Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gewijzigde startpagina Zeelandnet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Gewijzigde startpagina Zeelandnet

    Sinds vandaag ziet de startpagina van Zeelandnet er bij mij anders uit.
    Is dit gewijzigd of is er iets aan mijn instellingen gewijzigd?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
    Sinds vandaag ziet de startpagina van Zeelandnet er bij mij anders uit.
    Is dit gewijzigd of is er iets aan mijn instellingen gewijzigd?
    Klopt, zag het ook.

    Reageer


    • #3
      Ontwikkelaars hebben altijd de drang om te vernieuwen.
      Anders sta je stil.
      Persoonlijk vind ik de vorige versie overzichtelijker.
      Natuurlijk is er altijd gewenning maar zoals het was ia het wat mij betreft goed.
      Nu moet ik op meer linken klikken om ergens anders heen te gaan.

      Reageer


      • #4
        Dan ga ik maar weer op zoek naar een andere site voor mijn dagelijkse standaard informatie.
        Helaas.

        Reageer


        • #5
          Douwe Egberts en Droste bestaan ook al honderd jaar!

          Reageer


          • #6
            Dag Jeep... de tablet versie van de Zeelandnet voorpagina is inderdaad aangepast. Of bedoel je iets anders? In deze weergave staan alle onderdelen nu wel netjes bij elkaar.
            Bij de oude tablet weergave was het soms een rommeltje... (vonden wij). Wat vind je er niet prettig aan?Klik op de afbeelding voor grotere versieNaam: Screenshot_20210112-083154.jpgBekeken: 0Grootte: 76,5 KbID: 189586

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
              Dag Jeep... de tablet versie van de Zeelandnet voorpagina is inderdaad aangepast. Of bedoel je iets anders? In deze weergave staan alle onderdelen nu wel netjes bij elkaar.
              Bij de oude tablet weergave was het soms een rommeltje... (vonden wij). Wat vind je er niet prettig aan?Klik op de afbeelding voor grotere versieNaam: Screenshot_20210112-083154.jpgBekeken: 0Grootte: 76,5 KbID: 189586
              Als je een tablet of iPad zoals op de afbeelding gebruikt dus staand heb je een andere kijk op de schermweergave dan wanneer het scherm liggend gebruikt.

              logischer lijkt mij om het scherm liggend te bekijken, nu met deze verandering is het gemaakt om staand te kijken, onhandig en verwarrend. Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: iPad.jpg Bekeken: 0 Grootte: 22,2 Kb ID: 189588

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                Als je een tablet of iPad zoals op de afbeelding gebruikt dus staand heb je een andere kijk op de schermweergave dan wanneer het scherm liggend gebruikt.

                logischer lijkt mij om het scherm liggend te bekijken, nu met deze verandering is het gemaakt om staand te kijken, onhandig en verwarrend. Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: iPad.jpg Bekeken: 0 Grootte: 22,2 Kb ID: 189588
                Beide werken gewoon, alleen een iets andere indeling.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Beide werken gewoon, alleen een iets andere indeling.
                  Dat ben ik helemaal met je eens, maar ik gebruik mijn iPad liggend en dat is nu verwarrend als je de desktopversie van zeelandnet startpagina bekijkt, ik gebruik ze namelijk beide.

                  Iedere verandering is niet per definitie een verbetering lijkt mij.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                    Dag Jeep... de tablet versie van de Zeelandnet voorpagina is inderdaad aangepast. Of bedoel je iets anders? In deze weergave staan alle onderdelen nu wel netjes bij elkaar.
                    Bij de oude tablet weergave was het soms een rommeltje... (vonden wij). Wat vind je er niet prettig aan?Klik op de afbeelding voor grotere versieNaam: Screenshot_20210112-083154.jpgBekeken: 0Grootte: 76,5 KbID: 189586
                    Hallo Jeroen,
                    Wat ik al aangaf: Ik vond de vorige versie overzichtelijker.
                    Nu moet ik op meer linken klikken en scrollen om ergens heen te gaan.
                    Natuurlijk ziet de nieuwe pagina er strakker uit, omdat er minder wordt weergegeven.
                    Het is maar waar je voorkeur naar uit gaat.
                    De meeste stemmen gelden?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht

                      Hallo Jeroen,
                      Wat ik al aangaf: Ik vond de vorige versie overzichtelijker.
                      Nu moet ik op meer linken klikken en scrollen om ergens heen te gaan.
                      Natuurlijk ziet de nieuwe pagina er strakker uit, omdat er minder wordt weergegeven.
                      Het is maar waar je voorkeur naar uit gaat.
                      De meeste stemmen gelden?
                      De tijd dat klant koning was en je in Kamperland op koffie met koek werd onthaald is voorbij.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                        De tijd dat klant koning was en je in Kamperland op koffie met koek werd onthaald is voorbij.
                        Dat was best gezellig hoor, in 1995 aan de balie op de Veerweg mijn formulier invullen om klant te worden.
                        (Ze zaten nog net daar toen ze werden overgenomen door Delta en de stroom uitviel. Gelukkig had Delta een mobiel diesel-aggregaat achter het pand gezet. Wel jammer dat de net uitgekochte baas die mee naar Frankrijk genomen had...)
                        Laatst bewerkt door Koeba; 12 Jan 2021, 17:26.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                          Dat was best gezellig hoor, in 1995 aan de balie op de Veerweg mijn formulier invullen om klant te worden.
                          (Ze zaten nog net daar toen ze werden overgenomen door Delta en de stroom uitviel. Gelukkig had Delta een mobiel diesel-aggregaat achter het pand gezet. Wel jammer dat de net uitgekochte baas die mee naar Frankrijk genomen had...)
                          En zo kan het gebeuren dat niet de klanten de koning zijn maar de klant de koning moet dienen. Helaas.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
                            Dan ga ik maar weer op zoek naar een andere site voor mijn dagelijkse standaard informatie.
                            Helaas.
                            Is het zo 'anders' dat het helemaal niet meer voor je werkt?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                              Is het zo 'anders' dat het helemaal niet meer voor je werkt?
                              Stel je stapt in je auto en plots zit je stuur aan de andere kant, wat denk je dan? waarom hebben ze dat gedaan of wie heeft dat gedaan zonder mij even te informeren?

                              Houden wij zeelandnet in leven, of houdt zeelandnet ons in leven?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X