Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nent

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nent

    Volgend jaar verhuizen de uitzendrechten voor de Formule 1 in Nederland van Ziggo Sport naar het Zweedse NENT (Nordic Entertainment Group), dat de F1 via de app ViaPlay in de huiskamers gaat brengen. Op dinsdag 2 november kondigde men aan dat de Nederlander Marco Zwaneveld dat project gaat leiden.

    Zwaneveld is bepaald geen nieuwe naam binnen het Nederlandse autosportklimaat. Hij was bij RTL al zeer nauw betrokken bij de autosportactiviteiten van die zender. Wie de presentatoren, analisten en commentatoren gaan worden op de streamingsdienst, is nog onbekend.


    Is er bij de Delta al bekent hoe ze dat gaan doen heb namelijk Ziggo via het sportpakket gekregen?

  • #2
    Delta gaat het doorgeven in full HD met full stereo.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Delta gaat het doorgeven in full HD met full stereo.
      Laten we dat even afwachten

      Reageer


      • #4
        Tot je een ons weegt

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          Tot je een ons weegt
          NENT zal niet akkoord gaan met geen 4K.
          Zelfs Ziggo Sports krijgt niet meer Exclusief, die worden straks verplicht 6 F1 wedstrijden op het open net aan alle providers door te geven.

          Reageer


          • #6
            Het is nog afwachten hoe het allemaal wordt aangeleverd in Nederland. Ik hoor veel verhalen dat dit via een app wordt gedaan net zoals een Netflix of Videoland. Maar naar mijn weten is er nog niks concreets. Ze zijn volgens mij ook nog commentatoren aan het scouten?! Dus nog even afwachten allemaal!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
              Het is nog afwachten hoe het allemaal wordt aangeleverd in Nederland. Ik hoor veel verhalen dat dit via een app wordt gedaan net zoals een Netflix of Videoland. Maar naar mijn weten is er nog niks concreets. Ze zijn volgens mij ook nog commentatoren aan het scouten?! Dus nog even afwachten allemaal!
              Zeker, ik meen te weten wel een kanaal omdat men zo veel mogelijk toegankelijk wil zijn voor iedereen, het is afwachten.
              De app zal dan ook wel op de decoder komen ?

              Reageer


              • #8
                Ik kijk het hele seizoen al via de F1tv app op mijn Android smart televisie. Moet zeggen werkt perfect.

                Reageer


                • #9
                  Zal Ziggo wel wat klanten verliezen als we naar NENT gaan als F1 kijkers.

                  Reageer


                  • #10
                    Ziggo blijft klanten verliezen . Ook niet gek gezien de prijs en lage upload.
                    In Twente zijn ze maar wat blij dat Ziggo is ingeruild voor glasvezel.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Zeker, ik meen te weten wel een kanaal omdat men zo veel mogelijk toegankelijk wil zijn voor iedereen, het is afwachten.
                      De app zal dan ook wel op de decoder komen ?
                      Dat is een hele goede tip! Ik ga dit voorleggen bij mijn collega's die hier over gaan!

                      Reageer


                      • #12
                        Al heel snel zullen de Formule 1-kijkers in Nederland weten waar ze aan toe zijn in 2022 en verder. De nieuwe uitzendgerechtigde, NENT, dat via haar streaming service Viaplay F1 aan de man wil brengen, heeft een grote persconferentie aangekondigd.

                        Volgend jaar verhuizen de uitzendrechten voor de Formule 1 in Nederland van Ziggo Sport naar het Zweedse NENT (Nordic Entertainment Group), dat Formule 1 via de streaming service Viaplay in de huiskamers wil gaan brengen.

                        Op 8 december zal het bedrijf meer duidelijkheid geven over de invulling van haar Nederlandse Formule 1-zender. De Scandinavische partij zal namelijk een grote persconferentie geven.

                        Eerste grote namen al bekend

                        De afgelopen maanden liet NENT al weten grootse plannen te hebben, zo vertelde Peter Nørrelund, de Chief Sports Officer van het bedrijf, aan RacingNews365. "We zullen niet alleen vanuit een studio uit Amsterdam werken, maar we hebben ook minimaal twee commentatoren en een pitreporter op locatie aanwezig."

                        Eerder werd Marco Zwaneveld al aangekondigd als Head of Sports en begin deze maand kondigde NENT aan dat Amber Brantsen van de NOS over zal komen en de studio-uitzendingen om de Formule 1-races heen zal gaan presenteren. Op 8 december zal er naar alle waarschijnlijkheid dus meer duidelijk worden over haar toekomstige collega's.

                        Reageer


                        • #13
                          Zal Viaplay de F1 net zoals Ziggosport deed, in Ultra HD gaan uitzenden?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                            Zal Viaplay de F1 net zoals Ziggosport deed, in Ultra HD gaan uitzenden?
                            Yep

                            Reageer


                            • #15
                              EXCLUSIEF: Dit zijn de nieuwe Nederlandse Formule 1-commentatoren van Viaplay | RacingNews365

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X