Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA opnieuw beste uit test Consumentenbond!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Ziggo niet beter? Heb je ooit een Mediabox Next met zijn afstandsbediening in gebruik gezien?
    Van dat niveau is Delta Fiber nog lichtjaren verwijderd!
    Dat betwist ik niet. Maar het forum van ziggo is niet vrolijk stemmend. Ziggo is natuurlijk wel een fiks stuk kapitaalkrachtiger.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
      Lichtjaren heb ik niet meer het is beperkt!
      Een lichtjaar gaat over afstand en NIET over tijd, zoek dat nog maar eens een keer op

      Reageer


      • #18
        Mijn excuses dan.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Mijn excuses dan.
          Zand er over en we gaan door tot het einde!

          Excuses zijn niet nodig , het zij zo, kan jij ook niets aan doen.
          Laatst bewerkt door Guest01; 6 Feb 2021, 19:53.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
            We zijn door de Consumentenbond opnieuw gekozen tot beste provider van Nederland
            Ik zit zelf in het panel van de Consumentenbond en ik moet eerlijk bekennen dat de laatste paar vragenlijsten bij lange na niet genoeg/juiste vragen bevatten om zoiets te kunnen vaststellen.
            Waarschijnlijk is er een andere test uitgevoerd waar het gros geen weet van heeft. Vraag me dan wel af wat voor waarde een panel dan nog heeft.

            Persoonlijk ben ik prima tevreden met Delta. Er zijn altijd wel dingetjes die voudtgaan maar dat is normaal. Ook daar waar het gras groener is.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Ik zit zelf in het panel van de Consumentenbond en ik moet eerlijk bekennen dat de laatste paar vragenlijsten bij lange na niet genoeg/juiste vragen bevatten om zoiets te kunnen vaststellen.
              Waarschijnlijk is er een andere test uitgevoerd waar het gros geen weet van heeft. Vraag me dan wel af wat voor waarde een panel dan nog heeft.

              Persoonlijk ben ik prima tevreden met Delta. Er zijn altijd wel dingetjes die voudtgaan maar dat is normaal. Ook daar waar het gras groener is.
              We kennen allemaal de uitspraak, ''Het gras is altijd groener bij de buren''.

              Tot je bij de buren zit en er achter komt dat hun gras van dichtbij toch niet zo groen is als dat je dacht.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X