Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Streamingdienst HBO Max vanaf vandaag beschikbaar in Nederland

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    Ik vind de beeldkwaliteit van HBO max beduidend beter als Viaplay.
    Ik denk dat dat komt door het verschil in streamen in 720p (Viaplay) en 1080p (HBOMax).
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 9 Mar 2022, 10:33.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
      Gevoelige snaar geraakt
      Ik probeer altijd maar positief te denken in oplossingen. Natuurlijk zijn er altijd series die (nog) niet zijn voorzien van ondertiteling of nl-talige contentbeschrijving. Dat komt doordat een gedeelte van de US content ook is opengesteld voor NL abonnees. Met zo'n mega aanbod is het moeilijk om iedereen meteen tevreden te stellen. Glas is vooralsnog half vol.
      True. Snaar licht geraakt hoor. Grinnik.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Gevoelige snaar geraakt
        Ik probeer altijd maar positief te denken in oplossingen. Natuurlijk zijn er altijd series die (nog) niet zijn voorzien van ondertiteling of nl-talige contentbeschrijving. Dat komt doordat een gedeelte van de US content ook is opengesteld voor NL abonnees. Met zo'n mega aanbod is het moeilijk om iedereen meteen tevreden te stellen. Glas is vooralsnog half vol.
        Ik krijg altijd een beetje de pukkels van mensen die vinden dat ze 'er recht op hebben' en dat dan ook opeisen. Glas half vol!

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          Haha, vraag of ze je bellen als het er is...gemiste kans...verwend noem ik dat.
          jou mening interesseert mij niet

          Reageer


          • #20
            Ik had niets anders verwacht. Je bent verwend èn voorspelbaar 😂

            Reageer


            • #21
              Ik vind dat je van een betaal streamingdienst die zich richt op Nederland dat je mag verwachten dat alles is ondertiteld het Nederlands.

              Reageer


              • #22
                Eens, maar met het aanbod dat er nu is bijgekomen is het een schier onmogelijke zaak om in een zo korte tijd (vanaf de beslissing om in NL uit te komen tot nu) de boel op orde te hebben.
                Ik denk dat je beter wat meer aanbod kunt hebben zonder ondertiteling dan dat je moet wachten tot alles van nl-ondertiteling is voorzien? Want dan wordt dat weer een punt van discussie
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                  Ik vind dat je van een betaal streamingdienst die zich richt op Nederland dat je mag verwachten dat alles is ondertiteld het Nederlands.
                  Ik vind zo veel en toch is het niet altijd zoals ik wil. Elke dag leer ik beter omgaan met teleurstellingen.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                    Mja. Hoe groot schat je zelf de kans in dat er een dienst komt waar alle content bij elkaar staat? Overigens zijn er al tekenen van consolidatie: https://www.cordcuttersnews.com/disc...-after-merger/ en https://www.makeuseof.com/amazon-buy...cts-streaming/
                    Hee: https://tweakers.net/nieuws/194368/h...n-een-app.html

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X