Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

MijnDELTA Inzicht

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    @allen
    Delta Inzicht werkt weer.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk bericht
      @allen
      Delta Inzicht werkt weer.
      Inderdaad

      Reageer


      • #18
        Helaas hier werkt het nog altijd niet.....

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Assomi Bekijk bericht
          Helaas hier werkt het nog altijd niet.....
          Ik zie sinds ong. 10:30 uur vanmorgen weer data. Bij storingen in het verleden bleek dat het berekenen van een gemiddelde voor de ontbrekende tijd behoorlijk lang kon duren. Misschien duurt het dus ook even voordat het voor iedereen weer zichtbaar werkt...
          Is er nog wel een werkende verbinding met je DELTAInzicht?

          Reageer


          • #20
            Even het modem opnieuw opstarten en daarna de mini gateway opnieuw opstarten (in het stopcontact steken).
            Gaf eerst juiste startscherm echter zonder waarden. Nu inmiddels weer Delta Inzicht zonder UITZICHT !!!!!
            Laatst bewerkt door zappy17; 1 Feb 2021, 16:23.

            Reageer


            • #21
              Ik kreeg onderstaand bericht van Delta:
              De afgelopen dagen heb je een storing ontvangen over de app voor MijnDELTA Inzicht. Zojuist hebben wij een update ontvangen en vragen u de WIfi opnieuw te verbinden als deze offline staat. Hiervoor volgt u onderstaande procedure : - 10 seconden het lampje (knopje) indrukken totdat het lampje constant brandt - Stap 3 uit de handleiding volgen om de DELTA Inzicht Standaard opnieuw te verbinden met het wifinetwerk (2,4 Ghz) _ Het kan dan nog 1,5 uur duren voordat het verbruik weer inzichtelijk is. Helaas hebben wij wel moeten constateren dat je de data kwijt bent van de afgelopen dagen. Dit kan niet meer teruggezet worden omdat dit niet is uitgelezen. Hiervoor vragen wij je begrip. De handleiding staat op onze website : https://www.delta.nl/files/2019-04/h...inzicht_lr.pdf

              Als er voorheen een stroing was, werd over de tijd dat er niet werd geregistreerd een gemiddelde berekend. Zou toch raar zijn als dat dan nu niet meer kan/gebeurt...

              Reageer


              • #22
                Enig idee wat wordt bedoeld met lampje (knopje) ?
                Kan inmiddels helemaal niet meer inloggen en kreeg een bericht van Delta dat mijn account voor Delta Inzicht is geblokkeerd !!!??
                Heb dit doorgegeven aan Delta en kreeg het volgende antwoord:

                "Hartelijk dank voor uw bericht. Wij streven er naar uw bericht binnen twee werkdagen te beantwoorden."

                Toch fantastisch na al ruim 2 dagen zonder Delta Inzicht. Waarschijnlijk thuiswerkers die de hond aan het uitlaten zijn.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door zappy17 Bekijk bericht
                  Enig idee wat wordt bedoeld met lampje (knopje) ?
                  Kan inmiddels helemaal niet meer inloggen en kreeg een bericht van Delta dat mijn account voor Delta Inzicht is geblokkeerd !!!??
                  Heb dit doorgegeven aan Delta en kreeg het volgende antwoord:

                  "Hartelijk dank voor uw bericht. Wij streven er naar uw bericht binnen twee werkdagen te beantwoorden."

                  Toch fantastisch na al ruim 2 dagen zonder Delta Inzicht. Waarschijnlijk thuiswerkers die de hond aan het uitlaten zijn.
                  Het lampje zit op het apparaatje dat je met je meter hebt verbonden.

                  Reageer


                  • #24
                    Bedankt voor je snelle en duidelijke antwoord. Was Delta Energie ook maar zo snel en duidelijk met hun reactie/oplossingen. Ga nu maar afwachten wanneer mijn account van Delta Inzicht weer wordt vrijgegeven. Ben wel erg benieuwd wat de reden van het blokkeren is.

                    Heb inmiddels vandaag (2-2-2021) al antwoord ontvangen van Delta Energie.
                    Blokkeren was het gevolg van te veel keren trachten in te loggen en inmiddels is de blokkade ook opgeheven.
                    Zonder extra handelingen kon ik nu inloggen en werkt Delta Inzicht weer perfect
                    Laatst bewerkt door zappy17; 2 Feb 2021, 14:02.

                    Reageer


                    • #25
                      Al diverse malen de Mini-Gateway uit de meter en opnieuw aangesloten ..... knopje (lees "lampje") indrukken voor 10sec....20sec......30sec.....

                      Er gaat nu helemaal NIKS meer branden.

                      Niks werkt meer...GRRRRRR.... Lees ook dat een nieuwe moeilijk (of niet meer) verkrijgbaar is.
                      Iemand een idee??

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Rolly Bekijk bericht
                        Al diverse malen de Mini-Gateway uit de meter en opnieuw aangesloten ..... knopje (lees "lampje") indrukken voor 10sec....20sec......30sec.....

                        Er gaat nu helemaal NIKS meer branden.

                        Niks werkt meer...GRRRRRR.... Lees ook dat een nieuwe moeilijk (of niet meer) verkrijgbaar is.
                        Iemand een idee??
                        Misschien de P1 meter die hier wordt verkocht: HomeWizard webshop
                        Is me alleen niet duidelijk of je langer dan een jaar terug kan kijken zonder kosten, omdat er bij staat: dataopslag 12 maanden.
                        Laatst bewerkt door Jos; 5 Feb 2021, 14:52.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                          Misschien de P1 meter die hier wordt verkocht: HomeWizard webshop
                          Is me alleen niet duidelijk of je langer dan een jaar terug kan kijken zonder kosten, omdat er bij staat: dataopslag 12 maanden.
                          Effe Google-n en ik kwam uit op : www.SlimmeMeterPortal.nl
                          Slimmemeterportal.nl is een online energie monitoring tool die u inzicht geeft in uw energieverbruik.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Rolly Bekijk bericht

                            Effe Google-n en ik kwam uit op : www.SlimmeMeterPortal.nl
                            Dus u gaat nog geld uitgeven aan een slimme meter?????
                            ik dacht dat een slimme meter geld opbracht

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                              Dus u gaat nog geld uitgeven aan een slimme meter?????
                              ik dacht dat een slimme meter geld opbracht
                              Dat proberen ze de klant wijs te maken! Verkooptactiek.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
                                Dus u gaat nog geld uitgeven aan een slimme meter?????
                                ik dacht dat een slimme meter geld opbracht
                                Ben best bereid om iets aan bij te dragen...Mits het werkt!
                                Beter dan dat het gratizzzzzz is en NIET WERKT !!!!!!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X