Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Advies? ziggo vs delta?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Advies? ziggo vs delta?

Hallo allemaal,

Ik zit al decenia lang bij ziggo/upc/chello en zit er aan te denken om over te stappen op glas. Voor mij zijn de onderstaande zaken belangrijk:

-Geen blokjes tv meer (bepaalde zenders van ziggo geven vaak blokjes in beeld)
    -Modem van delta moet in bridge modus gezet kunnen worden
    -Modem van delta moet in het midden van het huis kunnen worden geplaatst (Begane grond, zo'n 5 meter vanaf de voordeur, dus niet in de stoppenkast).
    -Reclame kunnen doorspoelen (in opnames)
    -Oud tel. nummer meenemen
    -Geen lag/latency (glasvezel dus duh...)
    -Stream-apps kunnen installeren op de tv-box? (disney plus/Netflix/Paramount plus/etc..) (geen echte must, ik heb google chromecast met google tv)

Ik hoor graag jullie mening!

Groet: Patrick

Oorspronkelijk gepost door pakikje Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

Ik zit al decenia lang bij ziggo/upc/chello en zit er aan te denken om over te stappen op glas. Voor mij zijn de onderstaande zaken belangrijk:

-Modem van delta moet in bridge modus gezet kunnen worden
    -Modem van delta moet in het midden van het huis kunnen worden geplaatst (Begane grond, zo'n 5 meter vanaf de voordeur, dus niet in de stoppenkast).
    -Stream-apps kunnen installeren op de tv-box? (disney plus/Netflix/Paramount plus/etc..) (geen echte must, ik heb google chromecast met google tv)

Ik hoor graag jullie mening!

Groet: Patrick
    Ik zat jaren terug bij Ziggo, maar ik wil niet meer terug. Glasvezel it is!

Reageer

Die zul je niet meer zien maar het wordt een stream dus die kan wel eens een keer haperen.

--Modem van delta moet in bridge modus gezet kunnen worden
      Dit kan niet bij XGS-PON

Plaatsing van het modem zul je in overleg met Delta moeten doen (tijdens de schouw)

Veel kun je doorspoelen bij Delta maar niet alles

Reclames doorspoelen - ZeelandNet Serviceforum

Dat kan wel

Die is uiteraard beter dan bij coaxkabel

Alleen Youtube en Pathé Thuis geloof ik
      Laatst bewerkt door driepinter; 3 Jun 2022, 12:57.

Reageer

Als jouw aansluiting vanaf de aop goed is, heb je geen blokken in het beeld bij Ziggo.
        Ik kan de Next en Next mini goed vergelijken want mijn moeder heeft iptv van Caiway op een 4K kastje.

De ontvangers op glasvezel van Delta zijn nog behoorlijk minder in gebruiksgemak dan het platform waar Ziggo op zit
        Maar een zuiver eerlijke vergelijking is het niet wat Liberty Global zit met dat platform in Ierland, Engeland, Zwitserland, Polen, Nederland en België.
        Het is dus voor veel meer klanten beschikbaar in gebruik als bij Deltafiber dus budget zal ook veel groter zijn.

Reageer

Het lag toch aan de aop! (en "kabel-bende"). Blokjes zijn weg. Bedankt allemaal voor adviezen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...