Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

De weblogs gaan stoppen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • De weblogs gaan stoppen

    Heb ik er net daaaaaaaaaaagen over gedaan om alles van mijn community over te hevelen naar de weblogs:


    https://www.zeelandnet.nl/weblog/gaan-offline


    😥😥😥

  • #2
    Een jaar na de communities:

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...s-gaat-stoppen

    Reageer


    • #3
      Op deze manier ben ik wel benieuwd hoe lang de peoplesites het nog gaan uithouden 🙄

      En zelfs de mogelijkheid om foto's en video's te plaatsen. Ik hou mijn hart vast 😮

      Reageer


      • #4
        Tsja wat is de toegevoegde waarde nog van Zeelandnet? Vroeger was het echt een provider maar deze taken worden steeds meer afgesplitst naar delta. Commercieel zal het niet houdbaar zijn met de communities en in de toekomst de people sites (en forum?)

        Reageer


        • #5
          Ik vind het heel spijtig, want de mensen wisten me toch regelmatig te vinden. Ik hoop in stilte dat de blogs nog tot na oud en nieuw blijven staan.

          Weet iemand een makkelijke manier om het hele blog als een soort word- of pdf-bestand op te slaan? Dan verdien je mijn eeuwige dank 😁
          Of: je hebt ook een manier om oude websites te bezoeken. Hoe zijn die dan opgeslagen en kan ik dat ook op één of andere manier doen?

          Reageer


          • #6
            HTTrack loopt nu in ieder geval voor mezelf. Hoe dat er uiteindelijk uit gaat zien is nog een verrassing 🙄
            Kan nog even duren en er zijn al 2 fouten geconstateerd. Geen idee wat voor invloed dat gaat hebben.

            Reageer


            • #7
              Dat HTTrack is mij te ingewikkeld, je moet teveel invullen waar ik geen verstand van heb. Weblog is nu in ieder geval een Word- en een PDF-bestand.
              Het begin is er.

              Mijn Community heb ik destijds als website opgeslagen, maar hoe ook al weer 🙄

              Reageer


              • #8
                Weblog is inmiddels ook als website opgeslagen (denk ik).
                Voor andere bloggers misschien handig om ook te doen.

                Ik heb het idee dat ik de enige ben die hier in geïnteresseerd is 🧐
                Laatst bewerkt door anomaly; 19 Oct 2023, 13:54.

                Reageer


                • #9
                  Deze beslissing is voor mij geen verrassing na het stoppen met de communities.
                  Het wel jammer dat men deze besluiten neemt.
                  Ik heb al jaren elders een weblog maar trekt minder bezoekers.
                  Het regionale karakter is immers niet aanwezig bij andere aanbieders.
                  De kracht en het aantrekkelijke vond ik juist het Zeeuwse tintje wat deze mogelijkheden hier bood.
                  Heel spijtig ook voor alle mensen die er jarenlang gebruik er van hebben gemaakt en voor de volgers ervan.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik kan iedereen op een briefje geven dat Zeelandnet uiteindelijk wel gaat verdwijnen.
                    Overigens hoop ik wel dat er een goed vervangend forum komt waar Delta-klanten terecht kunnen.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      Ik kan iedereen op een briefje geven dat Zeelandnet uiteindelijk wel gaat verdwijnen.
                      Daar gaan we weer......

                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        Ik kan iedereen op een briefje geven dat Zeelandnet uiteindelijk wel gaat verdwijnen.
                        Overigens hoop ik wel dat er een goed vervangend forum komt waar Delta-klanten terecht kunnen.
                        Na het briefje van Jan krijgen we nu ook het briefje van Bor? 😅

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Ik kan iedereen op een briefje geven dat Zeelandnet uiteindelijk wel gaat verdwijnen.
                          Overigens hoop ik wel dat er een goed vervangend forum komt waar Delta-klanten terecht kunnen.
                          Juicht volkeren der aarde, het verlossend woord is daar! Een ieder kan tevreden zijn en zich gerustgesteld weten.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

                            Na het briefje van Jan krijgen we nu ook het briefje van Bor? 😅
                            Zeker :-) Zeelandnet is er straks ook niet meer, alles wordt Delta.

                            Reageer


                            • #15
                              De glazen bol werkt weer ....

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X