Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Glasdraad Zeeuws-Vlaanderen
Samenvouwen
X
-
Eigenlijk zoals zakelijk glas vroeger werd aangeleverd: iemand legt de infra aan je jij als consument kiest je eigen provider.
@ https://glasdraadzeeuwsvlaanderen.nl...eproviders.phpLaatst bewerkt door Webkabouter; 25 Mar 2022, 11:33.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtEigenlijk zoals zakelijk glas vroeger werd aangeleverd: iemand legt de infra aan je jij als consument kiest je eigen provider.
Ben heel benieuwd wat die aanleg gaat kosten.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtBegrijp ik het goed dat er dus in Zeeuws Vlaanderen twee glasvezelaansluitingen komen in iedere woning?
Wat ik zie is het aanbod aan providers bij Glasdraad veel royaler als bij Delta Fiber.
Overigens heeft iemand ooit wel eens van de provider Zeeuwsnet gehoord ?Laatst bewerkt door driepinter; 25 Mar 2022, 09:08.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtWaar haal je dat plaatje? Google vindt alleen een gebruiker van ZN met die naam.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Het is één van de 18 providers die leveren op Glasdraad Zeeuws Vlaanderen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtHiervoor betaalt u eenmalige vastrechtvergoeding van €200,- in de dorpen of €2300,- als u woonachtig bent in één van de buitengebieden.
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtGaat Deltafiber deze gebieden niet verglazen?
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Ik denk dat het aangeeft dat Delta Fiber de kleine dorpjes niet gaat doen, bij Glasdraad kan dit wel als je maar betaalt.
Overigens heeft iemand ooit wel eens van de provider Zeeuwsnet gehoord ?
Er is geen provider met die naam bekend vooralsnog.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Dit is niet een soort alter ego voor Delta die niet onder de eigen naam gaat leveren over een netwerk van KPN?
Wat is het dan een stelling of een vraag?
Bedoel je: Is dit niet enz.....?
Misschien toch je eigen bijdragen nog eens goed nalezen alvorens op enter te drukken!!Laatst bewerkt door Jos; 26 Mar 2022, 09:32.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
En dit is nou waarom jouw opmerkingen vaak zo tenenkrommend zijn: Je beweert iets en zet er een vraagteken achter...
Wat is het dan een stelling of een vraag?
Bedoel je: Is die niet enz.....?
Misschien toch je eigen bijdragen nog eens goed nalezen alvorens op enter te drukken!!
En ik blijf graag on topic om het forum voor alle leden leesbaar te houden. Het oeveloze gezeurzak over hoe iemand post… klaar mee. Hoort ook niet op een forum thuis.
Ik gebruik in die gevallen de tools die het forum biedt: de rapporteerknop. Veel succes!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtEn ik blijf graag on topic om het forum voor alle leden leesbaar te houden. Het oeveloze gezeurzak over hoe iemand post… klaar mee. Hoort ook niet op een forum thuis.
Ik gebruik in die gevallen de tools die het forum biedt: de rapporteerknop.
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer