Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Skyshowtime komt 25 oktober naar Nederland
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Het is 7 euro hier (dat word volgend jaar vast wel 10 euro) en dan weer zo veel euro daar. Ik heb meer dan genoeg aan mijn tv abo die me heel veel biedt en de 2 genoemde.
De hype van al die streamingdiensten ontgaat mij volkomen. Je hebt aan 1 goede genoeg om wekelijks prima vermaakt te worden.
Reageer
-
Aanrader voor de Trekkies :
Recensie SkyShowtime-serie 'Star Trek: Strange New Worlds' - SerieTotaal
Er is vanaf vandaag ook een app voor Google TV
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtAanrader voor de TrekkiesLaatst bewerkt door Webkabouter; 25 Oct 2022, 11:49.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
50% korting op de standaardprijs van je SkyShowtime-maandabonnement totdat je annuleert. Alleen nieuwe abonnees en maandabonnementen. Alleen beschikbaar via SkyShowtime.com. Geldig tot 23.59 uur, 06/12.
​ Klik hier voor de volledige algemene voorwaarden voor de promotie 'Altijd voor de helft van de prijs'.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht50% korting op de standaardprijs van je SkyShowtime-maandabonnement totdat je annuleert. Alleen nieuwe abonnees en maandabonnementen. Alleen beschikbaar via SkyShowtime.com. Geldig tot 23.59 uur, 06/12.
​ Klik hier voor de volledige algemene voorwaarden voor de promotie 'Altijd voor de helft van de prijs'.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Al geven ze geld toe. Ik heb meer dan genoeg aan Netflix en Videoland
- 1 Like
Reageer
-
Ik hou het bij Netflix en Videoland, meer dan genoeg aan. Al die andere diensten met net even een andere serie. Wanneer je ze niet hebt mis je ze ook niet.
Het is 7 euro hier (dat word volgend jaar vast wel 10 euro) en dan weer zo veel euro daar. Ik heb meer dan genoeg aan mijn tv abo die me heel veel biedt en de 2 genoemde.
De hype van al die streamingdiensten ontgaat mij volkomen. Je hebt aan 1 goede genoeg om wekelijks prima vermaakt te worden.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtBlijft apart dat je zo makkelijk voor anderen spreekt. *JÃj* hebt er genoeg aan. Een ander weer niet. Probeer meer voor jezelf te spreken.
Huuuuu!
Reageer
-
Ik kies mijn eigen woorden zou Pim Fortuyn gezegd hebben.
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtWaarom over Fortuyn beginnen? Ik vind dat erg ongepast.
Reageer
-
Die liet zich ook niet vertellen hoe iets te zeggen. Ik kies mijn eigen toon,
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Duidelijk. Er is dus recent door de echte mod gevraagd dat niet te doen. Fijn dat je er trots op bent dat je niet van plan bent dat te doen.
Ik laat me hier niet meer steeds de maat nemen over wat ik zeg en hoe ik het zeg.
- 2 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer