Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta en T-Mobile achter qua TV-dienst aldus TotaalTV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Bordewolf, jij bent vaak genoeg zelf niet gezellig en je blijft maar klagen bij moderatoren, als een bijdrage je niet zint.
    Een bijdrage van gisteren van mij waarin ik schrijf dat jij je niet zo verheven moet gedragen en eens iets anders met je vingertje moet doen dan naar anderen wijzen is opeens weer verwijderd.
    Rara, hoe komt dit toch?
    Het zal je ongetwijfeld niet uitkomen maar ik vind dat jij het behoorlijk achter je ellebogen hebt.
    Ik vermoed dat nu gelijk weer je hotline met moderatoren gebruikt want incasseren is iets wat ik nog niet bij je heb waargenomen.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf

      Klopt, dat geldt niet alleen voor mij dacht ik zo. Normaals laten we het gezellig houden. Aan niet bijdragende posts hebben we niets.
      Kwartje is nog niet bij iedereen gevallen. PS dit is niet naar jou toe.
      Non taken. Maar als je dus steeds zo reageert: 'dat geldt niet alleen voor mij', dan is dat bij bepaalde lieden olie op het vuur. Misschien niet doen als je het zelf niet groter wilt maken.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

        Non taken. Maar als je dus steeds zo reageert: 'dat geldt niet alleen voor mij', dan is dat bij bepaalde lieden olie op het vuur. Misschien niet doen als je het zelf niet groter wilt maken.
        Eens, ik heb mijn reacties verwijderd.

        Reageer


        • #19
          Ik heb nog steeds zelf het gevoel dat het met de huidige interactieve televisie kastjes van Delta en Caiway nooit goed komt met het televisie platform.
          Het duurt allemaal te lang. Kijk hoe voortvarend KPN om de twee weken nieuwe verbeteringen in zijn nieuwe KPN+ ontvanger doorvoert.

          Bij Delta gaat het allemaal met een slakkengang en dan nog is er amper Dolby Digital geluid, laat staan 4K zenders.

          Reageer


          • #20
            KPN en Delta is 🍏 🍏 met 🍐 🍐 vergelijken. Delta heeft lang zulke diepe zakken niet. Hoewel de eigenaar dat juist wel heeft….

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              KPN en Delta is 🍏 🍏 met 🍐 🍐 vergelijken. Delta heeft lang zulke diepe zakken niet. Hoewel de eigenaar dat juist wel heeft….
              Klopt helemaal, echter hebben ze wel ambities. Landelijke promoties en reclames, netwerk uitbreiden en meer aansluitingen realiseren.
              Daar moet je dan naar mijn mening wel invulling aan geven. Dat er nog meer geld zou moeten naar de TV afdeling weet ik niet.
              Volgens mij ontwikkelen ze hard door samen met NEP. De decoders zijn 5 jaar oud, dus ook afgeschreven.
              Mijn vermoeden blijft dat de Android variant ingezet gaat worden van de Amino of een andere Android-decoder.
              Dan is 4K, Dolby en ook de doorsnee apps als Netflix, Videoland, Viaplay, Disney etc niet ver meer van ons vandaan.
              Nogmaals mijn vermoedens, geen zekerheidje.
              Overigens kan Dolby em 4K gewoon ook met de huidige decoder, die decoder is niet de bottleneck.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 14 Jun 2023, 22:00.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X