Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Doorgeven van Meterstanden van een ander

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Wat me enorm opvalt ,het is een vraag wat Delta Energie betreft,
    Dat er ook werkelijk niemand vanuit Delta hierop reageert???????
    Enkel De bekende namen Webkabouter en Driepinter

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
      Dat er ook werkelijk niemand vanuit Delta hierop reageert?
      Energie is een ander bedrijf. Er zijn Indertijd stemmen opgegaan om een Delta Energie forum te starten maar dat is helaas mislukt.

      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Energie is een ander bedrijf. Er zijn Indertijd stemmen opgegaan om een Delta Energie forum te starten maar dat is helaas mislukt.
        De kaart met meterstanden moet opgestuurd worden naar Delta Energie BV Goes Data Analyse TUMS

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
          Wie weet hoe ik de meterstanden digitaal doorgeef ? Gas Elec
          van een ANDER ADRES en Plaats
          Ik heb zelf een emailaccount bij Delta ,dus dat werkt niet
          Persoon in Kwestie heeft geen internet
          Bij voorbaat dank
          Gr Koekeroe
          Hi koekeroe, het is mogelijk om dit te doen via een MijnDELTA account. Indien je echter niet zit te wachten op het aanmaken van een nieuw account neem ik aan dat je de meterstanden ook telefonisch aan DELTA Energie kunt doorgeven via de klantenservice. Op werkdagen helpt men je hierbij tussen 08:00 en 18:00 uur graag direct verder via 0118-225500.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

            Hi koekeroe, het is mogelijk om dit te doen via een MijnDELTA account. Indien je echter niet zit te wachten op het aanmaken van een nieuw account neem ik aan dat je de meterstanden ook telefonisch aan DELTA Energie kunt doorgeven via de klantenservice. Op werkdagen helpt men je hierbij tussen 08:00 en 18:00 uur graag direct verder via 0118-225500.
            Dank Tim Het is een oude vrouw die geen internet heeft en moet .vroeger gaf ik haar meterstanden ook door ,maar nu is het iets anders,via de telefoon had ze het vorige week geprobeerd ,maar dat lukte helemaal niet ,maar toch dank voor je antwoord

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

              Hi koekeroe, het is mogelijk om dit te doen via een MijnDELTA account. Indien je echter niet zit te wachten op het aanmaken van een nieuw account neem ik aan dat je de meterstanden ook telefonisch aan DELTA Energie kunt doorgeven via de klantenservice.
              Dat hoeft hij helemaal niet. Volgens klanterservice is een belletje naar hen genoeg om dat voor hen te doen. koekeroe kan dan met een alias van zijn 2e emailadres inloggen en die adminstratie doen.

              Btw: wij krijgen elke maand een afschrift, waarbij wordt aangegeven in welk verbruikerscategorie we zitten. Dit is feitelijk gebaseerd op informatie van verbruik van gas en electra. En over die info kan Delta alleen maar beschikken als ze je meter(s) op afstand uitlezen, toch?
              Dat wij desondanks elk jaar twee standen moeten doorgeven is dus alleen maar als eindcontrole (en om te kijken of er niet gesjoemeld wordt)? Voorwaarde is wel dat je over twee slimme meters beschikt.
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 31 May 2021, 13:46.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                Dat hoeft hij helemaal niet. Volgens klanterservice is een belletje naar hen genoeg om dat voor hen te doen. koekeroe kan dan met een alias van zijn 2e emailadres inloggen en die adminstratie doen.

                Btw: wij krijgen elke maand een afschrift, waarbij wordt aangegeven in welk verbruikerscategorie we zitten. Dit is feitelijk gebaseerd op informatie van verbruik van gas en electra. En over die info kan Delta alleen maar beschikken als ze je meter(s) op afstand uitlezen, toch?
                Dat wij desondanks elk jaar twee standen moeten doorgeven is dus alleen maar als eindcontrole (en om te kijken of er niet gesjoemeld wordt)? Voorwaarde is wel dat je over twee slimme meters beschikt.
                Ik heb keurig dat tel gebeld 0118-225500. ,wel even keuzes maken ,en ben fijn geholpen door een keurige Mevrouw,en kreeg via mijn eigen emailadres de meterstanden terug Van de des betreffende Persoon
                Allen hartelijk dank , tot de bijdrage van het door geven

                Reageer


                • #23
                  Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: appeltaart.jpg
Bekeken: 117
Grootte: 176,6 Kb
ID: 194091
                  Bijgevoegde bestanden
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X