Ik zie sinds ong. 10:30 uur vanmorgen weer data. Bij storingen in het verleden bleek dat het berekenen van een gemiddelde voor de ontbrekende tijd behoorlijk lang kon duren. Misschien duurt het dus ook even voordat het voor iedereen weer zichtbaar werkt...
Is er nog wel een werkende verbinding met je DELTAInzicht?
Even het modem opnieuw opstarten en daarna de mini gateway opnieuw opstarten (in het stopcontact steken).
Gaf eerst juiste startscherm echter zonder waarden. Nu inmiddels weer Delta Inzicht zonder UITZICHT !!!!!
Ik kreeg onderstaand bericht van Delta:
De afgelopen dagen heb je een storing ontvangen over de app voor MijnDELTA Inzicht. Zojuist hebben wij een update ontvangen en vragen u de WIfi opnieuw te verbinden als deze offline staat. Hiervoor volgt u onderstaande procedure : - 10 seconden het lampje (knopje) indrukken totdat het lampje constant brandt - Stap 3 uit de handleiding volgen om de DELTA Inzicht Standaard opnieuw te verbinden met het wifinetwerk (2,4 Ghz) _ Het kan dan nog 1,5 uur duren voordat het verbruik weer inzichtelijk is. Helaas hebben wij wel moeten constateren dat je de data kwijt bent van de afgelopen dagen. Dit kan niet meer teruggezet worden omdat dit niet is uitgelezen. Hiervoor vragen wij je begrip. De handleiding staat op onze website : https://www.delta.nl/files/2019-04/h...inzicht_lr.pdf
Als er voorheen een stroing was, werd over de tijd dat er niet werd geregistreerd een gemiddelde berekend. Zou toch raar zijn als dat dan nu niet meer kan/gebeurt...
Enig idee wat wordt bedoeld met lampje (knopje) ?
Kan inmiddels helemaal niet meer inloggen en kreeg een bericht van Delta dat mijn account voor Delta Inzicht is geblokkeerd !!!??
Heb dit doorgegeven aan Delta en kreeg het volgende antwoord:
"Hartelijk dank voor uw bericht. Wij streven er naar uw bericht binnen twee werkdagen te beantwoorden."
Toch fantastisch na al ruim 2 dagen zonder Delta Inzicht. Waarschijnlijk thuiswerkers die de hond aan het uitlaten zijn.
Enig idee wat wordt bedoeld met lampje (knopje) ?
Kan inmiddels helemaal niet meer inloggen en kreeg een bericht van Delta dat mijn account voor Delta Inzicht is geblokkeerd !!!??
Heb dit doorgegeven aan Delta en kreeg het volgende antwoord:
"Hartelijk dank voor uw bericht. Wij streven er naar uw bericht binnen twee werkdagen te beantwoorden."
Toch fantastisch na al ruim 2 dagen zonder Delta Inzicht. Waarschijnlijk thuiswerkers die de hond aan het uitlaten zijn.
Het lampje zit op het apparaatje dat je met je meter hebt verbonden.
Bedankt voor je snelle en duidelijke antwoord. Was Delta Energie ook maar zo snel en duidelijk met hun reactie/oplossingen. Ga nu maar afwachten wanneer mijn account van Delta Inzicht weer wordt vrijgegeven. Ben wel erg benieuwd wat de reden van het blokkeren is.
Heb inmiddels vandaag (2-2-2021) al antwoord ontvangen van Delta Energie.
Blokkeren was het gevolg van te veel keren trachten in te loggen en inmiddels is de blokkade ook opgeheven.
Zonder extra handelingen kon ik nu inloggen en werkt Delta Inzicht weer perfect
Al diverse malen de Mini-Gateway uit de meter en opnieuw aangesloten ..... knopje (lees "lampje") indrukken voor 10sec....20sec......30sec.....
Er gaat nu helemaal NIKS meer branden.
Niks werkt meer...GRRRRRR.... Lees ook dat een nieuwe moeilijk (of niet meer) verkrijgbaar is.
Iemand een idee??
Misschien de P1 meter die hier wordt verkocht: HomeWizard webshop
Is me alleen niet duidelijk of je langer dan een jaar terug kan kijken zonder kosten, omdat er bij staat: dataopslag 12 maanden.
Misschien de P1 meter die hier wordt verkocht: HomeWizard webshop
Is me alleen niet duidelijk of je langer dan een jaar terug kan kijken zonder kosten, omdat er bij staat: dataopslag 12 maanden.
Reageer