Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wachtwoord managers

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Een goede wachtwoordmanager heeft dus meervoudige verificatie voor je hoofdwachtwoord.
    Ken je de uitdrukking ''een ketting is zo sterk als zijn zwakste schakel''. Dat bedoel ik.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door [email protected]
      ik ontvang al heel erg lang geen E-mails meer. Mag ik vragen waar om dat dat is,
      Goedemiddag [email protected] , erg vervelend dat er geen e-mail meer ontvangen wordt. Zie je een mogelijkheid om hierover contact op te nemen met de klantenservice via LiveChat of Whatsapp? Er kan dan direct worden geholpen om dit na te zien.

      Reageer


      • #18
        Ik en miljoenen met mij gebruiken chrome. En ja , dat weet ik ook wel. Van mij mogen ze. Facebook, Microsoft en noem maar op.
        Of ze kijken of ik wel braaf ben, daar twijfel ik aan. Maar als jij daarin geloofd, dan is dat jou recht.
        Probeer mij niet van die onzin te overtuigen.


        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid


          Maar het is wel waar wat ik zeg, maar we zitten er aan vast, het hele systeem is verrot.
          Terwijl ik dit bericht schreef, was er al een reactie geplaatst.

          even weer on topic :

          Of het systeem verrot is, dat weet ik zo nog niet.
          Hierin geef ik je wel gelijk, zodra je het internet opgaat kijkt iedereen mee. Of je het nu wilt of niet.
          Zelfs als je op Tor zit met een VPN, ben je niet veilig voor justitie.
          Diensten van Google, Facebook, Microsoft e.d zijn gratis en verdomd handig en we maken er gretig gebruik van.
          Keerzijde is natuurlijk wel je privacy. Het is nou eenmaal zo.
          Ik maak me er niet druk om.

          Reageer


          • #20
            Het topic van dit onderwerp is 'Wachtwoord managers'. Alle offtopic berichten en flames verwijderd. Ook hier verzoek ik jullie om respectvol naar elkaar te zijn en ontopic te blijven.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #21
              Ik gebruik als wachtwoord manager KeePass (https://keepass.info/)

              Biedt heel erg veel mogelijkheden, maar is wel wat technischer. Vroeger heb ik ook gebruik gemaakt van diensten zoals bijvoorbeeld Lastpass, maar daarbij ben je dan toch weer afhankelijk van een derde partij met je wachtwoorden. Met KeePass heb ik alles in eigen beheer
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X