Een vraag namens een familielid.
Zijn zeelandnet email account is sinds een paar dagen geblokkeerd, met de melding dat er spam is verstuurd met zijn e-mailadres.
Dus via mijn delta het wachtwoord gewijzigd, zoals geadviseerd.
het lukt echter niet om het account weer te deblokkeren.
inmiddels al 5x naar de Delta gebeld, en helaas ook 5x een verschillend verhaal aangehoord en verschillende adviezen gekregen.
laatste keer is verteld dat het de schuld van de Iphone van mijn familielid is en dat Apple maar gebeld moet worden?
iemand die misschien wel weet hoe dit opgelost kan worden?
* excuus, ik zie nu dat ik dit eigenlijk in topic e-mail had moeten plaatsen..
Zijn zeelandnet email account is sinds een paar dagen geblokkeerd, met de melding dat er spam is verstuurd met zijn e-mailadres.
Dus via mijn delta het wachtwoord gewijzigd, zoals geadviseerd.
het lukt echter niet om het account weer te deblokkeren.
inmiddels al 5x naar de Delta gebeld, en helaas ook 5x een verschillend verhaal aangehoord en verschillende adviezen gekregen.
laatste keer is verteld dat het de schuld van de Iphone van mijn familielid is en dat Apple maar gebeld moet worden?
iemand die misschien wel weet hoe dit opgelost kan worden?
* excuus, ik zie nu dat ik dit eigenlijk in topic e-mail had moeten plaatsen..
Reageer