Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Streamingdienst HBO Max vanaf vandaag beschikbaar in Nederland

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Streamingdienst HBO Max vanaf vandaag beschikbaar in Nederland

    Streamingdienst HBO Max vanaf vandaag beschikbaar in Nederland - FilmVandaag.nl

  • #2
    Op de een of het andere manier kan me de zoveelste streamingdienst mij gestolen worden. Ik heb Netflix, Videoland en Viaplay.
    Daar heb ik meer dan voldoende aan. Ik zie ook veel overlap in films en series.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Streamingdienst HBO Max vanaf vandaag beschikbaar in Nederland[/URL]
      Prima initiatief - scheelt weer een hoop gedoe
      Inclusief, maar niet voor alle beschikbare content:
      - Dolby Vision of HDR10
      - Dolby Atmos
      - HDMI 2.0 en HDCP 2
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 8 Mar 2022, 11:31.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Op de een of het andere manier kan me de zoveelste streamingdienst mij gestolen worden. Ik heb Netflix, Videoland en Viaplay.
        Daar heb ik meer dan voldoende aan. Ik zie ook veel overlap in films en series.
        Op de een of andere manier boeien jouw meninkjes mij ook niet echt. Huu!

        Reageer


        • #5
          'Lifetime' 50% korting tot je opzegt. Ik zit erbij! Actie loopt tot 31-3. Pakt er nie neffen! -> https://www.hbomax.com/subscribe/plan-picker
          Laatst bewerkt door Koeba; 8 Mar 2022, 12:43.

          Reageer


          • #6
            Ik vind de beeldkwaliteit van HBO max beduidend beter als Viaplay.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
              Ik vind de beeldkwaliteit van HBO max beduidend beter als Viaplay.
              als of dan?

              Reageer


              • #8
                Dan die van …

                Reageer


                • #9
                  Nog meer versnippering.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
                    Nog meer versnippering.
                    Mja. Hoe groot schat je zelf de kans in dat er een dienst komt waar alle content bij elkaar staat? Overigens zijn er al tekenen van consolidatie: https://www.cordcuttersnews.com/disc...-after-merger/ en https://www.makeuseof.com/amazon-buy...cts-streaming/

                    Reageer


                    • #11
                      Alleen niet alles is Nederlands ondertiteld, gemiste kans

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door PeBo1961 Bekijk bericht
                        Alleen niet alles is Nederlands ondertiteld, gemiste kans
                        Haha, vraag of ze je bellen als het er is...gemiste kans...verwend noem ik dat.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door PeBo1961 Bekijk bericht
                          Alleen niet alles is Nederlands ondertiteld, gemiste kans
                          Je hebt 5 of 30 downloads per maand; een ondertiteling erbij zoeken is zo gefixed.
                          Laatst bewerkt door Webkabouter; 9 Mar 2022, 09:37.
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                            Je hebt 30 downloads per maand; een ondertiteling erbij zoeken is zo gefixed.
                            Als ik zoiets opper: Maar ik ben geen ICT-er! Ik: Heb je een smartphone? Tuurlijk. En daar kun je goed mee overweg? Maar dit vind je wèl moeilijk? Jaaaa, maar dat is anders! Neu hoor.
                            Laatst bewerkt door Koeba; 9 Mar 2022, 10:07.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                              Als ik zoiets opper: Maar ik ben geen ICT-er! Ik: Heb je een smartphone? Tuurlijk. En daar kun je goed mee overweg? Maar dit vind je wèl moeilijk? Jaaaa, maar dat is anders! Neu hoor.
                              Gevoelige snaar geraakt
                              Ik probeer altijd maar positief te denken in oplossingen. Natuurlijk zijn er altijd series die (nog) niet zijn voorzien van ondertiteling of nl-talige contentbeschrijving. Dat komt doordat een gedeelte van de US content ook is opengesteld voor NL abonnees. Met zo'n mega aanbod is het moeilijk om iedereen meteen tevreden te stellen. Glas is vooralsnog half vol.
                              Laatst bewerkt door Webkabouter; 9 Mar 2022, 10:25.
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X