Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Skyshowtime komt 25 oktober naar Nederland

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Skyshowtime komt 25 oktober naar Nederland

    https://www.androidplanet.nl/nieuws/...rland-release/

  • #2
    https://www.rtlnieuws.nl/tech/artike...aand-nederland

    Reageer


    • #3
      Ik hou het bij Netflix en Videoland, meer dan genoeg aan. Al die andere diensten met net even een andere serie. Wanneer je ze niet hebt mis je ze ook niet.
      Het is 7 euro hier (dat word volgend jaar vast wel 10 euro) en dan weer zo veel euro daar. Ik heb meer dan genoeg aan mijn tv abo die me heel veel biedt en de 2 genoemde.
      De hype van al die streamingdiensten ontgaat mij volkomen. Je hebt aan 1 goede genoeg om wekelijks prima vermaakt te worden.

      Reageer


      • #4
        Aanrader voor de Trekkies :

        Recensie SkyShowtime-serie 'Star Trek: Strange New Worlds' - SerieTotaal

        Er is vanaf vandaag ook een app voor Google TV

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Aanrader voor de Trekkies
          [off topic] Persoonlijk vind ik dit de serie die het dichtst bij de oorspronkelijke serie van Gene Roddenberry komt. Inclusief de klassieke rol van onze eigen Rebecca Romijn als Number One.
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 25 Oct 2022, 11:49.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            50% korting op de standaardprijs van je SkyShowtime-maandabonnement totdat je annuleert. Alleen nieuwe abonnees en maandabonnementen. Alleen beschikbaar via SkyShowtime.com. Geldig tot 23.59 uur, 06/12.
            ​ Klik hier voor de volledige algemene voorwaarden voor de promotie 'Altijd voor de helft van de prijs'.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              50% korting op de standaardprijs van je SkyShowtime-maandabonnement totdat je annuleert. Alleen nieuwe abonnees en maandabonnementen. Alleen beschikbaar via SkyShowtime.com. Geldig tot 23.59 uur, 06/12.
              ​ Klik hier voor de volledige algemene voorwaarden voor de promotie 'Altijd voor de helft van de prijs'.
              Al geven ze geld toe. Ik heb meer dan genoeg aan Netflix en Videoland

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Al geven ze geld toe. Ik heb meer dan genoeg aan Netflix en Videoland
                Jij wel.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Ik hou het bij Netflix en Videoland, meer dan genoeg aan. Al die andere diensten met net even een andere serie. Wanneer je ze niet hebt mis je ze ook niet.
                  Het is 7 euro hier (dat word volgend jaar vast wel 10 euro) en dan weer zo veel euro daar. Ik heb meer dan genoeg aan mijn tv abo die me heel veel biedt en de 2 genoemde.
                  De hype van al die streamingdiensten ontgaat mij volkomen. Je hebt aan 1 goede genoeg om wekelijks prima vermaakt te worden.
                  Blijft apart dat je zo makkelijk voor anderen spreekt. *Jíj* hebt er genoeg aan. Een ander weer niet. Probeer meer voor jezelf te spreken.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Blijft apart dat je zo makkelijk voor anderen spreekt. *Jíj* hebt er genoeg aan. Een ander weer niet. Probeer meer voor jezelf te spreken.
                    Ik kies mijn eigen woorden zou Pim Fortuyn gezegd hebben. En zo is het. Volgens mij begrijpt een ieder de strekking van mijn relaas.
                    Huuuuu!

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Ik kies mijn eigen woorden zou Pim Fortuyn gezegd hebben.
                      Waarom over Fortuyn beginnen? Ik vind dat erg ongepast.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                        Waarom over Fortuyn beginnen? Ik vind dat erg ongepast.
                        Die liet zich ook niet vertellen hoe iets te zeggen. Ik kies mijn eigen toon,

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Die liet zich ook niet vertellen hoe iets te zeggen. Ik kies mijn eigen toon,
                          Duidelijk. Er is dus recent door de echte mod gevraagd dat niet te doen. Fijn dat je er trots op bent dat je niet van plan bent dat te doen.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                            Duidelijk. Er is dus recent door de echte mod gevraagd dat niet te doen. Fijn dat je er trots op bent dat je niet van plan bent dat te doen.
                            Ik laat het hier bij. Ik wil graag ontopic verder discussieren zoals de mods dat hebben gevraagd.
                            Ik laat me hier niet meer steeds de maat nemen over wat ik zeg en hoe ik het zeg.

                            Reageer


                            • #15
                              Jouw feestje maar je hebt net geschreven dat je niet van plan bent je aan de forumregels te houden. Tof dat je het toegeeft.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X