Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta en T-Mobile achter qua TV-dienst aldus TotaalTV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta en T-Mobile achter qua TV-dienst aldus TotaalTV

    Ziggo en KPN meest vooruitstrevend met lineaire tv | Totaal TV

    Ik kan het niet oneens zijn en had het niet beter kunnen schrijven.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Ziggo en KPN meest vooruitstrevend met lineaire tv | Totaal TV

    Ik kan het niet oneens zijn en had het niet beter kunnen schrijven.
    Maak je ook geen illusies, was je ook niet gelukt😂

    Reageer


    • #3
      Hoe kan het dan dat ik en vele anderen je nog niet zo lang geleden op een forum hebben zien roepen; NOOIT MEER ZIGGO!!, Bordewolf?

      Je weet dat ik hier geen woord van lieg

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
        Hoe kan het dan dat ik en vele anderen je nog niet zo lang geleden op een forum hebben zien roepen; NOOIT MEER ZIGGO!!, Bordewolf?

        Je weet dat ik hier geen woord van lieg
        Klopt helemaal, daar is ook geen woord aan gelogen. Bijkomende bijkomstigheid is dat Ziggo hier niet kan leveren, maar inderdaad Ziggo komt er niet meer in.
        KPN is een goed alternatief maar niet via koper. Daar is het wachten op aanleg.

        Maar zoals ik nu voor de derde keer hier schrijf in twee dagen: Delta moet qua TV product gewoon aan de bak. Dolby en UHD/4K mag toch geen rocket science zijn in deze tijd, terwijl KPN zich al gaat bemoeien met nieuwe codecs en nog strakker HD, hogere bitrates en 1 op 1 doorgifte van zenders, alle geluidsporen netjes op orde heeft, UHD en 4K al jaren heeft en zelfs al Dolby Vision heeft doorgegeven 2 jaar terug tijdens het songfestival.

        Delta is iets kleiner dan KPN. Maar wanneer je ambities hebt dan wordt het tijd daar invulling aan te gaan geven.
        Voor de goede orde: ik weet dat er hard wordt gewerkt door de TV afdeling van Delta, dus laat dit niet als aanval op deze personen bedoelt zijn. In the end willen ze net als ons iets goeds gaan neerzetten. En daar is dit forum goede input voor.
        Laten we eerlijk zijn wanneer niemand klaagt over ESPN UHD of 4K zenders of hogere bitrates of Dolby, dan zal het immers allemaal wel goed zijn...... dan bestaan er geen klachten en dan denkt de hogere lagen bij Delta we hoeven niets te veranderen.

        Maar het wordt wel tijd om eens met zaken voor de muziek aan te zitten en abonnees eens blij te gaan maken. Wanneer we dit jaar geen ESPN UHD gaan zien, dan voorspelt mijn glazen bol voor volgend jaar dat we allemaal kunnen gaan huilen met de lamp aan om jou te citeren wanneer het EK 2024 er weer is.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Jun 2023, 22:15.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Maar zoals ik nu voor de derde keer hier schrijf in twee dagen: Delta moet qua TV product gewoon aan de bak. Dolby en UHD/4K mag toch geen rocket science zijn in deze tijd, terwijl KPN zich al gaat bemoeien met nieuwe codecs en nog strakker HD, hogere bitrates en 1 op 1 doorgifte van zenders, alle geluidsporen netjes op orde heeft, UHD en 4K al jaren heeft en zelfs al Dolby Vision heeft doorgegeven 2 jaar terug tijdens het songfestival.
          Tja....nog maar de 3e keer in twee dagen.....U hebt het de laatste jaren nog wel iets bonter gemaakt.
          Nog niet doorgedrongen dat Delta misschien wel iets te véél hooi op de vork heeft genomen...?
          Er zijn nog tienduizenden huizen, ook in de niet-buiten-gebieden, die nog geen énkel gekleurd kabeltje van welke provider dan ook in zicht hebben..

          Geef ze gewoon meer tijd om de za(a)k(en) beter op de rails te krijgen en hier het forum niet te vullen met Uw 'dwingende' opmerkingen
          De gemiddelde coax huisgebruiker is er trouwens niet rouwig om dat de glasvezel-problemen nog niet in de meterkast liggen.

          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Ik vermoed omdat Ziggo door Delta Netwerk is uitgenodigd, dat Delta inziet dat hun eigen televisie platform nooit veel soeps wordt. Het televisie platform van T mobile is ook prut en Delta toch graag een goed televisie platform wil aanbieden op hun glasvezel netwerk. Daarom paaien ze Ziggo.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
              Ik vermoed omdat Ziggo door Delta Netwerk is uitgenodigd, dat Delta inziet dat hun eigen televisie platform nooit veel soeps wordt. Het televisie platform van T mobile is ook prut en Delta toch graag een goed televisie platform wil aanbieden op hun glasvezel netwerk. Daarom paaien ze Ziggo.
              Wedje?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                Wedje?
                Om een bord pap 😂😋👌

                Reageer


                • #9
                  Een glas Grenadine

                  Reageer


                  • #10
                    En een portie beukennootjes.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                      Tja....nog maar de 3e keer in twee dagen.....U hebt het de laatste jaren nog wel iets bonter gemaakt.
                      Nog niet doorgedrongen dat Delta misschien wel iets te véél hooi op de vork heeft genomen...?
                      Er zijn nog tienduizenden huizen, ook in de niet-buiten-gebieden, die nog geen énkel gekleurd kabeltje van welke provider dan ook in zicht hebben..

                      Geef ze gewoon meer tijd om de za(a)k(en) beter op de rails te krijgen en hier het forum niet te vullen met Uw 'dwingende' opmerkingen
                      De gemiddelde coax huisgebruiker is er trouwens niet rouwig om dat de glasvezel-problemen nog niet in de meterkast liggen.
                      Volgens mij verwoord ik het netjes. Verder is een aansluiting maken zaak van Delta Netwerk en niet van de provider Delta.
                      De provider moet de tv dienst leveren alsook andere diensten. En verder heb ik al aangegeven dat de TV afdeling ook niet harder kan lopen dan ze al doen. We zien niet half wat ze op de achtergrond doen om ons tevreden te (gaan) stellen.

                      Maar er moet wel een keer iets komen. Maar goed ter verdediging: alle tv apps dit jaar is OOK een vooruitgang!
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Jun 2023, 19:04.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Volgens mij verwoord ik het netjes. Verder is een aansluiting maken zaak van Delta Netwerk en niet van de provider Delta.
                        De provider moet de tv dienst leveren alsook andere diensten. En verder heb ik al aangegeven dat de TV afdeling ook niet harder kan lopen dan ze al doen. We zien niet half wat ze op de achtergrond doen om ons tevreden te (gaan) stellen.
                        Blijf lekker bezig met je gezanik. Je hebt zoals altijd geen erg in je eigen onnodige herhalingen.
                        En blijf vooral proberen alle anderen op een woordje te vangen, als hun mening niet door jou wordt begrepen.
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #13
                          Bordewolf, jouw reacties hebben ook vaak niks bijgedragen. Gedraag je niet zo verheven naar anderen toe en doe eens wat anders dan met je vingertje wijzen.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
                            Laten we het aub gezellig houden, dit soort reacties dragen tot niets bij.
                            in herhalingen vallen, doet we niet...
                            Hangt er een spiegel in je hunebed...? Kijk eens naar jezelf aub en houdt het inderdaad gezellig!

                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf

                              Laten we het aub gezellig houden, dit soort reacties dragen tot niets bij.
                              Borrie, hadden we niet recent vastgesteld dat je niet op elke posting en op elke reactie hoeft te reageren?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X