Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geblokkeerd email account.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geblokkeerd email account.

    Een vraag namens een familielid.
    Zijn zeelandnet email account is sinds een paar dagen geblokkeerd, met de melding dat er spam is verstuurd met zijn e-mailadres.
    Dus via mijn delta het wachtwoord gewijzigd, zoals geadviseerd.
    het lukt echter niet om het account weer te deblokkeren.
    inmiddels al 5x naar de Delta gebeld, en helaas ook 5x een verschillend verhaal aangehoord en verschillende adviezen gekregen.

    laatste keer is verteld dat het de schuld van de Iphone van mijn familielid is en dat Apple maar gebeld moet worden?

    iemand die misschien wel weet hoe dit opgelost kan worden?



    * excuus, ik zie nu dat ik dit eigenlijk in topic e-mail had moeten plaatsen..
    Laatst bewerkt door Miss_Violette; 1 Oct 2021, 12:32.

  • #2
    Dit zou eenzelfde probleem kunnen zijn als wat een vriend laatst had. Lees hier mijn ervaringen met de klantenservice om dit opgelost te krijgen:
    E-mail blokkade en hoe verder... - ZeelandNet Serviceforum
    Mogelijk is het dus maar een heel simpel probleempje, dat door de klantenservice kan worden opgelost door ergens een vinkje te zetten of iets dergelijks.
    Het is dan een kwestie van "geluk hebben" om iemand te treffen die dit probleem herkent en kan/wil oplossen.....helaas.
    Laatst bewerkt door Jos; 1 Oct 2021, 12:41.

    Reageer


    • #3
      Vroeger ook een keer gehad. Gezegd wat ik allemaal heb draaien aan virusscanner en andere beschermings programma's en dat diepe scan ook niets opleverende. Daarna werd mijn emailadres vrijgegeven door Zeelandnet. Waarschijnlijk heeft de getroffen persoon teveel geemaild en dat trikkert een red flag.

      Kortom bel op en zeg wat je hebt aan software om besmette pc's te voorkomen en wat je zelf allemaal doet.
      Blijven ze doof gebruik een andere emailadres. Bijvoorbeeld een Gmail adres.
      Als laatste zoek een andere internet provider.
      Laatst bewerkt door Velzen666; 2 Oct 2021, 03:47.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X