Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Reclames doorspoelen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Dat is buitengebied. Daar ligt volgens mij ook geen coax.
    Neem Ijzendijke of Lamswaarde ligt echt wel coax maar staat er (nog) niet bij, zo kun je er nog meer van aanwijzen.

Sluis (gemeente) - Wikipedia
    Terneuzen (gemeente) - Wikipedia
    Hulst (gemeente) - Wikipedia

Reageer

Recamle doorspoelen hehe.........

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Toegegeven het is een lang en complex verhaal maar als het niet duidelijk is vraag het dan aan de klantenservice zelf.
        klantenservice? Geprobeerd… uiteindelijk aan de lijn, vertellen ze je dat het studenten zijn die van niets weten en zelf geen tv hebben…

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Zenders bepalen zelf of reclames doorgespoeld mogen worden. Is hier ook vaker benoemd. Is iets dat je vóór overstappen kunt vinden, maar je moet er wel flink moeite voor doen.
          Zelf kan vinden? Ja, als je forums en reviews doorspit… misleidend. Door ziggo dacht ik hier niet ees over na, zo vanzelfsprekend is het daar…
          nou, de rit maar uitzitten en dan zsm weer terug…

Reageer

Bij Ziggo kan je op een Mediabox Next of Next mini de reclames niet doorspelen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Geus Bekijk bericht

Zelf kan vinden? Ja, als je forums en reviews doorspit… misleidend. Door ziggo dacht ik hier niet ees over na, zo vanzelfsprekend is het daar…
              nou, de rit maar uitzitten en dan zsm weer terug…
              Dus je komt achter iets dat niet bevalt en dat hadden ze je eerst moeten vertellen? Duidelijk.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X