Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Canal Digital komt met BBC 1 en BBC2

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Tsja, op een serieus forum als https://gathering.tweakers.net zijn zelfs aparte topics waar je elkaar aan kunt spreken op gedrag/bejegening en er is een werkend privéberichtensysteem. Ik ben natuurlijk volgens sommigen de troll die het fikje opstookt, maar die posten hier nog niet al zo'n 20 jaar, of is het 25? We zullen rustig af moeten wachten tot Delta een echt serviceforum, of een met werkende forumsoftware online zet. Mijn privémening is dat er een paar piskijkers (niet meer dan 3) hier de boel verzieken door steeds maar reacties te bestempelen als off-topic en de reageerders van reacties die ze niet bevallen aan te vallen onder het mom van 'blijf on-topic.' Het is eigenlijk te sneu om op te reageren maar tegelijk ook te neerbuigend om onweersproken te laten. Eromheen cirkelen een aantal serieuze reageerders die het ook diep triest vinden en dan nog een paar wappen die het gewoon leuk vinden om de boel te zien fikken en er graag brandstof bij doen. Dat het er voor sommigen allemaal wat kleuterachtig uit ziet, vast. Dat is dan maar zo. We zouden echt al winst kunnen maken door 1 of 2 aparte topics over bejegening en gedrag en fouten in topics te openen. Als we dat doen, blijven de andere topics lekker schoon. Hoop doet leven!
    Ik verwijt je ook zeker niets, maar mag toch ook gewoon reageren net als een ander doet.

En dan doe ik het nog op een nette en normale manier en hoop ook dat iedereen daar een beetje rekening mee houdt op dit forum.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
      Dat betwijfel ik..... er zitten hier figuren die elke gelegenheid gebruiken om het fikje op te stoken, een apart topic om elkaar aan te spreken gaat dat echt niet veranderen.
      Ok. Dus dan hebben we hier een stel tokkies en op tweakers niet?

Reageer

Dat betwijfel ik..... er zitten hier figuren die elke gelegenheid gebruiken om het fikje op te stoken, een apart topic om elkaar aan te spreken gaat dat echt niet veranderen.
        En al zou dat zo zijn, als die dan stoken in die topics en niet meer in die van anderen....maar misschien heb je gelijk hoor....zucht...houdt het dan nooit op!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          Ok. Dus dan hebben we hier een stel tokkies en op tweakers niet?
          Ik denk dat er op tweakers veel strakker wordt gemodereerd, dat maakt een groot verschil....
          Hier kunnen zelfs de spammers hun linkjes naar allerlei al dan niet dubieuze sites gewoon blijven schrijven, daar wordt ook niets aan gedaan.
          Laatst bewerkt door JanPietJoris; 12 Sep 2023, 22:08.

Reageer

Maar heeee...........Canal Digital komt met BBC1 en BBC2, wat hebben we nog meer nodig? Hebben die trouwens ook al 4K....

Reageer

Ik denk dat er op tweakers veel strakker wordt gemodereerd, dat maakt een groot verschil....
              Hier kunnen zelfs de spammers hun linkjes naar allerlei al dan niet dubieuze sites gewoon blijven schrijven, daar wordt ook niets aan gedaan.
              Op tweakers worden de forumregels nageleefd. De forumregels zijn prima beschikbaar op dit forum.
              De misbruikers hebben last van selectieve verontwaardiging en zoeken in alles hun eigen gelijk.
              Bij sommigen helpt zelfs meerdere bans niet.

Reageer

Helemaal juist! Ik rapporteer die spammers altijd, als ik ze zie, met de daarvoor bestemde knop - ook al zijn er meerdere op één dag - en die staan er dagen later nog 😕

Aanvulling: Heb de laatste 3 zojuist nog een keer gemeld. Misschien dat er pas actie volgt na een paar meldingen over 1 spambericht?
                Nog een aanvulling: Heb er maar even een aparte topic van gemaakt.
                Laatst bewerkt door anomaly; 13 Sep 2023, 08:37.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                  Je bent beslist geen Troll, Koeba.

Laat je niets aanpraten.
                  Maar jij wel, en nog een slijmbal ook.

Reageer

Jij bent voor mij het grote voorbeeld in selectieve verontwaardiging, Bordewolf,
                    Die plaat voor jouw hoofd is nog dikker dan ik al dacht.
                    Jij mag alles hier roepen als enige. Met jouw spelregels
                    wil je gewoon ziekelijk alles voor een ander bepalen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht

Zeker en diezelfde zakkenwasser gaat straks onder zijn favoriete account 'Klapstoel' waarschijnlijk nog eens reageren, want iemand die een normaal nieuwsbericht post is niet goed bij zijn hoofd, je moet forumspammer en stoker van beroep zijn om hier bij te mogen dragen. Want dat maakt het forum zo gezellig :-)

Ze staan allemaal op mijn banlist, ik krijg nu alleen jou reacties nog door, maar beter is het om niet te reageren en forumbeheer zijn werk laten doen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht

Waarom scheldwoorden? Zelfs al zou hij een troll zijn, waarom zo uitvallen?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          ...beter is het om niet te reageren...
                          Oprechte vraag: Waarom blijf je het dan toch doen?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                          X