Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo wil 4K content voor zijn abonnees

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ziggo wil 4K content voor zijn abonnees

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...j-ziggo-sport/

    Ik zit dan te denken aan Eurosport 4K. ESPN UHD wordt al doorgegeven door Ziggo.
    Wie weet gaat men met Viaplay vooor 4K op kanaal 200.

    Duidelijk is Ziggo niet, het kan ook gaan om de content op de eigen kanalen, maar volgens mij zijn er nog niet veel sporten standaard in 4K. En de content zelf is ook niet meer zo hoogdravend, 4K gaat dat niet veranderen.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 Jun 2022, 12:24.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...j-ziggo-sport/

    Ik zit dan te denken aan Eurosport 4K. ESPN UHD wordt al doorgegeven door Ziggo.
    dus u denkt voor anderen

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

      dus u denkt voor anderen
      Waarom blijf je op deze manier reageren? Daar heeft toch niemand iets aan...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
        Soep Pan


        Waarom blijf je op deze manier reageren? Daar heeft toch niemand iets aan...
        Om dat we geen mensen moeten hebben ,die voor anderen denken ,iedereen is vrij van doen en denken
        Ik zit dan te denken Hij hoeft niet te denken De Provider Denkt
        Laatst bewerkt door koekeroe; 4 Jun 2022, 20:48.

        Reageer


        • #5
          Zo komt Bor steeds dichter bij de 2000 berichten.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

            Om dat we geen mensen moeten hebben ,die voor anderen denken ,iedereen is vrij van doen en denken
            Ik zit dan te denken Hij hoeft niet te denken De Provider Denkt
            Sorry hoor, maar hij mag denken wat hij wil, we leven in een vrij land. Hij doet er niemand kwaad mee. Als "De provider" dat niet wil kan die altijd ingrijpen of er iets van zeggen.

            Maar jij (en nog een paar) zijn steeds maar bezig om hem aan te vallen als het kan.
            Bor heeft een beetje een obsessie op dit gebied, maar dat mag. Dat is beter dan de mensen hier die blijkbaar een obsessie hebben om bij hem op de man te spelen en alles aan te vallen wat hij zegt.

            Jammer, het forum wordt er niet beter door!

            Reageer


            • #7
              De grootste obsessie bij Bor is de rapporteerknop.
              Ik denk dat zijn hand al aardig beurs is van al dat meppen.

              Reageer


              • #8
                Het stelselmatig flauw reageren op topics van Bordewolf stofdoek en koekeroe begint nu wel vervelend te worden.
                Graag een open en positieve discussie in plaats van dit gedoe steeds.

                Reageer


                • #9
                  Heb jij weleens geteld hoe vaak Bordewolf flauw reageerde met corrigerende vinger naar anderen en trots was op zijn rapporteer drang en dreigen met bans?
                  Leuk dat je publiekelijk mij en nog een ander forumlid hier aanspreekt maar wordt het niet eens tijd dat je dat ook doet met Bordewolf?
                  Of wordt er met twee maten gemeten?

                  Reageer


                  • #10
                    Het gaat in dit geval niet om de reacties of gedrag van anderen. Voor iedereen gelden dezelfde regels.

                    Reageer


                    • #11
                      Maar waarom Bordewolf niet publiekelijk aangesproken en ik en ander forumlid wel?
                      Je zegt dat voor iedereen dezelfde regels gelden.
                      Waarin zit dan het verschil?
                      Je geeft daar geen antwoord op.

                      Reageer


                      • #12
                        Dag Jeroen dit is niet enkel Stofdoek en ondergetekende Bor lokt het zelf uit Een vraag Beantwoorden na wat hij zelf creeert kan hij niet
                        Gaat gelijk over op wat anders ,en dan reageer ik ,Maar ik gebruik geen meldknop
                        En nu doe je voorkomen dat Stofdoek en ik de gebeten hond zijn?
                        Als je het dan goed wil doen ,pak Meneertje Meldknop er ook bij
                        En hij krijgt meer reactie;s van andere forum leden ,die ook recht op de man gespeeld worden
                        Ik ben nog nooit van een site verwijdert Bor de Wolf al op verschillende sites
                        Aan wie ligt het dan? Hier heeft hij ook al eens bijna een Ban gekregen ,Wilt toch wat zeggen ?
                        Ik begrijp dat jullie het beu raken ,om altijd de meldknop van een bepaald persoon te zien verschijnen
                        Hier laat ik het bij ,maar niet met twee maten meten Jeroen
                        Gelijke monniken Gelijke Kappen Jeroen
                        Laatst bewerkt door koekeroe; 5 Jun 2022, 10:40.

                        Reageer


                        • #13
                          Ik vind de manier van reageren door Bordewolf juist erg flauw, Jeroen. Vorige week dreigde hij als opperheerser nog vier forumleden met een ban!

                          Ik kan me niet voorstellen dat jij hem niet publiekelijk aanspreekt op dit flauwe en van iedere zelfreflectie gespeende gedrag en mij en Koekeroe wel.
                          Tenzij je met twee maten meet natuurlijk….

                          Reageer


                          • #14
                            Waar ging het nu over? Schoenmakertjes blijft bij den leest !!!!!!!!

                            Reageer


                            • #15
                              Ik lees dit forum regelmatig en daar zitten best veel interessante dingen bij.
                              Ook minder interessante zaken, die sla ik over.
                              En als ik iets plaats is dat weloverwogen.
                              Daar kan iedereen toch een beetje rekening mee houden.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X