Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Giant2000 stelt zich voor

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Dat bedienen met bluetooth is inderdaad erg fijn. Je hoeft nooit meer te richten met je afstandsbediening.
    Ziggo heeft dit ook met zijn Next en Next mini.
    Tijd dat Delta hier ook eens mee komt.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
      Dat bedienen met bluetooth is inderdaad erg fijn. Je hoeft nooit meer te richten met je afstandsbediening.
      Ziggo heeft dit ook met zijn Next en Next mini.
      Tijd dat Delta hier ook eens mee komt.
      De huidige decoder is al wel minimaal 4 jaar oud. Dus wellicht dat ze wel aan het kijken zijn naar een nieuwer type.
      Maar dat brengt ook weer allerlei uitdagingen met zich meer. En hee, als alles straks in de apps zit, zowel geluid (Dolby), 4K en gelijke HD streams tov de decoder.
      Wordt dan de decoder niet langzaam overbodig?
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Jan 2023, 09:39.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
        Bevalt interactieve televisie van Delta goed, Giant?
        Ik heb een internet only abonnement, dus geen interactieve tv van Delta. Wat ik hoor zijn ze niet zo stabiel als die van KPN, er is zelfs een ontmoedigings campagne in onze gemeente opgestart om ervoor te zorgen dat Delta niet de benodigde % aanmeldingen kreeg. Is niet gelukt (gelukkig) maar het merendeel van de klachten was het tv kijken.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
          Grappig Giant2000 . Ik maak juist de omgekeerde beweging. Er is in mijn nieuwe woning wel glas van Delta, al een jaar geleden opgeleverd door de aannemer. Alleen denkt Delta dat het nog niet klaar is.

          KPN levert wel meteen. Met een gratis tv (Black Friday-aanbieding), IPv6, direct een mailtje met 'dit wordt je ip-adres', een ontvanger die naast iR ook Bluetooth ondersteunt en gewoon een utp-poort waarin ik mijn eigen router kan prikken zodat die meteen het externe ip-adres krijgt. Tot nu toe ben ik dus tevreden.

          Op het KPN forum moet ik mijn weg nog vinden, de 2FA met SMS is wel erg ouderwets.
          KPN is wat scheutiger met een leuk welkomstpakket. Dat mis ik bij Delta enorm. Het bleef bij het eerste jaar €2,50 pm korting op een 1Gbps abonnement wat ik wel heb genomen maar ik eigenlijk helemaal geen gebruik van maak.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X