Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

De beste glasvezelprovider

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Bor, over niet begrijpend lezen gesproken. En als je de ontwikkelingen over Canal Digitaal had gevolgd en je echt geรฏnteresseerd had in deze aanbieder behalve heel stoer hen als grap Anaal Digitaal te noemen dan had je de verbeterpunten van deze provider kunnen weten. Daarnaast vind ik dat jij maar ook anderen niet kan oordelen over iets waarvan je op het moment van de uitspraken geen inzage heb, Delta was twee jaar geleden ook nog niet zo ver met interactieve TV als zij nu zijn.

    Ik denk overigens dat je de grote baas van Delta namelijk Delta Fiber CEO Marco Visser aardig tegen je in het harnas jaagt met de uitspraak Anaal Digitaal. De man was namelijk jarenlang binnen M7 Group hoofdverantwoordelijk voor Canal Digitaal.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
      Bor, over niet begrijpend lezen gesproken. En als je de ontwikkelingen over Canal Digitaal had gevolgd en je echt geรฏnteresseerd had in deze aanbieder behalve heel stoer hen als grap Anaal Digitaal te noemen dan had je de verbeterpunten van deze provider kunnen weten. Daarnaast vind ik dat jij maar ook anderen niet kan oordelen over iets waarvan je op het moment van de uitspraken geen inzage heb, Delta was twee jaar geleden ook nog niet zo ver met interactieve TV als zij nu zijn.

      Ik denk overigens dat je de grote baas van Delta namelijk Delta Fiber CEO Marco Visser aardig tegen je in het harnas jaagt met de uitspraak Anaal Digitaal. De man was namelijk jarenlang binnen M7 Group hoofdverantwoordelijk voor Canal Digitaal.
      Ik heb mijn post gewijzigd, zo ben ik wel. Verder constateer ik enkel dat niet duidelijk is wat er is verbeterd bij Canal Digitaal,, zelfs via Freedom en de site van Freedom wordt het niet helder. En zelf testen, daar heb ik het te druk voor.
      Anderhalf jaar geleden was het in elk geval niet best.
      Ach, en jaag jij nooit eens providers of dienstenaambieders in het harnas? Je draaft erg door om slechts een mening van een forumlid.
      Maar het is de wokecultuur tegenwoordig. Cancellen en mensen met een mening klein proberen te houden.
      Hier stop ik, ik heb geen zin in vliegen afvangen, je kan mijn mening pareren wanneer je het niet eens bent met feitelijkheden, maar jij speelt alleen maar op de man of citeert half, En waar dit vandaan komt is een raadsel.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 19 Jul 2023, 22:22.

      Reageer


      • #18
        Ik speel niet op de man, Bor. Dat doe jij met enige regelmaat. Niet alleen bij mij maar ook bij veel anderen. Het enige wat ik doe is als jij niet de bal speelt maar mij als persoon dat ik je mijn mening erover geeft. Dat vindt jij blijkbaar niet zo leuk. En dan kom niet ik maar jij met halve waarheden en haal je er dingen bij die jij in eerste instantie niet benoemde, En dat heeft niets met woke of cancellen te malen.

        En dat jij geen tijd hebt om alle providers te testen en te volgen dat kan ik heel goed begrijpen. Ik kan en doe dit wel maar ik ben in de positie om dit te doen.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Ik heb mijn post gewijzigd, zo ben ik wel...
          Dat weten we al lang...
          Je moet ook altijd je foute opmerkingen proberen recht te breien รฉn om de schuld voorรกl bij een ander leggen...
          Sterkte in deze (door jou benoemde) 'woke-wereld'.

          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niรฉmand op mรญjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #20
            Sorry hoor Bordewolf, maar jij hebt het cancelen hier uitgevonden met al jouw ban opdrachten naar de moderatoren.
            Tjonge, wat is die plaat voor jouw hasses toch dik..

            Reageer


            • #21
              hallo allemaal,
              al een aantal maanden lees ik heel soms deze topics, maar voor mij zijn jullie allemaal droeftoeters, gaat binnen een of twee mailtjes al over de teksten en opmerkingen die gemaakt worden, en niet meer over het onderwerp!
              jullie lopen constant met modder te gooien naar elkaar en das jammer vind ik.

              Reageer


              • #22
                Zit Pleender op Cogas glasvezel? ๐Ÿ˜…

                Reageer


                • #23
                  al een aantal maanden lees ik heel soms deze topics, maar voor mij zijn jullie allemaal droeftoeters
                  lid geworden in 2017. Dat zijn lange maanden. Onder deze condities wil ik ook graag een maandvakantie. En een vraag aan u. Is Droeftoeters een nieuwe Viaplay serie? ๐Ÿ˜€

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door pleender Bekijk bericht
                    hallo allemaal,
                    al een aantal maanden lees ik heel soms deze topics, maar voor mij zijn jullie allemaal droeftoeters, gaat binnen een of twee mailtjes al over de teksten en opmerkingen die gemaakt worden, en niet meer over het onderwerp!
                    jullie lopen constant met modder te gooien naar elkaar en das jammer vind ik.
                    Blader eens een paar maanden (...) terug naar een periode vรณรณr mei 2019, en analyseer dan wanneer en vooral door wiรฉns kretologie, meningen, visie's etc etc het forum drastisch ten nadele is veranderd.
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niรฉmand op mรญjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      Maar het is de wokecultuur tegenwoordig. Cancellen en mensen met een mening klein proberen te houden.
                      En dat zegt degene die mensen blokkeert en met grote regelmaat om een ban vraagt.


                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      En welke woordgrapjes ik maak: dat maak ik zelf wel uit, grappen kun je waarderen of niet, jij kunt een beetje cabaret kennelijk niet waarderen, so be it, daar zit ik niet mee..
                      Het "grapje" over Canal Digitaal had hij al eerder gemaakt, toen kwam er geen reactie dus maakt hij het "grapje" opnieuw om er toch maar een reactie op te krijgen. Als die reactie hem niet zint begint hij plots over "wokecultuur", tja dat is onze Bor op z'n best.


                      Zelf noemt hij het "cabaret", mijn reacties leest hij niet meer maar misschien kan iemand anders hem de tip geven om als hij ooit een cabaretvoorstelling gaat geven dan vooral in hele kleine zaaltjes te beginnen.

                      Reageer


                      • #26
                        Wel met veel applaus ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

                          En dat zegt degene die mensen blokkeert en met grote regelmaat om een ban vraagt.




                          Het "grapje" over Canal Digitaal had hij al eerder gemaakt, toen kwam er geen reactie dus maakt hij het "grapje" opnieuw om er toch maar een reactie op te krijgen. Als die reactie hem niet zint begint hij plots over "wokecultuur", tja dat is onze Bor op z'n best.
                          Elke reactie zint hem wel, het biedt immers de gelegenheid te schitteren. Misschien niet bij voorkeur maar dan toch desnoods door de ander te schofferen en de schuld van zijn ongenoegen in diens schoenen te schuiven.

                          Reageer


                          • #28
                            Voor mij schittert hij niet hoor..

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door pleender Bekijk bericht
                              hallo allemaal,
                              al een aantal maanden lees ik heel soms deze topics, maar voor mij zijn jullie allemaal droeftoeters, gaat binnen een of twee mailtjes al over de teksten en opmerkingen die gemaakt worden, en niet meer over het onderwerp!
                              jullie lopen constant met modder te gooien naar elkaar en das jammer vind ik.
                              Dit was voor mij reden om een aantal droeftoeters te blokkeren via mijn profiel.
                              Wanneer forumbeheer kinderachtig gedrag blijft supporten moet je zelf iets gaan doen.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Jul 2023, 21:01.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Dit was voor mij reden om een aantal droeftoeters te blokkeren via mijn profiel.
                                Wanneer forumbeheer kinderachtig gedrag blijft supporten moet je zelf iets gaan doen.
                                En zo blรญjft hij al jรกren zuigen en zelfs het forumbeheer ongepast bejegenen...
                                Over droeftoeters te spreken...
                                Laatst bewerkt door Rinus; 20 Jul 2023, 21:18.
                                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niรฉmand op mรญjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X