Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Betrouwbaar en geloofwaardig financieel aanbod.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

    Zijn gegevens kreeg ik trouwens ook (als ze echt zijn). Inmiddels zijn ze met het hele verhaal ook doorgestuurd naar de AFM!
    Nou.....en ineens is die advertentie verdwenen, terwijl die van andere adverteerder er nog staan. Zou André nattigheid voelen.
    Gelukkig hebben we de schermafdrukken nog!

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

      Nou.....en ineens is die advertentie verdwenen, terwijl die van andere adverteerder er nog staan. Zou André nattigheid voelen.
      Gelukkig hebben we de schermafdrukken nog!
      Gewoon een en de zelfde adverteerder Jos
      Er staan nog steeds 5 advertentie;s op
      Laatst bewerkt door koekeroe; 14 Aug 2021, 17:08.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

        Gewoon een en de zelfde adverteerder Jos
        Er staan nog steeds 5 advertentie;s op
        Volgens mij niet dezelfde...deze schrijft perfect Nederlands (ook mee gemaild ) en de verdwenen gebruikt volgens mij google translate in zijn mails.
        Ik tel er trouwens 8, vandaag weer enkele nieuwe.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

          Volgens mij niet dezelfde...deze schrijft perfect Nederlands (ook mee gemaild ) en de verdwenen gebruikt volgens mij google translate in zijn mails.
          Ik tel er trouwens 8, vandaag weer enkele nieuwe.
          In en in triest . dat ze ,ze laten staan
          Laatst bewerkt door koekeroe; 15 Aug 2021, 09:58.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
            Ik heb inmiddels (best wel snel) contact met André en ga daar vandaag denk ik eens uitgebreid de tijd voor nemen:

            Hallo,

            U bent wel een beetje onduidelijk over die vergoeding van 2%.
            Ik verwacht die van u te ontvangen, maar denk dat u die van mij wilt ontvangen?
            Waarom wilt u “belangrijke” informatie, als mijn kredietstatus er niet toedoet?



            Van: André LEFRANCOIS <[email protected]>
            Verzonden: zaterdag 14 augustus 2021 10:19
            Aan: J.G. Leeraert <[email protected]>
            Onderwerp: Re: lening


            Hallo

            Ik heb zojuist uw bericht gelezen en dank u voor het belang dat u hecht aan mijn leningaanbod.

            Ik ben de heer André LEFRANCOIS en ik help u graag met uw leningaanvraag.

            Je hebt dus de mogelijkheid om te lenen van 5.000 tot 15.000.000 euro voor een periode van 1 tot 30 jaar.

            Wat betreft de vergoeding wordt 2% vastgesteld ongeacht het gevraagde bedrag.

            Geef me eerst de volgende belangrijke informatie om het financieringsproces te starten:

            1 * Wat is het geleende bedrag...

            2 * Wat is de aflossingstermijn van de lening ....

            3 * Wat is het doel van uw leningaanvraag....

            4 * Wat is het netto bedrag van uw maandinkomen...


            Bedankt voor uw begrip en het snelle wachten op uw berichten.

            --
            Zijn allemaal oplichters jammer dat dit op het forum moet worden besproken ga iets nuttigs doen met je tijd het leven is veel te kort voor deze onzin

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
              14 Advertentie;s Lenen
              Gisteravond al gemeld via Meldknop en via Mail
              En nog staan ze er op???????????????????
              Is er een beheerder dan? Of een vrijwilliger?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht

                Is er een beheerder dan? Of een vrijwilliger?
                Een zeer juiste vaststelling maar? helelaas ,de blikken personeel zijn op

                Reageer


                • #23
                  [QUOTE=koekeroe;n199692]

                  Een zeer juiste vaststelling maar? helaas ,de blikken personeel zijn op



                  Vandaag 14 advertentie;s lening erop

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

                    Zijn allemaal oplichters jammer dat dit op het forum moet worden besproken ga iets nuttigs doen met je tijd het leven is veel te kort voor deze onzin
                    Het is juist dat andere onzin aan die gene zijde dat opgeruimd moet worden. Jammer dat u dat tijdsverspilling noemt...

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

                      Zijn allemaal oplichters jammer dat dit op het forum moet worden besproken ga iets nuttigs doen met je tijd het leven is veel te kort voor deze onzin
                      Daar is de Huiskamer voor om dit te melden

                      Reageer


                      • #26
                        Deze advertenties staan op veel meer platforms en regionale bladen.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Deze advertenties staan op veel meer platforms en regionale bladen.
                          Het is verboden om op een prikbord te reageren, met zulk soort advertentie;s BKR is er niet voor niets, bij Marktplaats worden ze ook zo weg gehaald, nadat ze daar gemeld staan
                          iemand die al zwaar in de problemen zit ,en denkt oke dat kan er ook nog wel bij, en dan nog zwaarder in de stront zitten
                          en ik weet het . het is hun verantwoording
                          Ik meld het enkel ,dat ze hier niet intrappen,ze gaan voor de bijl
                          Lees het verhaal van Jos maar eens goed Idem met honden en papagaaien adverteren en katten, Ze adverteren hier in de buurt, en als je wil komen kijken .moet je naar Luxemburg,of eerst €150,00 betalen ,dan wordt hij gebracht, En dan
                          En iemand die heel weinig heeft te besteden ,en een huisdier wil en, trapt in deze onzin, en dat wil ik voorkomen
                          Maar blijkbaar denken ze er bij Zeelandnet anders over
                          Laatst bewerkt door koekeroe; 16 Aug 2021, 12:59.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                            Het is verboden om op een prikbord te reageren, met zulk soort advertentie;s BKR is er niet voor niets, bij Marktplaats worden ze ook zo weg gehaald, nadat ze daar gemeld staan
                            iemand die al zwaar in de problemen zit ,en denkt oke dat kan er ook nog wel bij, en dan nog zwaarder in de stront zitten
                            en ik weet het . het is hun verantwoording
                            Ik meld het enkel ,dat ze hier niet intrappen,ze gaan voor de bijl
                            Lees het verhaal van Jos maar eens goed Idem met honden en papagaaien adverteren en katten, Ze adverteren hier in de buurt, en als je wil komen kijken .moet je naar Luxemburg,of eerst €150,00 betalen ,dan wordt hij gebracht, En dan
                            En iemand die heel weinig heeft te besteden ,en een huisdier wil en, trapt in deze onzin, en dat wil ik voorkomen
                            Maar blijkbaar denken ze er bij Zeelandnet anders over
                            Ik ben bang dat er bij Zeelandnet maar één (of een minimaal aantal mensen) geautoriseerd zijn om advertenties te verwijderen. Hoewel er sowieso vaak al tergend langzaam wordt gereageerd op meldingen over advertenties, zal dat in vakantieperiodes en weekends al helemaal het geval zijn.
                            Helaas kunnen oplichters ( en niet alleen voor leningen) op het prikbord dus vaak veel te lang hun gang gaan en slachtoffers maken.
                            Jammer dat Zeelandnet zich niet een stuk verantwoordelijker opstelt, maar helaas is "zo veel mogelijk geld verdienen" de laatste jaren alleen maar belangrijker geworden!!
                            Die Lefrancois voelde dan wel nattigheid en heeft z'n advertentie denk ik zelf verwijderd nadit ik over de AFM begon, hij probeert nog altijd om mij een lening aan te smeren, zelfs nadat ik o.a. heb aangegeven, dat ik hem alleen maar een poot wil uitdraaien. Ik had die uitdrukking in het Frans moeten gebruiken waarschijnlijk....
                            Laatst bewerkt door Jos; 16 Aug 2021, 13:16.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                              Ik ben bang dat er bij Zeelandnet maar één (of een minimaal aantal mensen) geautoriseerd zijn om advertenties te verwijderen. Hoewel er sowieso vaak al tergend langzaam wordt gereageerd op meldingen over advertenties, zal dat in vakantieperiodes en weekends al helemaal het geval zijn.
                              Helaas kunnen oplichters ( en niet alleen voor leningen) op het prikbord dus vaak veel te lang hun gang gaan en slachtoffers maken.
                              Jammer dat Zeelandnet zich niet een stuk verantwoordelijker opstelt, maar helaas is "zo veel mogelijk geld verdienen" de laatste jaren alleen maar belangrijker geworden!!
                              Die Lefrancois voelde dan wel nattigheid en heeft z'n advertentie denk ik zelf verwijderd nadit ik over de AFM begon, hij probeert nog altijd om mij een lening aan te smeren, zelfs nadat ik o.a. heb aangegeven, dat ik hem alleen maar een poot wil uitdraaien. Ik had die uitdrukking in het Frans moeten gebruiken waarschijnlijk....
                              Hij staat er met 16 advertentie;s op
                              • Vaak gebruiken deze adverteerders e-mailadressen die eindigen op "hotmail.com, gmail.com en lavabit.com." Voor een bedrijf zijn dit geen gebruikelijke e-mailadressen.
                              • Controleer of de adverteerder een vergunning heeft van de AFM. Aanbieders of bemiddelaars zonder vergunning mogen je geen lening geven of creditcard verkopen.

                              Reageer


                              • #30
                                Advertenties voor leningen zijn niet toegestaan.De gemelde advertenties zijn verwijderd, de login en de range met (Afrikaans) ip-adressen zijn geblokkeerd.
                                Een aantal termen die deze adverteerder vaak gebruikt zijn op de blacklist toegevoegd (zodat de advertenties niet opgeslagen kan worden als deze term in de advertentie voorkomt).
                                Omdat ik op vakantie was, en de vervangende webmaster ziek hebben ze er helaas te lang op gestaan.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X