Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Volgens mij was het onderling bellen al niet meer standaard gratis, dat heeft niets met glasvezel te maken :

    Alle tarieven voor bellen via Vaste Telefonie | DELTA
    Vast bellen loopt op zijn eind. Ik heb het nog zodat oudere mensen mij kunnen bellen.
    Maar ik ga het er op den duur af gooien. Ik maak er zelf geen gebruik van.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Vast bellen loopt op zijn eind. Ik heb het nog zodat oudere mensen mij kunnen bellen.
      Maar ik ga het er op den duur af gooien. Ik maak er zelf geen gebruik van.
      Oudere mensen kunnen gewoon van een vaste lijn naar een smartfone bellen toch?
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Vast bellen loopt op zijn eind. Ik heb het nog zodat oudere mensen mij kunnen bellen.
        Maar ik ga het er op den duur af gooien. Ik maak er zelf geen gebruik van.
        Dat durf ik niet zomaar te stellen. Onderling bellen met zeelandnet abonnee is ook nog steeds gratis. Mijn echtgenote die digibeet is kan absoluut niet overweg met een smartphone. Tig keren uitgelegd, voorgedaan etc, maar het lukt haar gewoon niet. Gelukkig is er dan nog een vast toestel.
        Ergens wordt je verplicht om een smartphone te hebben, maar zij heeft het gewoon niet.
        De zogenaamde vooruitgang wil je steeds meer aan de digitale rotzooi hebben. We vragen er niet om, maar wordt door onze strot geduwd in het kader van de vooruitgang. Met coax gaat het toch ook prima. Tenminste ik heb geen klachten.
        En wat mijn tuner betreft, het was toen een keuze, DAB+ of degene die ik gekocht heb. Er was helemaal nog geen sprake van dat Delta stopte met radio via de coax. Dat is een aanname die hier door iemand gedaan is.
        Maar hoe graag sommigen van jullie het willen, niet iedereen is gecharmeerd van een monopolie dat volledig uitgebuit wordt.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door marc1956 Bekijk bericht

          Dat durf ik niet zomaar te stellen. Onderling bellen met zeelandnet abonnee is ook nog steeds gratis. Mijn echtgenote die digibeet is kan absoluut niet overweg met een smartphone. Tig keren uitgelegd, voorgedaan etc, maar het lukt haar gewoon niet. Gelukkig is er dan nog een vast toestel.
          Ergens wordt je verplicht om een smartphone te hebben, maar zij heeft het gewoon niet.
          De zogenaamde vooruitgang wil je steeds meer aan de digitale rotzooi hebben. We vragen er niet om, maar wordt door onze strot geduwd in het kader van de vooruitgang. Met coax gaat het toch ook prima. Tenminste ik heb geen klachten.
          En wat mijn tuner betreft, het was toen een keuze, DAB+ of degene die ik gekocht heb. Er was helemaal nog geen sprake van dat Delta stopte met radio via de coax. Dat is een aanname die hier door iemand gedaan is.
          Maar hoe graag sommigen van jullie het willen, niet iedereen is gecharmeerd van een monopolie dat volledig uitgebuit wordt.
          Onderling bellen nog steeds gratis.....echt al een hele tijd niet meer: Alle tarieven voor bellen via Vaste Telefonie | DELTA

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

            Onderling bellen nog steeds gratis.....echt al een hele tijd niet meer: Alle tarieven voor bellen via Vaste Telefonie | DELTA
            Ligt aan het pakket wat je hebt. Vanaf 4 euro per maand is onderling bellen met zeelandnet abonnees gratis. Gezien het bellen van mijn echtgenote met haar zus gaat er geen dag voorbij waarop ze niet langer dan 15 minuten belt. Ook met haar nicht. Dus die 4 euro is echt wel goedkoper dan 0,15 per minuut.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door marc1956 Bekijk bericht

              Ligt aan het pakket wat je hebt. Vanaf 4 euro per maand is onderling bellen met zeelandnet abonnees gratis. Gezien het bellen van mijn echtgenote met haar zus gaat er geen dag voorbij waarop ze niet langer dan 15 minuten belt. Ook met haar nicht. Dus die 4 euro is echt wel goedkoper dan 0,15 per minuut.
              Dus kost "gratis" bellen minimaal € 3 !!

              Reageer


              • #22
                Zo even wat meer wijs geworden over dat "gratis" fijn die reacties kun je het nakijken en eventueel aanpassen. Toen ik mijn vraag stelde, over glasvezel, was het omdat bij ons in de buurt KPN aan het drammen is om op hun kabel aansluiting te nemen en de DELTA heeft me netjes geantwoord dat we helemaal niets hoeven te wijzigen.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Jandek Bekijk bericht
                  Zo even wat meer wijs geworden over dat "gratis" fijn die reacties kun je het nakijken en eventueel aanpassen. Toen ik mijn vraag stelde, over glasvezel, was het omdat bij ons in de buurt KPN aan het drammen is om op hun kabel aansluiting te nemen en de DELTA heeft me netjes geantwoord dat we helemaal niets hoeven te wijzigen.
                  Dat klopt. Je moet niets, maar ik zou (als ze het aanbieden) een gratis aansluiting van zowel Delta als KPN laten binnen trekken.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                    Dus kost "gratis" bellen minimaal € 3 !!
                    Ik weet niet hoe jij rekent.
                    Maar iedere dag 15 minuten (of langer) kost dus € 2,25 per dag. Dit 30 dagen is € 67.50. Dan is dus per maand nogal wat goedkoper.
                    Of ik maak mijn rekensommetje verkeerd. Dat kan ook.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door marc1956 Bekijk bericht

                      Ik weet niet hoe jij rekent.
                      Maar iedere dag 15 minuten (of langer) kost dus € 2,25 per dag. Dit 30 dagen is € 67.50. Dan is dus per maand nogal wat goedkoper.
                      Of ik maak mijn rekensommetje verkeerd. Dat kan ook.
                      Ik zeg toch nergens dat je, als je meer belt dan voor € 3 per maand, voordeliger uit bent.....maar die € 3 ben je dus (ook als je minder belt) minimaal kwijt en dat is dus niet gratis!! Misschien ook eens een lesje "begrijpend lezen" volgen i.p.v. alleen rekenen!

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X