Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gewijzigde startpagina Zeelandnet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

    Stel je stapt in je auto en plots zit je stuur aan de andere kant, wat denk je dan? waarom hebben ze dat gedaan of wie heeft dat gedaan zonder mij even te informeren?

    Houden wij zeelandnet in leven, of houdt zeelandnet ons in leven?
    De vraag was niet aan u gericht. En het stuur is niet verplaatst.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

      De vraag was niet aan u gericht. En het stuur is niet verplaatst.
      En nu ga jij bepalen wie op wie mag antwoorden? Was jij niet eerder die op een niet gestelde vraag aan jou op mij antwoorde?

      Koeba als moderator? het moet niet gekker worden! Niet het stuur is verplaatst, maar in deze de stoel!

      Reageer


      • #18
        Jammer dat u dat zo opvat.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

          Stel je stapt in je auto en plots zit je stuur aan de andere kant, wat denk je dan? waarom hebben ze dat gedaan of wie heeft dat gedaan zonder mij even te informeren?

          Houden wij zeelandnet in leven, of houdt zeelandnet ons in leven?
          Het is net een soap.
          ik heb vroeguh op autoboten gewerkt.
          Dan stap je in een auto en blijkt het een Engelse auto te zijn met het stuur aan de voor ons verkeerde kant.
          Zit je toch even raar te kijken van heu? Geen stuur?

          Het is niet echt een probleem maar ten eerste verwacht je het niet.
          Zijn mijn instellingen veranderd?
          Waar kan ik wat vinden?
          Misschien vind ik een startpagina die mij dat nog wel kan geven zoals voorheen.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
            Jammer dat u dat zo opvat.
            Ik vat het niet zo op, ik ben een oude vriendelijke vergevinggezinde man, zand erover en we gaan verder.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht

              Het is net een soap.
              ik heb vroeguh op autoboten gewerkt.
              Dan stap je in een auto en blijkt het een Engelse auto te zijn met het stuur aan de voor ons verkeerde kant.
              Zit je toch even raar te kijken van heu? Geen stuur?

              Het is niet echt een probleem maar ten eerste verwacht je het niet.
              Zijn mijn instellingen veranderd?
              Waar kan ik wat vinden?
              Misschien vind ik een startpagina die mij dat nog wel kan geven zoals voorheen.
              Ik begrijp precies wat je bedoeld , iets wat goed is dat moet je niet zonder enig vorm van overleg veranderen.

              Ik citeer nu onze webmaster. Bij de oude tablet weergave was het soms een rommeltje... (vonden wij). Wat vind je er niet prettig aan?

              Zo van Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend. Wij bepalen wat goed is voor u, want wij denken dat jullie zelf niet kunnen denken.

              Het is een maatschappelijk probleem aan het worden dat andere mensen gaan bepalen wat het individu moet denken.

              Reageer


              • #22
                Het ontwerp van een portal en vrijheid van meningsuiting op gelijke hoogte stellen. Ik ga me strategisch terugtrekken nu.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                  Het ontwerp van een portal en vrijheid van meningsuiting op gelijke hoogte stellen. Ik ga me strategisch terugtrekken nu.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
                    Misschien had ik net als de zwijgende meerderheid net moeten doen of ik niets gezien had.
                    Of ga gewoon mee met de vooruitgang (zoals je al schreef) en blijf niet hangen in, hoe belangrijk ze ook lijken, nutteloze discussies.
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 13 Jan 2021, 17:40.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #25
                      Het is niet omdat men je als idioot behandeld je dan ook bij voorbaat een idioot bent!

                      Wegkijken is niet per definitie de juiste oplossing.

                      Reageer


                      • #26
                        Voor een aantal mensen zullen de wijzigingen op de tablet even wennen zijn, en als je het je zo slecht bevalt staat je volledig vrij een andere site te gebruiken.
                        Op dit moment zijn er sowieso geen plannen om alle wijzigingen terug te draaien.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                          Voor een aantal mensen zullen de wijzigingen op de tablet even wennen zijn, en als je het je zo slecht bevalt staat je volledig vrij een andere site te gebruiken.
                          Op dit moment zijn er sowieso geen plannen om alle wijzigingen terug te draaien.
                          Wie betaalt, bepaalt!
                          Maar in dit geval: Wie aan de knoppen draait.......
                          Ave

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
                            Wie betaalt, bepaalt!
                            Gelukkig niet, dat zou een puinbak worden...

                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X