Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Reclames doorspoelen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Reclames doorspoelen

Goedemorgen.

Ik ben een nieuwe (aanstaande) klant van Delta Fiber.
    Graag zou ik willen weten of het mogelijk is om bij de opgenomen tv-programma's de reclames door te spoelen.
    Ben al door de topics heen gescrold maar kan er niets of in ieder geval niet veel over vinden.
    Mijn excuses als er al meer topics over zijn.

Vriendelijke groet.
    Lauran

Oorspronkelijk gepost door BossB Bekijk bericht
    Goedemorgen.

Ik ben een nieuwe (aanstaande) klant van Delta Fiber.
    Graag zou ik willen weten of het mogelijk is om bij de opgenomen tv-programma's de reclames door te spoelen.
    Ben al door de topics heen gescrold maar kan er niets of in ieder geval niet veel over vinden.
    Mijn excuses als er al meer topics over zijn.

Vriendelijke groet.
    Lauran
    Het verhaal van Donnie hierover kun je hier lezen :

Over spoelen een aantal zaken:

- Als DFN Hebben we ongeveer 190 TV zenders, exclusief de radio en lokale TV zenders.
    - Van deze zenders kan er bij +/_ 160 zenders 7 dagen worden teruggekeken, gepauzeerd en Begin gemist worden gebruikt (via app/web en Ontvanger). (uiteraard zijn er programma uitzonderingen welke door de zenderhuizen aan ons doorgegeven worden.)
    - Op dit moment zijn er ongeveer 100 zenders op Interactieve TV in HD, en langzaam en gestaag worden hier op regelmatige basis toevoegingen/wijzigingen gedaan. Voor Digitale TV, is zoals eerder al aangegegeven dit best een puzzel, en zal mijns inziens Digitale TV en Interactieve TV steeds verder uit elkaar gaan lopen.
    - Voor wat betreft specifiek vooruit spoelen (en dus ook door de reclames) geldt dat dit mogelijk is voor 154 TV zenders. Dit is mogelijk bij zowel Opnames in de cloud als bij Pauzeren en Begin gemist (Bij de laatste werkt dit nog niet naar behoren, en hier wordt aan gewerkt.)
    - Er zijn een paar uitzonderingen:
    - Alle MTV's, Nick, Comedy central zenders niet ( bij alle operators)
    - Talpa zenders (o.a. SBS6) alleen vooruitspoelen bij Cloud opnames, niet bij pauzeren of begin gemist.
    - RTL Zenders (o.a. RTL4 etc) Hierbij is vooruitspoelen alleen de eerste 5 minuten toegestaan. Uiteraard kijken we hier continue naar mogelijkheden om dit anders in te vullen/te verbeteren.

Allen,

Ik ben blij jullie te kunnen melden dat vanaf dit moment doorspoelen bij opnames (NPVR) is toegestaan bij de RTL Zenders (RTL4, RTL5, RTL7, RTL8, RTLZ, RTL Crime, RTL Telekids en RTL Lounge.

Veel kijkplezier!

Donny
    Laatst bewerkt door driepinter; 22 Mar 2022, 08:38.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Het verhaal van Donnie hierover kun je hier lezen :

Over spoelen een aantal zaken:

- Als DFN Hebben we ongeveer 190 TV zenders, exclusief de radio en lokale TV zenders.
      - Van deze zenders kan er bij +/_ 160 zenders 7 dagen worden teruggekeken, gepauzeerd en Begin gemist worden gebruikt (via app/web en Ontvanger). (uiteraard zijn er programma uitzonderingen welke door de zenderhuizen aan ons doorgegeven worden.)
      - Op dit moment zijn er ongeveer 100 zenders op Interactieve TV in HD, en langzaam en gestaag worden hier op regelmatige basis toevoegingen/wijzigingen gedaan. Voor Digitale TV, is zoals eerder al aangegegeven dit best een puzzel, en zal mijns inziens Digitale TV en Interactieve TV steeds verder uit elkaar gaan lopen.
      - Voor wat betreft specifiek vooruit spoelen (en dus ook door de reclames) geldt dat dit mogelijk is voor 154 TV zenders. Dit is mogelijk bij zowel Opnames in de cloud als bij Pauzeren en Begin gemist (Bij de laatste werkt dit nog niet naar behoren, en hier wordt aan gewerkt.)
      - Er zijn een paar uitzonderingen:
      - Alle MTV's, Nick, Comedy central zenders niet ( bij alle operators)
      - Talpa zenders (o.a. SBS6) alleen vooruitspoelen bij Cloud opnames, niet bij pauzeren of begin gemist.
      - RTL Zenders (o.a. RTL4 etc) Hierbij is vooruitspoelen alleen de eerste 5 minuten toegestaan. Uiteraard kijken we hier continue naar mogelijkheden om dit anders in te vullen/te verbeteren.

Allen,

Ik ben blij jullie te kunnen melden dat vanaf dit moment doorspoelen bij opnames (NPVR) is toegestaan bij de RTL Zenders (RTL4, RTL5, RTL7, RTL8, RTLZ, RTL Crime, RTL Telekids en RTL Lounge.

Veel kijkplezier!

Donny
      Dank je wel Driepinter

Reageer

Goedenavond, ook hier een nieuwe klant. Zie door de bomen/posts het bos/topic niet meer…
        Zou ik nu wel of niet de reclames moeten kunnen doorspoelen? Lukt nu nl. niet en baal van de overstap…

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Geus Bekijk bericht
          Goedenavond, ook hier een nieuwe klant. Zie door de bomen/posts het bos/topic niet meer…
          Zou ik nu wel of niet de reclames moeten kunnen doorspoelen? Lukt nu nl. niet en baal van de overstap…
          Toegegeven het is een lang en complex verhaal maar als het niet duidelijk is vraag het dan aan de klantenservice zelf.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Geus Bekijk bericht
            Zenders bepalen zelf of reclames doorgespoeld mogen worden. Is hier ook vaker benoemd. Is iets dat je vóór overstappen kunt vinden, maar je moet er wel flink moeite voor doen.

Reageer

lang leve Humax!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                lang leve Humax!
                Tot ze je signaal uitzetten ja. Coax gaat er echt uit hoor, dag Humax! (Zelf jaren gebruikt; zeer fijn spul!)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Tot ze je signaal uitzetten ja. Coax gaat er echt uit hoor, dag Humax! (Zelf jaren gebruikt; zeer fijn spul!)
                  Ga toch echt proberen de Humax zo lang mogelijk in bedrijf te houden. Dan maar geen glasvezel, totdat het echt niet anders meer kan.

Reageer

Ik heb ook jarenlang met veel plezier de Humax gebruikt, maar recent toch overgestapt naar glasvezel. Best wel lang getwijfeld, maar uiteindelijk toch de stap gezet; het was voordeliger, de internetsnelheid is natuurlijk geweldig, en coax gaat er toch uit. Maar zelfs na het bestellen van de glasvezel kreeg nog twijfels, als ik weer negatieve verhalen over de DIT las op dit forum.

Maar nu ik het inmiddels enkele maanden heb zou ik niet meer terug willen. Ik ben misschien één van de weinige (hier op het forum), maar ik vind dat de DIT veel meer te bieden heeft dan de Humax. Zo eenvoudig als je programma's tot zeker een week terug vanuit de programmagids kunt terugkijken. Opgenomen programma's kun je gewoon doorspoelen (ook RTL). Alleen bij terugkijken vanuit de programmagids en bij de functie "Naar begin" is doorspoelen bij de RTL-zenders niet mogelijk, maar dat is eigenlijk het enige (kleine) nadeel wat ik zie. Verder zie ik alleen maar voordelen ten opzichte van de Humax, je bent veel flexibeler met de DIT is mijn ervaring. Ik lees nog wel over zenders die bij DIT nog niet op HD staan, maar volgens mij zijn dat nou niet echt de meest boeiende zenders (althans voor mij :-)

Reageer

Dat zal nog wel een hele tijd duren.
                      De snelheid van glasvezel aanleggen en aansluiten gaat bepaald niet snel.
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                        Dat zal nog wel een hele tijd duren.
                        De snelheid van glasvezel aanleggen en aansluiten gaat bepaald niet snel.
                        Het zal mij benieuwen in hoeverre Delta Fiber ook de kleinere kernen van glasvezel gaat voorzien.

Woon zelf in een dorpje van 2000 inwoners maar betwijfel het.

Wie weet komt er ook nog wel een glasdraad Bevelanden, op bijvoorbeeld Schouwen-Duiveland zal het ook niet veel beter zijn vrees ik.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Het zal mij benieuwen in hoeverre Delta Fiber ook de kleinere kernen van glasvezel gaat voorzien.

Woon zelf in een dorpje van 2000 inwoners maar betwijfel het.
                          Ik meen dat Delta zich voor Zeeland ten doel had gesteld om glasvezel te leggen waar nu ook coax ligt.

Reageer

Ik meen dat Delta zich voor Zeeland ten doel had gesteld om glasvezel te leggen waar nu ook coax ligt.
                            Ik hoop het maar je ziet het aan de kleine dorpjes in Zeeuws-Vlaanderen, je kunt wel glasvezel krijgen als je (minimaal) 200 euro betaalt.

Reageer

Dat is buitengebied. Daar ligt volgens mij ook geen coax.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X