Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA opnieuw beste uit test Consumentenbond!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA opnieuw beste uit test Consumentenbond!

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 2c98a72222b851f73db963176c1d4cd6.png
Bekeken: 800
Grootte: 79,7 Kb
ID: 190549
    3 februari 2021
    De feestdagen zijn alweer een tijdje voorbij, maar het feest gaat bij ons nog even door! We zijn door de Consumentenbond opnieuw gekozen tot beste provider van Nederland voor internet, tv en bellen via de kabel, en daar zijn we erg trots op!

    Nadat we in het tweede kwartaal van 2020 al als beste uit de test kwamen, doen we dat in het vierde kwartaal opnieuw. De Consumentenbond vroeg ruim 7500 consumenten naar hun ervaring met hun provider voor internet, tv en bellen en maakte op basis daarvan een score voor verschillende onderdelen.

    https://www.delta.nl/nieuws/opnieuw-...&utm_source=ac
    Laatst bewerkt door Guest01; 6 Feb 2021, 08:50.

  • #2
    Ik heb ,nog steeds geen ondertiteling ,en bericht hierop gaat bijna de vierde week in
    Hoezo de BESTE

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
      Ik heb ,nog steeds geen ondertiteling ,en bericht hierop gaat bijna de vierde week in
      Hoezo de BESTE
      Ja daar daar heb je helemaal gelijk in koekeroe, ik ook niet alleen op 1 toestel een Samsung heb ik ondertiteling op mijn LG 50PA5500 niet.

      Had jij het ook niet over een LG tv waar je geen ondertiteling op hebt? Want er wordt mij verteld dat dit aan mijn apparatuur zou liggen.

      Reageer


      • #4
        Ik vind ze niks beter dan een ander. Sterker nog, ik wou dat we hier Ziggo konden krijgen. Die hebben tenminste een android tv-app. Kwaliteit internet en tv zijn van Ziggo ook goed. Wat mij betreft is Delta nogal traag en doen ze te weinig om hun bestaande klanten tevreden te houden. Die komen met DIT waar je voor moet betalen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
          Ik vind ze niks beter dan een ander. Sterker nog, ik wou dat we hier Ziggo konden krijgen. Die hebben tenminste een android tv-app. Kwaliteit internet en tv zijn van Ziggo ook goed. Wat mij betreft is Delta nogal traag en doen ze te weinig om hun bestaande klanten tevreden te houden. Die komen met DIT waar je voor moet betalen.
          Ik plaats dit ook alleen maar voor de lol en de verandering.

          Er is niets dan ellende over corona en nog eens corona te horen te zien te luisteren.

          Ik wil het ook weer weghalen als ik daar iemand een plezier mee kan doen.

          Delta heeft het alleenrecht hier en daar maken ze dan ook dankbaar gebruik van.

          Maar Kwek waar heb jij DIT voor nodig?
          Laatst bewerkt door Guest01; 5 Feb 2021, 17:38.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
            Ik vind ze niks beter dan een ander. Sterker nog, ik wou dat we hier Ziggo konden krijgen. Die hebben tenminste een android tv-app. Kwaliteit internet en tv zijn van Ziggo ook goed. Wat mij betreft is Delta nogal traag en doen ze te weinig om hun bestaande klanten tevreden te houden. Die komen met DIT waar je voor moet betalen.
            Kijk overal live tv met de DELTA TV App!

            https://www.delta.nl/televisie/interactieve-tv/tv-app/

            Reageer


            • #7
              Dromen zijn bedrog. Dit klopt niet

              Reageer


              • #8
                Ik heb 2 Lg TV;s waaronder een oled ,en je kunt niks veranderen, en waarom veranderen,het heeft het toch altijd gedaan Waarheid
                we waren niet alleen hoor ,hier bij mij in de buurt zijn er ook nog andere die het niet hebben

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
                  Dromen zijn bedrog. Dit klopt niet
                  Misschien is de Consumentenbond wel niet te vertrouwen? Want wat en wie is er tegenwoordig nog te vertrouwen?

                  https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beant...etrouwbaarheid

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
                    Ik vind ze niks beter dan een ander. Sterker nog, ik wou dat we hier Ziggo konden krijgen. Die hebben tenminste een android tv-app. Kwaliteit internet en tv zijn van Ziggo ook goed. Wat mij betreft is Delta nogal traag en doen ze te weinig om hun bestaande klanten tevreden te houden. Die komen met DIT waar je voor moet betalen.
                    Dat DIT kastje heb je helemaal niet nodig Kwek, ik kijk interactieve tv met mijn telefoon en dat werkt perfect. Ik stream het via chromecast.

                    Het werkt via Android en iOS en ook via Windows via je desktop. Ziggo zit nu eenmaal niet hier dus we zullen het met delta moeten doen.

                    Kijk overal live tv met de DELTA TV App

                    Download de tv-app




                    https://www.delta.nl/televisie/interactieve-tv/tv-app/






                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
                      Ik heb 2 Lg TV;s waaronder een oled ,en je kunt niks veranderen, en waarom veranderen,het heeft het toch altijd gedaan Waarheid
                      we waren niet alleen hoor ,hier bij mij in de buurt zijn er ook nog andere die het niet hebben
                      Koekeroe je hebt helemaal gelijk, het vreemde is dat er niet op gereageerd wordt, er heeft een keer een moderator Ferry het onderstaande gevraagd daarna bleef het muisstil.

                      Hallo Nickoo7, ik heb het bij mijn thuis even getest. (zender 354)

                      Via de Interactieve tv ontvanger heb ik gewoon ondertiteling.
                      Via DELTA TV app streamend naar tv via chromecast ook.

                      Gaat het toevallig om tv kijken met een smartcard in de tv?
                      Laatst bewerkt door Guest01; 6 Feb 2021, 08:53.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
                        Ik heb 2 Lg TV;s waaronder een oled ,en je kunt niks veranderen, en waarom veranderen,het heeft het toch altijd gedaan Waarheid
                        we waren niet alleen hoor ,hier bij mij in de buurt zijn er ook nog andere die het niet hebben
                        Er schijnen bij andere providers dezelfde problemen met deze zenders te wezen, ik zag dit bij Orange (B) staan.


                        We zijn ons ervan bewust dat sommige kijkers problemen blijven ondervinden met de ondertitels op BBC Entertainment en onze technische teams werken er hard aan om deze problemen op te lossen. Onze excuses voor de frustratie die dit heeft veroorzaakt.

                        Dit is dus letterlijk wat BBC zegt. Bij elke provider zijn dezelfde problemen. Deze vraag is dus gesteld rechtstreeks aan de BBC.

                        Laatst bewerkt door Guest01; 6 Feb 2021, 08:52.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
                          Ik vind ze niks beter dan een ander. Sterker nog, ik wou dat we hier Ziggo konden krijgen. Die hebben tenminste een android tv-app. Kwaliteit internet en tv zijn van Ziggo ook goed. Wat mij betreft is Delta nogal traag en doen ze te weinig om hun bestaande klanten tevreden te houden. Die komen met DIT waar je voor moet betalen.
                          Ziggo is echt niet beter of slechter dan Delta. Ook daar veel klachten.

                          Reageer


                          • #14
                            Ziggo niet beter? Heb je ooit een Mediabox Next met zijn afstandsbediening in gebruik gezien?
                            Van dat niveau is Delta Fiber nog lichtjaren verwijderd!

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                              Ziggo niet beter? Heb je ooit een Mediabox Next met zijn afstandsbediening in gebruik gezien?
                              Van dat niveau is Delta Fiber nog lichtjaren verwijderd!
                              Nee, vertel, mijn nieuwsgierigheid is gewekt!

                              Lichtjaren heb ik niet meer het is beperkt!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X