Zijn er hier mensen die gebruik maken van MijnDELTA Inzicht (registratie energie verbruik) en zo ja, wordt daar ook niets meer geregistreerd sinds 16:00 uur gistermiddag (vrijdag)?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
MijnDELTA Inzicht
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk berichtZijn er hier mensen die gebruik maken van MijnDELTA Inzicht (registratie energie verbruik) en zo ja, wordt daar ook niets meer geregistreerd sinds 16:00 uur gistermiddag (vrijdag)?
Je kunt ze bereiken via https://www.facebook.com/deltaenergienl/?epa=SEARCH_BOX of via de chat op de pagina https://www.deltaenergie.nl/service. Ik vertrouw erop dat je dan spoedig geholpen wordt. Of je kunt telefonische contact opnemen met DELTA Energie op het nummer 0118 225500
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
Hallo Jos, wamjp en fvdboorn, jammer om te horen dat er geen verbruiken worden weergegeven in je MIjnDELTA overzicht. Ik zou jullie adviseren om contact op te nemen met onze collega's van DELTA Energie.
Je kunt ze bereiken via https://www.facebook.com/deltaenergienl/?epa=SEARCH_BOX of via de chat op de pagina https://www.deltaenergie.nl/service. Ik vertrouw erop dat je dan spoedig geholpen wordt. Of je kunt telefonische contact opnemen met DELTA Energie op het nummer 0118 225500, maar dat zal natuurlijk pas na het weekend worden opgepakt..
Laatst bewerkt door Jos; 30 Jan 2021, 14:34.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk berichtZijn er hier mensen die gebruik maken van MijnDELTA Inzicht
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Ook hier sinds de 29e niet meer... Kan wel verbinding maken met de Gateway (Resetten door 10 sec lampje vast houden en vervolgens opnieuw connecten aan netwerk) maar daarna wordt hij niet meer uitgelezen door Mijn Delta Inzicht...
Heb ook al een bericht gestuurd naar Delta Energie, dus die zullen er hopelijk snel iets aan gaan doen! Vond het toch wel een erg prettige manier om verbruik en teruglevering te monitoren. Als je op een manier bewust wordt van je stroomverbruik is dat het wel!
Reageer
-
Na mijn melding dit weekend via messenger kreeg ik vanmorgen uiteraard eerst de vraag naar mijn klantgegevens. Na verwijzing naar de vraag op dit forum en meerdere meldingen van zelfde probleem krijg ik zojuist de melding dat er sinds dit weekend een storing is en dat niet bekend is wanneer die zal zijn verholpen.
Alleen al er achter komen dat er een storing is, kost dus al 2 dagen!
Overigens zou het mij niet verbazen, dat DELTA Inzicht vandaag of morgen helemaal wordt afgeschaft. Apparaatje is immers al jaren niet meer leverbaar en inzicht is voor gebruikers zo handig....moeten we dat wel willen.. klanten betalen er ook helemaal niets extra's voor!
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer