinteresseerd is in Formule-1 betaal je bij een Viaplay jaarabonnement ook voor drie maanden zonder F1 activiteit, noch bij Viaplay noch bij F1 TV Pro. Dat bespaar je bij een maandabonnement F1 TV Pro (het goedkoopste maandabonnement), omdat je je abonnement dan in november opzegt (lees: per december).
                            Wat een abonnement per maand moet gaan kosten in dat volgende seizoen blijft koffiedik kijken.
                            Zeker en bij Ziggo ben je slechter af, die gaat alle kosten afwentelen op de niet Ziggo-klanten, waarbij de Ziggoklanten het "gewoon" gratis kunnen krijgen.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Zeker en bij Ziggo ben je slechter af, die gaat alle kosten afwentelen op de niet Ziggo-klanten, waarbij de Ziggoklanten het "gewoon" gratis kunnen krijgen.
                              Onderbouw nu eens aantoonbaar dat wat je bier stelt ook de realiteit is?

                              Dat kan je niet kan ik je nu al op een presenteerblaadje zeggen. VodafoneZiggo heeft namelijk nog nooit de volledige kosten van Formule 1, Champions League of whatever alleen op niet Ziggo-klanten afgerekend. VodafoneZiggo leidt verlies op Ziggo Soort maar schrijft het verlies af op marketing. En jij als tegenstander van streaming voor sport zou na het stoppen van lineair Viaplay Xtra toch blij moeten zijn met een terugkeer van F1 naar de lineaire kanalen van Ziggo Sport? Of zit 'de haat' tegen Ziggo (waarvan je zelf zegt dat je die niet hebt) jou toch echt zo hoog?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X