Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Canal Digital komt met BBC 1 en BBC2

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Canal Digital komt met BBC 1 en BBC2

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/canal...ne-aanbod-uit/

    Het staat er niet bij, maar ik ga er van uit dat dit HD-zenders zijn aangezien de doorgifte van deze zenders ook HD is.

  • #2
    Handig(....) te weten voor Deltaklanten....

    Het staat er niet bij, maar ik ga er vanuit dat de Hertog Jan deze week in de aanbieding is..🫣
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
      Handig(....) te weten voor Deltaklanten....

      Het staat er niet bij, maar ik ga er vanuit dat de Hertog Jan deze week in de aanbieding is..🫣
      Dit is keiharde Humor Rinus😏😇 🙏

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        https://www.totaaltv.nl/nieuws/canal...ne-aanbod-uit/

        Het staat er niet bij, maar ik ga er van uit dat dit HD-zenders zijn aangezien de doorgifte van deze zenders ook HD is.

        Waar zouden we zijn zonder de trein.

        Wie schrijft , die blijft.
        Laatst bewerkt door renschip; 11 Sep 2023, 20:05.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          https://www.totaaltv.nl/nieuws/canal...ne-aanbod-uit/

          Het staat er niet bij, maar ik ga er van uit dat dit HD-zenders zijn aangezien de doorgifte van deze zenders ook HD is.
          En toch persé serieus genomen willen worden. Houdt het dan nooit op?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

            En toch persé serieus genomen willen worden. Houdt het dan nooit op?
            Er is iemand die heeft een ijzeren plaat voor zijn hoofd (kop) daar is een Russische tank nog jaloers op.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht

              Er is iemand die heeft een ijzeren plaat voor zijn hoofd (kop) daar is een Russische tank nog jaloers op.
              Blijkbaar hebben jullie eenzelfde plaat voor jullie hoofd, met die ziek makende reacties !

              Reageer


              • #8
                Dus een terechte en te onderbouwde reactie is ziekmakend?
                Ik vind het eerder ziekmakend als iemand alleen maar schrijft om het schrijven en en wars is van enige zelfreflectie.
                Denk je dat er zomaar geschreven wordt over een betonnen plaat voor iemands hoofd?
                Dat gebeurt niet door een incident hoor.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

                  Blijkbaar hebben jullie eenzelfde plaat voor jullie hoofd, met die ziek makende reacties !
                  Tsja, hoe helpt deze reactie hier? Ik maak me er net zo goed schuldig aan, maar misschien nuttig om je af te vragen wat zo'n reactie toevoegt. En 'ziek makend', tsja, als je daar al ziek van wordt...
                  Laatst bewerkt door Koeba; 12 Sep 2023, 15:26.

                  Reageer


                  • #10
                    En iedere keer gaat het weer dezelfde kant op.. best jammer...

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Chouffeke Bekijk bericht
                      En iedere keer gaat het weer dezelfde kant op.. best jammer...
                      Ook hier: Als je niets toe te voegen hebt, waarom dan persé toch reageren?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                        Ook hier: Als je niets toe te voegen hebt, waarom dan persé toch reageren?
                        Zeg alleen zoals het is, dit forum zou er moeten zijn om elkaar te helpen, maar iedere keer lijkt dat niet te lukken en vallen dezelfde personen elkaar aan.

                        Begrijp mij niet verkeerd maar iedereen kan dit forum lezen en het modder gooien gaat gewoon door.

                        Mensen willen geholpen worden door andere gebruikers, niets meer en niets minder..

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Chouffeke Bekijk bericht

                          Zeg alleen zoals het is, dit forum zou er moeten zijn om elkaar te helpen, maar iedere keer lijkt dat niet te lukken en vallen dezelfde personen elkaar aan.

                          Begrijp mij niet verkeerd maar iedereen kan dit forum lezen en het modder gooien gaat gewoon door.

                          Mensen willen geholpen worden door andere gebruikers, niets meer en niets minder..
                          Tsja, op een serieus forum als https://gathering.tweakers.net zijn zelfs aparte topics waar je elkaar aan kunt spreken op gedrag/bejegening en er is een werkend privéberichtensysteem. Ik ben natuurlijk volgens sommigen de troll die het fikje opstookt, maar die posten hier nog niet al zo'n 20 jaar, of is het 25? We zullen rustig af moeten wachten tot Delta een echt serviceforum, of een met werkende forumsoftware online zet. Mijn privémening is dat er een paar piskijkers (niet meer dan 3) hier de boel verzieken door steeds maar reacties te bestempelen als off-topic en de reageerders van reacties die ze niet bevallen aan te vallen onder het mom van 'blijf on-topic.' Het is eigenlijk te sneu om op te reageren maar tegelijk ook te neerbuigend om onweersproken te laten. Eromheen cirkelen een aantal serieuze reageerders die het ook diep triest vinden en dan nog een paar wappen die het gewoon leuk vinden om de boel te zien fikken en er graag brandstof bij doen. Dat het er voor sommigen allemaal wat kleuterachtig uit ziet, vast. Dat is dan maar zo. We zouden echt al winst kunnen maken door 1 of 2 aparte topics over bejegening en gedrag en fouten in topics te openen. Als we dat doen, blijven de andere topics lekker schoon. Hoop doet leven!

                          Reageer


                          • #14
                            Je bent beslist geen Troll, Koeba.

                            Laat je niets aanpraten.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                              We zouden echt al winst kunnen maken door 1 of 2 aparte topics over bejegening en gedrag en fouten in topics te openen. Als we dat doen, blijven de andere topics lekker schoon. Hoop doet leven!
                              Dat betwijfel ik..... er zitten hier figuren die elke gelegenheid gebruiken om het fikje op te stoken, een apart topic om elkaar aan te spreken gaat dat echt niet veranderen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X