Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

MijnDELTA Inzicht

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • MijnDELTA Inzicht

    Zijn er hier mensen die gebruik maken van MijnDELTA Inzicht (registratie energie verbruik) en zo ja, wordt daar ook niets meer geregistreerd sinds 16:00 uur gistermiddag (vrijdag)?

  • #2
    Bij mij werkt de app nog perfect.

    Reageer


    • #3
      Inderdaad, bij mij ook blanco.

      Reageer


      • #4
        Ook bij mij vanaf gisteren 29-01-2021 geen gegevens meer..

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
          Zijn er hier mensen die gebruik maken van MijnDELTA Inzicht (registratie energie verbruik) en zo ja, wordt daar ook niets meer geregistreerd sinds 16:00 uur gistermiddag (vrijdag)?
          Hallo Jos, wamjp en fvdboorn, jammer om te horen dat er geen verbruiken worden weergegeven in je MIjnDELTA overzicht. Ik zou jullie adviseren om contact op te nemen met onze collega's van DELTA Energie.

          Je kunt ze bereiken via https://www.facebook.com/deltaenergienl/?epa=SEARCH_BOX of via de chat op de pagina https://www.deltaenergie.nl/service. Ik vertrouw erop dat je dan spoedig geholpen wordt. Of je kunt telefonische contact opnemen met DELTA Energie op het nummer 0118 225500

          Reageer


          • #6
            OK, ik had ook wat andere pc-probleempjes vandaag, maar dan ligt het daar dus niet aan!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht

              Hallo Jos, wamjp en fvdboorn, jammer om te horen dat er geen verbruiken worden weergegeven in je MIjnDELTA overzicht. Ik zou jullie adviseren om contact op te nemen met onze collega's van DELTA Energie.

              Je kunt ze bereiken via https://www.facebook.com/deltaenergienl/?epa=SEARCH_BOX of via de chat op de pagina https://www.deltaenergie.nl/service. Ik vertrouw erop dat je dan spoedig geholpen wordt. Of je kunt telefonische contact opnemen met DELTA Energie op het nummer 0118 225500
              Ik was net onderweg om het daar te melden, bedankt , maar dat zal natuurlijk pas na het weekend worden opgepakt..
              Laatst bewerkt door Jos; 30 Jan 2021, 14:34.

              Reageer


              • #8
                Ik denk dat WhatsApp ook wel werken zal :

                Delta Energie WhatsApp

                Reageer


                • #9
                  Helaas, in Rilland werkt het inzicht niet (meer). Bedankt voor de tips, ik ga de storing melden.

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                      Zijn er hier mensen die gebruik maken van MijnDELTA Inzicht
                      Welcome back...

                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        Ook hier (Terneuzen) wordt geen info meer doorgegeven.

                        Reageer


                        • #13
                          Ook hier sinds de 29e niet meer... Kan wel verbinding maken met de Gateway (Resetten door 10 sec lampje vast houden en vervolgens opnieuw connecten aan netwerk) maar daarna wordt hij niet meer uitgelezen door Mijn Delta Inzicht...

                          Heb ook al een bericht gestuurd naar Delta Energie, dus die zullen er hopelijk snel iets aan gaan doen! Vond het toch wel een erg prettige manier om verbruik en teruglevering te monitoren. Als je op een manier bewust wordt van je stroomverbruik is dat het wel!

                          Reageer


                          • #14
                            Nog steeds geen uitlezing in Mijn Delta Inzicht.
                            In het netwerkoverzicht zijn wel de 5 meters (groen) actief.

                            Reageer


                            • #15
                              Na mijn melding dit weekend via messenger kreeg ik vanmorgen uiteraard eerst de vraag naar mijn klantgegevens. Na verwijzing naar de vraag op dit forum en meerdere meldingen van zelfde probleem krijg ik zojuist de melding dat er sinds dit weekend een storing is en dat niet bekend is wanneer die zal zijn verholpen.
                              Alleen al er achter komen dat er een storing is, kost dus al 2 dagen!
                              Overigens zou het mij niet verbazen, dat DELTA Inzicht vandaag of morgen helemaal wordt afgeschaft. Apparaatje is immers al jaren niet meer leverbaar en inzicht is voor gebruikers zo handig....moeten we dat wel willen.. klanten betalen er ook helemaal niets extra's voor!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X