Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasdraad Zeeuws-Vlaanderen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Volgens mij snapt hij dus niet eens waar ik het over had....

Reageer

Hij houdt zich van de domme als het hem uitkomt.
      Alleen zeer lachwekkend dat hij schrijft dat hij het zat is met gezeur over hoe iemand post.
      Als iemand met grote regelmaat forumleden wijst over het niet juist posten is het juist Bordewolf.

Het is bij Bordewolf of de bezem of forumleden corrigeren, maar als hij zelf ergens op aangesproken wordt, valt het kwartje om welke bijzondere reden zelden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
        Hij houdt zich van de domme als het hem uitkomt.
        Alleen zeer lachwekkend dat hij schrijft dat hij het zat is met gezeur over hoe iemand post.
        Als iemand met grote regelmaat forumleden wijst over het niet juist posten is het juist Bordewolf.

Het is bij Bordewolf of de bezem of forumleden corrigeren, maar als hij zelf ergens op aangesproken wordt, valt het kwartje om welke bijzondere reden zelden.

Ik wordt graag aangesproken op de inhoud, aanvallen op de persoon negeer ik inderdaad stelselmatig, hoort niet thuis op een forum.
        Wil je iets van me PB me dan, staat je iets niet aan: rapporteer.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Ik denk dat het aangeeft dat Delta Fiber de kleine dorpjes niet gaat doen, bij Glasdraad kan dit wel als je maar betaalt.

Overigens heeft iemand ooit wel eens van de provider Zeeuwsnet gehoord ?
          Reactie Glasdraad: "Hartelijk dank voor uw mail en opmerking. Zeeuwsnet is niet GlasDraad en wij gaan kijken waarom de URL niet de URL van de provider is. Is iets verkeerd gegaan."

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Reactie Glasdraad: "Hartelijk dank voor uw mail en opmerking. Zeeuwsnet is niet GlasDraad en wij gaan kijken waarom de URL niet de URL van de provider is. Is iets verkeerd gegaan."
            Ze hebben het aangepast maar je wordt er nog niet veel wijzer van :

Home - Zeeuwsnet

Reageer

Die website van Zeeuwsnet is nog niet klaar

Reageer

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/...-ook-glasvezel

Reageer

Ze hebben het aangepast maar je wordt er nog niet veel wijzer van :

Home - Zeeuwsnet
                  Wanneer ik dit logo met Zeelandnet vergelijk zie ik veel overeenkomsten qua styling en lettertype.
                  Alleen de kleuren zijn anders.
                  Mag dit uberhaupt? Dit lijkt wel een bedrijf dat wil meeliften op de successen van Delta/Zeelandnet.
                  Of is het toch Delta die er uiteindelijk achter zit?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Wanneer ik dit logo met Zeelandnet vergelijk zie ik veel overeenkomsten qua styling en lettertype.
                    Mag dit uberhaupt? Dit lijkt wel een bedrijf dat wil meeliften op de successen van Delta/Zeelandnet.
                    Wauw, kun je zeggen waar je die vele overeenkomsten ziet?

Reageer

Nee, voor zover ik kan terug vinden zit dit bedrijf erachter :

Edgenetworks - Advies van formaat

Reageer

Nee, voor zover ik kan terug vinden zit dit bedrijf erachter :

Edgenetworks - Advies van formaat
                        Wel vreemd dat ze voor het logo hetzelfde lettertype gebruiken en ook hoofletters.
                        De naam lijkt op Zeelandnet. Ja, de kleuren zijn anders en de ontwerper heeft ook een schaduw er onder getekend.
                        Maar ik vind dit toch een vorm van plagiaat en naamsvervalsing. De verwarring kan er zo maar zijn vanuit een soort herkenbaarheid.

Overigens ze zijn ook klant van DeltaFiber zie ik nu...????? Maakt dat de verwarring niet nog groter?
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 Apr 2022, 11:49.

Reageer

Wel vreemd dat ze voor het logo hetzelfde lettertype gebruiken en ook hoofletters.
                          Het is echt een ander lettertype. Ik vind het wat gezocht.

De naam lijkt op Zeelandnet.
                          Ook nogal gezocht, kun je zeggen waarom dit 'plagiaat en naamsvervalsing' is?

Ja, de kleuren zijn anders en de ontwerper heeft ook een schaduw er onder getekend.
                          Maar ik vind dit toch een vorm van plagiaat en naamsvervalsing. De verwarring kan er zo maar zijn vanuit een soort herkenbaarheid.
                          De enige verwarring is die je nu hier oproept. Mensen die gewoon kijken zien weinig gelijkenis.

Overigens ze zijn ook klant van DeltaFiber zie ik nu...????? Maakt dat de verwarring niet nog groter?
                          Misschien, maar meer bij jou dan. Ik zie geen gekke dingen. Waarom zoek je naar dingen om over te vallen? Of meen je het? Het komt zo geforceerd over, alsof je issues opzoekt om over te posten?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                            Het is echt een ander lettertype. Ik vind het wat gezocht.

Ook nogal gezocht, kun je zeggen waarom dit 'plagiaat en naamsvervalsing' is?

De enige verwarring is die je nu hier oproept. Mensen die gewoon kijken zien weinig gelijkenis.

Misschien, maar meer bij jou dan. Ik zie geen gekke dingen. Waarom zoek je naar dingen om over te vallen? Of meen je het? Het komt zo geforceerd over, alsof je issues opzoekt om over te posten?
                            Ik valt me op, meer niet. Het is wellicht vergezocht, maar zeeuwsnet of zeelandnet… het ligt dicht bij elkaar qua naamgeving. En de logo’s vindt ik toch echt ook gelijkend.

Reageer

Ik valt me op, meer niet. Het is wellicht vergezocht
                              Misschien dagbesteding proberen? Dit gaat lijken op een obsessie. Huu! Morgen lekker weer! (Vandaag ook trouwens)

Reageer

Ik valt me op, meer niet. Het is wellicht vergezocht, maar zeeuwsnet of zeelandnet… het ligt dicht bij elkaar qua naamgeving. En de logo’s vindt ik toch echt ook gelijkend.
                                Lees: Je vindt het maar je kunt niet zeggen waarom?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X