Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Apart pinned topic voor onderlinge zaken?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Apart pinned topic voor onderlinge zaken?

    Jeroen Wat vind jij van een apart 'pinned' topic waar forummers elkaar kunnen aanspreken? Nu gebeurt dat in nietsvermoedende reguliere topics en dat levert nogal wat ergernis op. Of de pm-functie fiksen, maar omdat ik vermoed dat dat wat meer voeten in de aarde heeft dus deze suggestie. Een mooi nieuw jaar voor jullie!

  • #2
    driepinter en Bordewolf en Koeba allemaal in in pinned topic
    Vraag me weleens af werken je ook bij Delta (zijn goed voor me aandelen)

    Reageer


    • #3
      Ik heb niet het gevoel dat Koeba bij Delta werkt, 445..

      Reageer


      • #4
        Ik werk in ieder geval niet bij Delta en krijg niks voor mijn forumbijdragen.

        Dus het nut van dit allemaal valt inderdaad te betwijfelen.
        Laatst bewerkt door driepinter; 30 Dec 2022, 15:48.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Ik werk in ieder geval niet bij Delta en krijg niks voor mijn forumbijdragen.

          Dus het nut van dit allemaal valt inderdaad te betwijfelen.
          idem. En het nu van een sticky topic om onbeperkt te flamen en shamen zie ik niet. Laat elkaar in waarde.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            idem. En het nu van een sticky topic om onbeperkt te flamen en shamen zie ik niet. Laat elkaar in waarde.
            Omdat je zelf 1 van de oorzaken bent dat ieder topic gierend uit de hand loopt en geen zelf reflectie hebt? Ik noem maar even een zijstraat hoor….

            en de discussie die nu weer wordt gevoerd in het topic https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...r-januari-2023 hier gevoerd zou kunnen worden.
            Laatst bewerkt door reddwarf; 30 Dec 2022, 16:38.

            Reageer


            • #7
              Ik sprak wat collega's van me die dit hele forum ontwijken omdat altijd dezelfde 3 antwoord hebben.
              Nu het bekent is dat jullie niet werkzaam zijn bij Delta zal het wel goed komen.
              Ik laat het hele onderwerp maar varen want het net als overal zonde van de tijd.
              Prettige jaar wisseling

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                idem. En het nu van een sticky topic om onbeperkt te flamen en shamen zie ik niet. Laat elkaar in waarde.
                Ah, dus we moeten elkaar in onze waarde laten toch? Elke reactie een flame noemen is dat niet toch? Als je dat nou eens niet meer deed? Of is dit een flame? Ik ben serieus, hoop jij ook.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                  Ah, dus we moeten elkaar in onze waarde laten toch? Elke reactie een flame noemen is dat niet toch? Als je dat nou eens niet meer deed? Of is dit een flame? Ik ben serieus, hoop jij ook.
                  🤐

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    🤐
                    Zie ik nou zomaar vooruitgang?

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X