Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

De beste glasvezelprovider

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • De beste glasvezelprovider

    Nu eens geen keer de beste alles-in-een-provider maar alleen glasvezel :

    https://www.consumentenbond.nl/inter...vezel-provider
    Laatst bewerkt door driepinter; 18 Jul 2023, 20:22.

  • #2
    Ongelooflijk, Delta en Caiway zijn de hekkensluiters.

    Reageer


    • #3
      • Internetstoringen


        Delta Kabel heeft minste storingen

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Nu eens geen keer de beste alles-in-een-provider maar alleen glasvezel :

        https://www.consumentenbond.nl/inter...vezel-provider
        Het tv platform van de nr.1 Freedom Internet is van Canaal Digitaal. Dat heb ik eens voor 4 weken op proef gehad via Glaslicht.com.
        Ik kan je vertellen dat is huilen met de lamp aan. Zeer weinig HD, zenders die bij alle providers gangbaar zijn worden niet doorgegeven.
        UHD en 4K is daar ook lichtjaren ver.

        Om die reden dus nooit Freedom. Sommigen vinden het tv platform van Delta huilen met de lamp aan, maar vergeleken met T Mobile en Freedom staat Delta echt wel op nummer 3. Mijn lijstje qua tv:
        KPN
        Ziggo
        Delta
        T-Mobile
        Solcon
        Plinq
        diverse kleinere providers met wholesale KPN of coax.
        alle providers met Canaal Digitaal

        Maar goed dat is mijn lijstje, kennelijk is een onderzoek van de consumentenbond meer representatief :-)

        Het internet van Freedom komt gewoon via hetzelfde netwerk tov Delta en Caiway. Daar kun je niet veel aan verpesten, dat is snel of retesnel en ligt Delta plat dan Freedom ook.
        Op basis daarvan kun je vergelijken wat je wil, maar zou Freedom zeker niet op 1 staan bij mij.
        En wat Canal Digital dan ook mag verbeteren aan het platform, ik lees er weinig over. Jarco Kriek specifieert het ook niet op TotaalTV.

        En Ziggo verder dan KPN qua TV? Volgens mij levert KPN beter of hetzelfde beeld en veel meer HD.
        Dus uit welke hoge hoed dat nu weer komt is mij een raadsel, nu ja de enquete van de Consumentenbond,.
        https://www.totaaltv.nl/nieuws/freed...-overstappers/
        https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...-met-internet/
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 19 Jul 2023, 22:18.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Het tv platform van de nr.1 Freedom Internet is van Anaal Digitaal. Dat heb ik eens voor 4 weken op proef gehad via Glaslicht.com.
          Ik kan je vertellen dat is huilen met de lamp aan. Zeer weinig HD, zenders die bij alle providers gangbaar zijn worden niet doorgegeven.
          UHD en 4K is daar ook lichtjaren ver.

          Om die reden dus nooit Freedom. Sommigen vinden het tv platform van Delta huilen met de lamp aan, maar vergeleken met T Mobile en Freedom staat Delta echt wel op nummer 3. Mijn lijstje qua tv:
          KPN
          Ziggo
          Delta
          T-Mobile
          Solcon
          Plinq
          diverse kleinere providers met wholesale KPN of coax.
          alle providers met Anaal Digitaal

          Het internet van Freedom komt gewoon via hetzelfde netwerk tov Delta en Caiway. Daar kun je niet veel aan verpesten, dat is snel of retesnel en licht Delta plat dan Freedom ook.
          Op basis daarvan kun je vergelijken wat je wil, maar zou Freedom zeker niet op 1 staan bij mij.
          En wat Canal Digital dan ook mag verbeteren aan het platform, ik lees er weinig over. Jarco Kriek specifieert het ook niet op TotaalTV.

          En Ziggo verder dan KPN qua TV? Volgens mij levert KPN beter of hetzelfde beeld en veel meer HD.
          Dus uit welke hoge hoed dat nu weer komt is mij een raadsel.
          https://www.totaaltv.nl/nieuws/freed...-overstappers/
          https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...-met-internet/
          Wat zou er meer representatief zijn: "jouw lijstje" of een onderzoek door de consumentenbond?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

            Wat zou er meer representatief zijn: "jouw lijstje" of een onderzoek door de consumentenbond?
            Het lijstje van Bordewolf natuurlijk, die heeft z'n eigen gedegen onderzoek gedaan als we het zo lezen.

            Reageer


            • #7
              Het KPN + kastje heeft nog tekortkomingen genoeg. Ligisch dat Ziggo op 1 staat met televisie.
              Dit ondanks het feit dat Bordewolf nooit meer Ziggo wilt.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                Wat zou er meer representatief zijn: "jouw lijstje" of een onderzoek door de consumentenbond?
                Volgens mij niet mijn eigen lijstje, dat zegt meer over in welke volgorde ik de tv-diensten van de providers schaar. KPN had met zijn "oude" dienst al een gelijkwaardig zo niet beter product dan Ziggo naar mijn mening. KPN+ is echt nog niet volmaakt, maar daar werken ze hard aan.
                En de nummers 1 of 2 is om het even, ze doen niet erg voor elkaar onder, KPN in elk geval meer HD en de kwaliteit is gelijk aan Ziggo.

                Delta heeft gewoonweg nog een stap te maken.

                Reageer


                • #9
                  Heb jij Ziggo en KPN (nieuw of oud) wel eens gelijktijdig naast elkaar gebruikt? Als je dat niet gedaan hebt of kunt doen dan kan je geen vergelijk maken. Ziggo biedt los van beeldkwaliteit (cijfertjes zijn niet het belangrijkste) meer mogelijkheden met de hybride combinatie DVB-C en IPTV. Ziggo gebruikt ook het Horizon platform van Liberty Global dat in meer Europese landen wordt gebruikt en dus beter doorontwikkeld is door de hogere investeringen dan het KPN-platform.

                  Maar ieder heeft zijn eigen voorkeuren. En jouw voorkeur ligt niet bij Ziggo dat is mij en waarschijnlijk anderen al enige tijd duidelijk. En eigenlijk neem ik je vanaf nu al helemaal niet meer serieus. Iemand die Popie Jopie probeert te doen door de naam van een provider (Canal Digitaal) te verbasteren (Anaal Digitaal) laat blijken zeer vooringenomen te zijn. En dat is dan ook weer terug te zien in de afkeer/afgunst jegens Ziggo. Valt me nog mee dat je dit niet verbastert naar iets als Lieggo.

                  Reageer


                  • #10
                    Bordewolf is altijd al zeer ingenomen geweest met zichzelf.
                    Niks nieuws onder de zon.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                      Heb jij Ziggo en KPN (nieuw of oud) wel eens gelijktijdig naast elkaar gebruikt? Als je dat niet gedaan hebt of kunt doen dan kan je geen vergelijk maken. Ziggo biedt los van beeldkwaliteit (cijfertjes zijn niet het belangrijkste) meer mogelijkheden met de hybride combinatie DVB-C en IPTV. Ziggo gebruikt ook het Horizon platform van Liberty Global dat in meer Europese landen wordt gebruikt en dus beter doorontwikkeld is door de hogere investeringen dan het KPN-platform.

                      Maar ieder heeft zijn eigen voorkeuren. En jouw voorkeur ligt niet bij Ziggo dat is mij en waarschijnlijk anderen al enige tijd duidelijk. En eigenlijk neem ik je vanaf nu al helemaal niet meer serieus. Iemand die Popie Jopie probeert te doen door de naam van een provider (Canal Digitaal) te verbasteren (Anaal Digitaal) laat blijken zeer vooringenomen te zijn. En dat is dan ook weer terug te zien in de afkeer/afgunst jegens Ziggo. Valt me nog mee dat je dit niet verbastert naar iets als Lieggo.
                      Ik heb beide naast elkaar zien draaien KPN en Ziggo en qua beeld doet het niet voor elkaar onder. KPN heeft met glasvezel en dus IPTV gewoon een platform dat zonder bottlenecks als DVBC kan draaien. Ziggo is qua tv net zo prima, maar volgens mij schrijf ik dat ook.

                      Waarom je mij steeds toeschrijft dat ik een Ziggo-aversie heb of het voorzien heb op Ziggo snap ik van geen kant. Wanneer je nu eens goed had gelezen dan schrijf ik feitelijk dat de nummers 1 en 2 inwisselbaar zijn en niet voor elkaar onder doen. De enige reden om nooit meer naar Ziggo te gaan is het feit dat dit via coax gaat, geen hoge upload. Ik ben zeer te spreken over glasvezel en ga dus niet meer terug naar coax. Maar waarom laat je me dit al voor de zoveelste keer uitleggen? Om er daarna weer op in te gaan en allerlei citaten van mij er bij te halen waar ik een keer kritisch was op Ziggo? Evenzo kritisch schrijf ik over KPN en Delta.

                      En sinds wanneer zou je geen persoonlijke voorkeuren meer mogen hebben en sinds wanneer mag je hier niet kritisch zijn?

                      Waar komt bij jou overigens het idee vandaan dat ik alles van Ziggo opeens helemaal niets zou vinden? Ik heb er ca 15 jaar gezeten!!! Dan had ik in die tijd wel voor iets anders gekozen destijds.

                      En welke woordgrapjes ik maak: dat maak ik zelf wel uit, grappen kun je waarderen of niet, jij kunt een beetje cabaret kennelijk niet waarderen, so be it, daar zit ik niet mee. En verder laat ik er bij aangezien ik gestopt ben met spelletjes elkaar de vliegen afvangen totdat iemand geblokkeerd wordt of andere forumleden het zat worden. Daar zit niemand op te wachten op dit forum.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 19 Jul 2023, 15:50.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        En wat Canal Digital dan ook mag verbeteren aan het platform, ik lees er weinig over. Jarco Kriek specifieert het ook niet op TotaalTV.
                        Uitleg over de tv-oplossing van Freedom :

                        https://freedom.nl/nieuwsartikel/het-tv-dilemma
                        Laatst bewerkt door driepinter; 19 Jul 2023, 16:10.

                        Reageer


                        • #13
                          Beste Bor, sinds wanneer is een eigen mening hebben alleen voorbehouden op dit forum?

                          Ziggo en KPN in jouw ogen bijna gelijk....staat dan haaks op dit citaat waarin je toch eigen stelt dat KPN beter is.

                          En Ziggo verder dan KPN qua TV? Volgens mij levert KPN beter of hetzelfde beeld en veel meer HD.
                          Dus uit welke hoge hoed dat nu weer komt is mij een raadsel.
                          https://www.totaaltv.nl/nieuws/freed...-overstappers/
                          https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...-met-internet/
                          Mag hoor dat jij KPN beter vindt dan Ziggo maar zeg dan niet dat je het niet gezegd hebt.

                          Wat betreft woordgrapjes. Al maak je duizend woordgrapjes. Mij een zorg. Ik zeg alleen dat ik je vanaf nu niet meer serieus neemt. Iemand die zijn mening kracht moet bijzetten met zielige woordgrapjes is in mijn ogen nog zieliger dan het woordgrapje. Ik ben het inhoudelijk zelfs met je eens maar als je iets alleen maar kracht kan bijzetten met dit soort dingen dan moet je wellicht jezelf afvragen of je wel iets erover moet zeggen, En ooit wel eens gehoord van dat diensten kunnen verbeteren? Wellicht is het platform van Canal Digitaal wel in de tijd dat jij niet heb gekeken veel beter geworden?

                          En wanneer heb jij het vergelijk tussen KPN en Ziggo met gelijke apparatuur gemaakt? En waarmee heb je het vergelijk gemaakt? Ziggo via Kabel TV, via CI+. Mediabox Next, Next Mini of Mediabox XL? Lijkt heel flauw om dit zo te vragen maar bij Ziggo maakt dit zeker een verschil.

                          En ik dat ik nu op jouw reageer, komt omdat je mijn artikelen letterlijk erbij haalt en in twijfel trekt. Of is iets uit hoge hoed halen ook zo'n leuk woordgrapje van je. Ik had je al eerder laten weten dat ik zal reageren als je mijn woorden in jouw reacties in jouw voordeel zou verdraaien. Heb een bericht voor je. Dat blijf ik doen. Mocht je dat vervelend vinden dan moet je een eerder bericht van je maar goed nalezen, stap voor stap opvolgen en mij op de door jou onlangs ontdekte blokkeerlijst zetten. Dan hoef je het niet te lezen. Maar onthoudt dan wel goed in het achterhoofd dat ondanks je het niet zelf kan lezen, ik toch iedere keer als jij mijn woorden verdraait ik daarover melding maak.

                          Oh ja, over mijn leeskwaliteiten hoef jij niet in te zitten. Ik zou mij meer zorg maken om de dingen die jij denkt te lezen maar er niet staan.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                            Beste Bor, sinds wanneer is een eigen mening hebben alleen voorbehouden op dit forum?

                            Ziggo en KPN in jouw ogen bijna gelijk....staat dan haaks op dit citaat waarin je toch eigen stelt dat KPN beter is.



                            Mag hoor dat jij KPN beter vindt dan Ziggo maar zeg dan niet dat je het niet gezegd hebt.

                            Wat betreft woordgrapjes. Al maak je duizend woordgrapjes. Mij een zorg. Ik zeg alleen dat ik je vanaf nu niet meer serieus neemt. Iemand die zijn mening kracht moet bijzetten met zielige woordgrapjes is in mijn ogen nog zieliger dan het woordgrapje. Ik ben het inhoudelijk zelfs met je eens maar als je iets alleen maar kracht kan bijzetten met dit soort dingen dan moet je wellicht jezelf afvragen of je wel iets erover moet zeggen, En ooit wel eens gehoord van dat diensten kunnen verbeteren? Wellicht is het platform van Canal Digitaal wel in de tijd dat jij niet heb gekeken veel beter geworden?

                            En wanneer heb jij het vergelijk tussen KPN en Ziggo met gelijke apparatuur gemaakt? En waarmee heb je het vergelijk gemaakt? Ziggo via Kabel TV, via CI+. Mediabox Next, Next Mini of Mediabox XL? Lijkt heel flauw om dit zo te vragen maar bij Ziggo maakt dit zeker een verschil.

                            En ik dat ik nu op jouw reageer, komt omdat je mijn artikelen letterlijk erbij haalt en in twijfel trekt. Of is iets uit hoge hoed halen ook zo'n leuk woordgrapje van je. Ik had je al eerder laten weten dat ik zal reageren als je mijn woorden in jouw reacties in jouw voordeel zou verdraaien. Heb een bericht voor je. Dat blijf ik doen. Mocht je dat vervelend vinden dan moet je een eerder bericht van je maar goed nalezen, stap voor stap opvolgen en mij op de door jou onlangs ontdekte blokkeerlijst zetten. Dan hoef je het niet te lezen. Maar onthoudt dan wel goed in het achterhoofd dat ondanks je het niet zelf kan lezen, ik toch iedere keer als jij mijn woorden verdraait ik daarover melding maak.

                            Oh ja, over mijn leeskwaliteiten hoef jij niet in te zitten. Ik zou mij meer zorg maken om de dingen die jij denkt te lezen maar er niet staan.
                            Aha het hoge woord is er uit. Ik reageer op jou artikel en trek dat in twijfel. Maar ik reageer helemaal niet op jo7 artikel. Ik reageer op het onderzoek van de consumentembond.
                            Verder vind ik jou toon aanmatigend en voor mij reden om niet verder te reageren.
                            En woorden verdraaien daar ben je zelf heel goed in…!

                            Het enige waar ik jou aanhaal is: Jarco specificeert niet waarom Canal Digital stappen maakt.
                            Thats all… Daar heb ik niets mee bedoelt, slechts een constatering waaruit niet blijkt waarom Canal Digital opeens beter is. Geen aanval, slechts een constatering. Al de rest is reactie op het artikel van de consumentenbond, dus voel je vooral niet aangevallen,
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 19 Jul 2023, 18:53.

                            Reageer


                            • #15
                              Is er iemand waarmee jij het niet aan de stok hebt, Bordewolf?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X