Bij de providertest van "Alles-in-een-aanbieders" van de Consumentenbond over het 2e kwartaal van 2020 blijkt Delta op het onderdeel "klantenservice" een flinke duikeling te hebben gemaakt naar de !
Waarschijnlijk gaan ze dat zelf niet zo prominent melden als de resultaten over het 1e kwartaal, vandaar dat ik dat maar even doe!
https://www.consumentenbond.nl/alles...0003369&jb=412
Misschien toch een idee om ook vragen/opmerkingen op dit forum wat vaker serieus op te pakken...
Deelnemers voor de maandelijkse providertest zijn nog steeds welkom: https://www.consumentenbond.nl/alles...0003369&jb=412
Waarschijnlijk gaan ze dat zelf niet zo prominent melden als de resultaten over het 1e kwartaal, vandaar dat ik dat maar even doe!
https://www.consumentenbond.nl/alles...0003369&jb=412
Misschien toch een idee om ook vragen/opmerkingen op dit forum wat vaker serieus op te pakken...

Deelnemers voor de maandelijkse providertest zijn nog steeds welkom: https://www.consumentenbond.nl/alles...0003369&jb=412
Reageer