Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Doorgeven van Meterstanden van een ander

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Doorgeven van Meterstanden van een ander

    Wie weet hoe ik de meterstanden digitaal doorgeef ? Gas Elec
    van een ANDER ADRES en Plaats
    Ik heb zelf een emailaccount bij Delta ,dus dat werkt niet
    Persoon in Kwestie heeft geen internet
    Bij voorbaat dank
    Gr Koekeroe
    Laatst bewerkt door koekeroe; 27 May 2021, 17:26.

  • #2
    Ik doe dit voor mijn moeder die geen internet heeft ik heb voor haar een apart mijn delta account aangemaakt met een alias.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
      Wie weet hoe ik de meterstanden digitaal doorgeef ? Gas Elec
      Zoals driepinter schrijft: als die persoon een actief account(nummer) heeft bij Delta Energie dan kun je met een 2e emailadres (of een alias daarvan) en na wat over en weer gebel met de klantenservice (ivm security), gekoppeld worden aan dat Delta Energie account.
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 27 May 2021, 18:17.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Heren dank u ,maar als ik in wil loggen .kom ik elke keer in mijn eigen adres

        kunnen jullie aangeven waar ik dat alias adres kan aanmaken
        Groet Koekeroe

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
          Heren dank u ,maar als ik in wil loggen .kom ik elke keer in mijn eigen adres

          kunnen jullie aangeven waar ik dat alias adres kan aanmaken
          Groet Koekeroe
          Als degene een slimme meter heeft kunnen ze dat toch op afstand aflezen.

          https://www.deltaenergie.nl/service/...den-doorgeven/

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

            Als degene een slimme meter heeft kunnen ze dat toch op afstand aflezen.

            https://www.deltaenergie.nl/service/...den-doorgeven/
            Heb ik het over een slimme meter Waarheid,??????????????????????????

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

              Heb ik het over een slimme meter Waarheid,??????????????????????????
              Dan komen ze wel vanzelf aan de deur, allemaal onzin. Mensen zonder PC hoeven dat niet zelf door te geven.


              Trouwens niet zo slim om geen slimme meter te nemen.

              Laatst bewerkt door Guest01; 27 May 2021, 19:13.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                Heb ik het over een slimme meter Waarheid,??????????????????????????
                Een alias kun je bij zelf regelen in mijn delta aanmaken.

                Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (850).png
Bekeken: 321
Grootte: 74,2 Kb
ID: 193932
                Laatst bewerkt door Guest01; 27 May 2021, 19:19.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                  Dan komen ze wel vanzelf aan de deur, allemaal onzin. Mensen zonder PC hoeven dat niet zelf door te geven.


                  Trouwens niet zo slim om geen slimme meter te nemen.

                  Er komen geen mensen meer aan de deur ,en zelfs ik niet moet GEEN SLIMME MEter

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                    Er komen geen mensen meer aan de deur ,en zelfs ik niet moet GEEN SLIMME MEter
                    Ik probeer je te helpen zeg, doe niet zo boos man. Een slimme meter heeft meer voordelen. Behalve dat je nooit meer zelf de meterstanden moet opnemen, weet je ook altijd zeker dat je jaarafrekening klopt.

                    De energieleverancier hoeft dankzij de slimme meter geen schatting meer te maken van je verbruik, maar kan op afstand bij je verbruiksgegevens.

                    Verder kunnen wij je dankzij jouw slimme meter een Maandelijks Energierapport toesturen.

                    Zo kun jij je verbruik gemakkelijk vergelijken met andere jaren of maanden. Indien nodig kun je eenvoudig je termijnbedrag wijzigen. Dit voorkomt dat je aan het einde van het jaar voor onverwachte kosten komt te staan. Bovendien geeft een slimme meter realtime inzicht in je verbruik, waardoor je makkelijker kunt achterhalen welke apparaten veel energie verbruiken en waarop je dus kunt besparen.

                    Wilt u na 1 juli 2021 gebruik blijven maken van het dag- en nachttarief oftewel normaaltarief en daltarief? Dan heeft u bij alle energieleveranciers een slimme meter nodig.

                    Essent bijvoorbeeld geeft aan dat klanten met dubbeltarief zonder slimme meter per 1 juli 2021 automatisch worden overgezet naar enkeltarief.

                    Dus wees wijs en neem een slimme meter scheelt een hoop geloop en centjes.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                      Ik probeer je te helpen zeg, doe niet zo boos man. Een slimme meter heeft meer voordelen. Behalve dat je nooit meer zelf de meterstanden moet opnemen, weet je ook altijd zeker dat je jaarafrekening klopt.

                      De energieleverancier hoeft dankzij de slimme meter geen schatting meer te maken van je verbruik, maar kan op afstand bij je verbruiksgegevens.

                      Verder kunnen wij je dankzij jouw slimme meter een Maandelijks Energierapport toesturen.

                      Zo kun jij je verbruik gemakkelijk vergelijken met andere jaren of maanden. Indien nodig kun je eenvoudig je termijnbedrag wijzigen. Dit voorkomt dat je aan het einde van het jaar voor onverwachte kosten komt te staan. Bovendien geeft een slimme meter realtime inzicht in je verbruik, waardoor je makkelijker kunt achterhalen welke apparaten veel energie verbruiken en waarop je dus kunt besparen.

                      Wilt u na 1 juli 2021 gebruik blijven maken van het dag- en nachttarief oftewel normaaltarief en daltarief? Dan heeft u bij alle energieleveranciers een slimme meter nodig.

                      Essent bijvoorbeeld geeft aan dat klanten met dubbeltarief zonder slimme meter per 1 juli 2021 automatisch worden overgezet naar enkeltarief.

                      Dus wees wijs en neem een slimme meter scheelt een hoop geloop en centjes.
                      Succes met je troep ik regel het op mijn manier ,ik heb wel een Delta account ,en dat gaat altijd goed ,maar voor een ander een oud mens van 80 ,die ga ik graag helpen

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                        Succes met je troep ik regel het op mijn manier ,ik heb wel een Delta account ,en dat gaat altijd goed ,maar voor een ander een oud mens van 80 ,die ga ik graag helpen
                        Bedankt , en succes vriend.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                          Bedankt , en succes vriend.
                          Het zou mij een groot genoegen geven, dat u niet meer reageert op mijn vragen

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
                            Heren dank u ,maar als ik in wil loggen .kom ik elke keer in mijn eigen adres
                            Even opnieuw: je maakt een (alias van je) tweede emailadres aan. Vervolgens bel je met de klantenservice die na verificatie (zorg wel dat je een ID toont dat op naam van Koekeroe staat) dat email adres linkt aan het accountnummer van die persoon. Het is mogelijk dat deze persoon nog geen MyDelta account heeft, maar dat wordt dan ook gelijk geregeld.

                            Als driepinter het kan fixen, dan moet dat voor jou ook een piece of cake zijn.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                              Even opnieuw: je maakt een (alias van je) tweede emailadres aan. Vervolgens bel je met de klantenservice die na verificatie (zorg wel dat je een ID toont dat op naam van Koekeroe staat) dat email adres linkt aan het accountnummer van die persoon. Het is mogelijk dat deze persoon nog geen MyDelta account heeft, maar dat wordt dan ook gelijk geregeld.

                              Als driepinter het kan fixen, dan moet dat voor jou ook een piece of cake zijn.
                              Dank je wel ,mij gaat het erop dat die persoon geholpen wordt ,als ze haar kaart opstuurt naar Delta krijgt ze weer bericht dat er niks ontvangen is,opgestuurd met de orginele Meterkaart van Delta? Toch Bedankt voor je hulp

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X