Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo wil 4K content voor zijn abonnees

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Volgens mij is er maar 1 die daar geen rekening mee houdt en dreigt met bans.

    Ik dacht altijd dat dreigen met bans uitsluitend is voorbehouden aan forum moderators.

    Blijkbaar heb ik me daarin vergist. Hoewel ik zelf vind dat je behoorlijk over de scheef gaat als je je gedraagt als moderator terwijl je dat helemaal niet bent!

    Vreemd dat de met bans dreigende schoenmaker niet publiekelijk is aangesproken door een moderator dat hij zich bij zijn leest moet houden…
    Laatst bewerkt door stofdoek; 5 Jun 2022, 11:42.

    Reageer


    • #17
      @Stofdoekje Begrijpend lezen , ik weet dat het moeilijk is maar probeer het eens ):

      Reageer


      • #18
        Ik waardeer het dat Jeroen zijn rol als mod wat steviger oppakt dan tot nu toe. Dikke prima, kudo's! Als we de komende tijd dan merken dat Bor ook aangesproken is op het zich gedragen als mod, het misbruiken van de rapporteerfunctie en dus ook op zijn aandeel hierin is aangesproken, dan is de cirkel mooi rond en kunnen we weer normaal met elkaar omgaan. Per slot van rekening is het zeer onfatsoenlijk om medereageerders met bans te dreigen. De moderatie liet het er natuurlijk ook een beetje bij zitten, waardoor er ruimte komt voor mensen om zelf mod en rechter te spelen. Gelijke monniken, gelijke kappen, hoewel ik natuurlijk ook zie dat één van de monniken juist niet gelijk maar nogal klein en kinderachtig is. Eigenlijk eerder iets om medelijden mee te hebben dan om aan te vallen. Dus: Probeer zo veel mogelijk te reageren op wat er gezegd wordt, niet op hoe. Fijn weekend!
        Laatst bewerkt door Koeba; 5 Jun 2022, 13:29.

        Reageer


        • #19
          Koeba
          het misbruiken van de rapporteerfunctie
          Als je steeds opmerkingen krijgt zoals ook weer in dit topic gemaakt worden, waarom zou je de rapporeerknop dan niet mogen gebruiken? Die knop zit er voor iedereen om berichten te melden waarvan men denkt dat ze niet door de beugel kunnen. Het is vervolgens aan forumbeheer om te beoordelen of er wat mee gedaan moet of kan worden.
          Sommigen denken hier blijkbaar dat het gebruik van die knop bijna een misdaad is...

          Ik denk dat het vaak juist beter is om een bericht te rapporteren dan zelf op een "onaardige" manier te reageren.

          Reageer


          • #20
            Ik wacht nog steeds op gelijke monniken, gelijke kappen van de moderator….

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
              Ik wacht nog steeds op gelijke monniken, gelijke kappen van de moderator….
              Soms is het beter om er boven te staan. Er is ook eens een eind aan dingen. Fijn weekend.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                Koeba

                Als je steeds opmerkingen krijgt zoals ook weer in dit topic gemaakt worden, waarom zou je de rapporeerknop dan niet mogen gebruiken? Die knop zit er voor iedereen om berichten te melden waarvan men denkt dat ze niet door de beugel kunnen. Het is vervolgens aan forumbeheer om te beoordelen of er wat mee gedaan moet of kan worden.
                Sommigen denken hier blijkbaar dat het gebruik van die knop bijna een misdaad is...

                Ik denk dat het vaak juist beter is om een bericht te rapporteren dan zelf op een "onaardige" manier te reageren.
                'onaardig' is een lastig begrip. Misschien niet blijven reageren als alles al eens gezegd is.

                Reageer


                • #23
                  17 berichten die helemaal niks met het onderwerp te maken hebben dacht dat ik geen chatbox was maar een forum dus stop met dat geneuzel en reageer enkel op het onderwerp en niet op gezeur over wat wie en waarom iemand kinderachtig reageert.

                  DANK U!!!!!!!!!!!

                  Reageer


                  • #24
                    Dit gaat helaas niet meer alleen over wie een ander aanspreekt maar nu vooral waarom een moderator twee forumleden publiekelijk aanspreekt en een ongeoorloofde bannende en op knoppen meppemde fotrumlid hier niet op aanspreektt.
                    Dat is toch erg vreemd, vindt je niet?

                    Reageer


                    • #25
                      Doekje, alles is al meerdere keren gezegd. Het is hier geen rechtbank. Pick your battles.

                      Reageer


                      • #26
                        Gewoon loslaten, zeg dat de ander helemaal gelijk heeft en weer gezond doorgaan met je leven….is allemaal niet zo belangrijk

                        Reageer


                        • #27
                          Blijkbaar is het voor sommigen zo belangrijk om moderator te spelen en te wapperen met bans. En dat ook nog een ongestraft!
                          De regels worden nu onderhands opgelegd door de rapporteerknop mepper.

                          Hij wordt er geeneens op aangesproken dus blijkbaar mag je als niet moderator mensen bannen.

                          Als dit gedrag van de knoppenmepper niet gestopt wordt houdt ik mijn hart vast voor de toekomst.

                          Hij wordt nergens publiekelijk ervoor aangesproken maar andere forumleden wel. Dat vind ik corrupt gedrag.

                          Reageer


                          • #28
                            Je gaat weer vrij stevig er over heen. Het is een forum, niet de rechtbank of Eerste of Tweede Kamer. Het is niet leuk meer.

                            Reageer


                            • #29
                              Wat je aandacht geeft, groeit. Dus? 😇

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door buizerd Bekijk bericht
                                17 berichten die helemaal niks met het onderwerp te maken hebben dacht dat ik geen chatbox was maar een forum dus stop met dat geneuzel en reageer enkel op het onderwerp en niet op gezeur over wat wie en waarom iemand kinderachtig reageert.

                                DANK U!!!!!!!!!!!
                                Als ik het zo ziet help dit ook niet volgens mij is er nog wel een oplossing al die niet over het onderwerp schrijven een blok geven van 7 dagen.
                                En als ze daarna het weer doen 14 dagen en helpt het na 2 keer niet blokkeren en klaar ermee.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X