Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nent

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Epic fail. Twee monotome klojo’s moeten Mol vervangen. Voor mij dan geen F1 via Viaplay. Ik pak wel engels commentaar via de F1 app.

    Reageer


    • #17
      Ik ben ook stiekem heel benieuwd hoe het gaat worden met de nieuwe commentatoren! Ik denk wel dan je het commentaar van Olav en Jack gaat missen. Voornamelijk Olav met zijn meesterlijke zinnen als Max weer als eerste over de finish vliegt.

      Maar misschien worden we wel verrast. Wie zal het zeggen!

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Epic fail. Twee monotome klojo’s moeten Mol vervangen. Voor mij dan geen F1 via Viaplay. Ik pak wel engels commentaar via de F1 app.
        Verandering van spijs doet eten.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

          Verandering van spijs doet eten.
          In dit geval geen smakelijk eten, hele droge brokken. Heb je het commentaar wel eens gehoord van die klojo die het nu gaat doen!
          je valt er bij in slaap. Hij doet ook “sporten” als stijldansen op Eurosport, dus een F1 kenner kunnen we hem ook al niet noemen, eerder een geldgraaier.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            In dit geval geen smakelijk eten, hele droge brokken. Heb je het commentaar wel eens gehoord van die klojo die het nu gaat doen!
            je valt er bij in slaap. Hij doet ook “sporten” als stijldansen op Eurosport, dus een F1 kenner kunnen we hem ook al niet noemen, eerder een geldgraaier.
            Past dus bij F1 commentaar. Je hebt nr 1 en 2 en dan de rest. Als Hamilton op pole staat wint die 9 van de 10x. Alleen de start is leuk en dan verder slapen tot het eind. Goede keuze dus van Viaplay

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              In dit geval geen smakelijk eten, hele droge brokken. Heb je het commentaar wel eens gehoord van die klojo die het nu gaat doen!
              je valt er bij in slaap. Hij doet ook “sporten” als stijldansen op Eurosport, dus een F1 kenner kunnen we hem ook al niet noemen, eerder een geldgraaier.
              Het gaat om de prestaties van de coureurs. Het (soms domme) geleuter eromheen is niet zo belangrijk.
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                Het gaat om de prestaties van de coureurs. Het (soms domme) geleuter eromheen is niet zo belangrijk.
                Inderdaad

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Epic fail. Twee monotome klojo’s moeten Mol vervangen. Voor mij dan geen F1 via Viaplay. Ik pak wel engels commentaar via de F1 app.
                  Tsja. De een kijkt naar commentators, de ander naar de coureurs. Heel hard rijden, wat een kleuterklas.

                  Reageer


                  • #24
                    Ach, wat voegen commentatoren nog toe bij sportwedstrijden. Er zijn overal veel camera’s, informatie in beeld en vaak zitten ze ook nog in de studio en zien dus evenveel als wij. Bovendien: als je naar het stadion gaat, is er ook geen commentator.

                    Reageer


                    • #25
                      Dit zijn andere namen :

                      https://www.formule1.nl/nieuws/heeft...boord-gehaald/

                      Van Ziggo Sport gaan wel de analisten Tom Coronel. Giedo van der Garde en Ho-Pin Tung mee naar Viaplay.
                      Laatst bewerkt door driepinter; 6 Dec 2021, 07:53.

                      Reageer


                      • #26
                        https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...op-kanaal-225/

                        Reageer


                        • #27
                          Ze zijn nog steeds in onderhandeling met Delta misschien ook wel over doorgifte reguliere interactieve tv voor de Formule 1.

                          Reageer


                          • #28
                            Ik vind het aanbod aan series en films zeer karig bij Viaplay.
                            Van UHD en HDR hebben ze al helemaal nog niet gehoord en dat voor zo'n flink maandbedrag!

                            Ik verwacht dat er een hoop klanten het snel voor gezien houden, tenzij het aanbod drastisch verbetert.

                            Reageer


                            • #29
                              Viaplay werkt hier en ben er blij mee.

                              Ik zie dat er ook mensen zijn die het duur vinden nou ik zou zeggen het is niet verplicht he je maak zelf de keuze.

                              Delta bedankt voor de goede service zoals we gewent zijn Top

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door buizerd Bekijk bericht
                                Viaplay werkt hier en ben er blij mee.
                                Kun je iets meer vertellen over
                                - de beeld- en audiokwaliteit van deze aanbieder
                                - Nederlandse ondertiteling; zijn de Nordic detectives ondertiteld
                                - Nederlands commentaar bij welke programma's
                                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X