Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Betrouwbaar en geloofwaardig financieel aanbod.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Betrouwbaar en geloofwaardig financieel aanbod.

    14 Advertentie;s Lenen
    Gisteravond al gemeld via Meldknop en via Mail
    En nog staan ze er op???????????????????

  • #2
    Trap nie zo deur je vleke man.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Trap nie zo deur je vleke man.
      noe ek je a achter t glas e plakt mok nog verder gi

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
        14 Advertentie;s Lenen
        Gisteravond al gemeld via Meldknop en via Mail
        En nog staan ze er op???????????????????
        Zijn er eindelijk af

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
          14 Advertentie;s Lenen
          Gisteravond al gemeld via Meldknop en via Mail
          En nog staan ze er op???????????????????
          Staan weer opnieuw op het prikbord

          Gemeld via de knop en webmaster
          Laatst bewerkt door koekeroe; 14 Aug 2021, 00:10.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

            Staan weer opnieuw op het prikbord

            Gemeld via de knop en webmaster
            Mij lijkt het wel wat hoor, ik heb me gelijk aangemeld:

            Hallo Salomee,

            Ik zag je advertentie op het prikbord van Zeelandnet en wil graag gebruik maken van je aanbod.

            Aangezien mijn kredietscore niet van belang is, denk ik dat je behalve mijn bankrekeningnummer verder weinig gegevens nodig zult hebben.
            Het bedrag dat ik nodig heb is € 10.000.000 en ik ga er vanuit, dat ik gedurende de looptijd van de lening ook nog enkele %% rente ontvang, omdat de commerciële banken dat inmiddels ook betalen als het om dergelijke bedragen gaat.

            Zoals je aangeeft: ik verwacht vandaag nog je goedkeuring!


            Met vr.gr.

            Overigens heb ik me enkele jaren geleden ook dagelijks geérgerd aan dit soort advertenties en die telkens gemeld....
            Je ziet het resultaat, dit houdt niet op.
            Laat het gewoon gaan, veel beter voor je hart!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

              Mij lijkt het wel wat hoor, ik heb me gelijk aangemeld:

              Hallo Salomee,

              Ik zag je advertentie op het prikbord van Zeelandnet en wil graag gebruik maken van je aanbod.

              Aangezien mijn kredietscore niet van belang is, denk ik dat je behalve mijn bankrekeningnummer verder weinig gegevens nodig zult hebben.
              Het bedrag dat ik nodig heb is € 10.000.000 en ik ga er vanuit, dat ik gedurende de looptijd van de lening ook nog enkele %% rente ontvang, omdat de commerciële banken dat inmiddels ook betalen als het om dergelijke bedragen gaat.

              Zoals je aangeeft: ik verwacht vandaag nog je goedkeuring!


              Met vr.gr.

              Overigens heb ik me enkele jaren geleden ook dagelijks geérgerd aan dit soort advertenties en die telkens gemeld....
              Je ziet het resultaat, dit houdt niet op.
              Laat het gewoon gaan, veel beter voor je hart!
              Dank je Jos

              Ze staan er nog op ,,

              Leningaanbieding voor iedereen!

              Laatst bewerkt door koekeroe; 14 Aug 2021, 11:21.

              Reageer


              • #8
                Ik heb inmiddels (best wel snel) contact met André en ga daar vandaag denk ik eens uitgebreid de tijd voor nemen:

                Hallo,

                U bent wel een beetje onduidelijk over die vergoeding van 2%.
                Ik verwacht die van u te ontvangen, maar denk dat u die van mij wilt ontvangen?
                Waarom wilt u “belangrijke” informatie, als mijn kredietstatus er niet toedoet?



                Van: André LEFRANCOIS
                Verzonden: zaterdag 14 augustus 2021 10:19
                Aan:
                Onderwerp: Re: lening


                Hallo

                Ik heb zojuist uw bericht gelezen en dank u voor het belang dat u hecht aan mijn leningaanbod.

                Ik ben de heer André LEFRANCOIS en ik help u graag met uw leningaanvraag.

                Je hebt dus de mogelijkheid om te lenen van 5.000 tot 15.000.000 euro voor een periode van 1 tot 30 jaar.

                Wat betreft de vergoeding wordt 2% vastgesteld ongeacht het gevraagde bedrag.

                Geef me eerst de volgende belangrijke informatie om het financieringsproces te starten:

                1 * Wat is het geleende bedrag...

                2 * Wat is de aflossingstermijn van de lening ....

                3 * Wat is het doel van uw leningaanvraag....

                4 * Wat is het netto bedrag van uw maandinkomen...


                Bedankt voor uw begrip en het snelle wachten op uw berichten.

                --
                Laatst bewerkt door Jos; 15 Aug 2021, 13:06.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                  Ik heb inmiddels (best wel snel) contact met André en ga daar vandaag denk ik eens uitgebreid de tijd voor nemen:

                  Hallo,

                  U bent wel een beetje onduidelijk over die vergoeding van 2%.
                  Ik verwacht die van u te ontvangen, maar denk dat u die van mij wilt ontvangen?
                  Waarom wilt u “belangrijke” informatie, als mijn kredietstatus er niet toedoet?



                  Van: André LEFRANCOIS <[email protected]>
                  Verzonden: zaterdag 14 augustus 2021 10:19
                  Aan: J.G. Leeraert <[email protected]>
                  Onderwerp: Re: lening


                  Hallo

                  Ik heb zojuist uw bericht gelezen en dank u voor het belang dat u hecht aan mijn leningaanbod.

                  Ik ben de heer André LEFRANCOIS en ik help u graag met uw leningaanvraag.

                  Je hebt dus de mogelijkheid om te lenen van 5.000 tot 15.000.000 euro voor een periode van 1 tot 30 jaar.

                  Wat betreft de vergoeding wordt 2% vastgesteld ongeacht het gevraagde bedrag.

                  Geef me eerst de volgende belangrijke informatie om het financieringsproces te starten:

                  1 * Wat is het geleende bedrag...

                  2 * Wat is de aflossingstermijn van de lening ....

                  3 * Wat is het doel van uw leningaanvraag....

                  4 * Wat is het netto bedrag van uw maandinkomen...


                  Bedankt voor uw begrip en het snelle wachten op uw berichten.

                  --
                  Ja oplichters slapen niet Jos, Beheerders van het prikbord wel
                  Jos haal je emailadres weg
                  Groet

                  Reageer


                  • #10
                    De mailwisseling met André verloopt heel voorspoedig en hij wil iedereen, denk ik, echt heel graag aan een lening helpen....en toch heb ik mijn twijfels...
                    Ik ga er even over nadenken of ik alle gevraagde gegevens uit het laatste mailtje aan hem ga geven! Die vergunning om mijn identiteit te rechtvaardigen bijv., waar kan ik die krijgen?
                    Lees vooral de bijlage en om André zo ver te krijgen dat hij stopt met adverteren op "ons" prikbord, stuur hem ook even een paar mailtjes!
                    Bijgevoegde bestanden
                    Laatst bewerkt door Jos; 14 Aug 2021, 13:06.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                      De mailwisseling met André verloopt heel voorspoedig en hij wil iedereen, denk ik, echt heel graag aan een lening helpen....en toch heb ik mijn twijfels...
                      Ik ga er even over nadenken of ik alle gevraagde gegevens uit het laatste mailtje aan hem ga geven! Die vergunning om mijn identiteit te rechtvaardigen bijv., waar kan ik die krijgen?
                      Lees vooral de bijlage en om André zo ver te krijgen dat hij stopt met adverteren op "ons" prikbord, stuur hem ook even een paar mailtjes!
                      Sinterklaas bestaat al lang niet meer Jos ,en bankgegevens geef ik nooit af
                      En hij staat er ook nog met een andere naam op 5 advertentie;s
                      En straks worden er met jouw gegevens andere dingen gedaan
                      je zal een copie van je paspoort .en wat je elke maand ontvangt moeten geven denk ik, en eerst geld over maken voor de
                      gemaakte kosten??????????
                      Laatst bewerkt door koekeroe; 14 Aug 2021, 13:33.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                        Sinterklaas bestaat al lang niet meer Jos ,en bankgegevens geef ik nooit af
                        En hij staat er ook nog met een andere naam op 5 advertentie;s
                        En straks worden er met jouw gegevens andere dingen gedaan
                        je zal een copie van je paspoort .en wat je elke maand ontvangt moeten geven denk ik, en eerst geld over maken voor de
                        gemaakte kosten??????????
                        Je dacht toch niet dat ik hier serieus op inging?
                        Ik had bij mijn vorige post een documentje met de tekst van de e-mailwisseling geplaatst, maar die zie ik zelf niet terug (zoals wel vaker gebeurt hier)
                        Die mailtjes maken wel duidelijk hoe "serieus" André is.
                        We zijn trouwens nog steeds on-speaking-turms. Ik heb nu om z'n bankvergunning gevraagd.
                        Probeer de bijlage nogmaals toe te voegen. Lening prikbord.docx

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                          Je dacht toch niet dat ik hier serieus op inging?
                          Ik had bij mijn vorige post een documentje met de tekst van de e-mailwisseling geplaatst, maar die zie ik zelf niet terug (zoals wel vaker gebeurt hier)
                          Die mailtjes maken wel duidelijk hoe "serieus" André is.
                          We zijn trouwens nog steeds on-speaking-turms. Ik heb nu om z'n bankvergunning gevraagd.
                          Probeer de bijlage nogmaals toe te voegen. [ATTACH]n199612[/ATTACH]
                          Ik heb het gelezen Jos Ben Benieuwd

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                            Ik heb het gelezen Jos Ben Benieuwd
                            Zijn gegevens kreeg ik trouwens ook (als ze echt zijn). Inmiddels zijn ze met het hele verhaal ook doorgestuurd naar de AFM!

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                              Zijn gegevens kreeg ik trouwens ook (als ze echt zijn). Inmiddels zijn ze met het hele verhaal ook doorgestuurd naar de AFM!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X