Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

zeelandnet wachtwoord wijzigen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • zeelandnet wachtwoord wijzigen

    Ik wil een ander wachtwoord instellen om in te kunnen loggen op Zeelandnet/Prikbord. Een veiliger wachtwoord.
    Maar waar doe ik dat? Op Mijn delta kan ik wel mijn Delta mailadres wijzigen, maar ik kan niet vinden waar ik mijn Zeelandnet inlog aanpas.

    Of kan dat niet?

  • #2
    Gewoon in Mijn Delta : Wachtwoord vergeten - ZeelandNet
    Bijgevoegde bestanden
    Laatst bewerkt door driepinter; 5 Jan 2021, 08:49.

    Reageer


    • #3
      Maar dan wijzig ik mijn Delta wachtwoord en dat hoeft niet. dat vind ik voorlopig veilig genoeg. Om in te loggen bij Zeelandnet op de pagina om in Mijn Prikbord te komen, gebruik ik een ander wachtwoord. Dat is al 18 jaar oud en is aan een update toe.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht
        Maar dan wijzig ik mijn Delta wachtwoord en dat hoeft niet. dat vind ik voorlopig veilig genoeg. Om in te loggen bij Zeelandnet op de pagina om in Mijn Prikbord te komen, gebruik ik een ander wachtwoord. Dat is al 18 jaar oud en is aan een update toe.
        Dit is het wachtwoord van de (ZeelandNet) Webmail dus als je inlogt op het prikbord met je ZeelandNet account is dit hetzelfde wachtwoord.

        Reageer


        • #5
          Als je voor het prikbord een gastaccount gebruikt, dus geen Zeelandnet of Delta login, kun je het wachtwoord hier veranderen: https://www.zeelandnet.nl/profiel/wachtwoordvergeten/

          Reageer


          • #6
            Nee, het is geen gastaccount, anders zou ik hyert al opgelost hebben denk ik.

            Ik bedoel het inloggen met het Zeelandnetaccount bij Zeelandnet. daar heb ik dus een ander wachtwoord dan bij Delta. Hert delta wachtwoord wil ik zo laten. Ik wil mijn zeelandnet wachtwoord wijzigen.

            Ik weet niet zo goed hoe ik het duidelijker kan uitleggen.

            Reageer


            • #7
              Het wachtwoord voor je Zeelandnet e-mailadres bv. [email protected] pas je aan via 'Mijn Delta'.
              Mocht je een delta mailadres hebben, zoals bv [email protected] dan zou je daarmee ook moeten kunnen inloggen op Zeelandnet.nl.

              Stuur anders even het mailadres wat je wilt gebruiken voor Zeelandnet naar [email protected], dan kijk ik even verder voor je.

              Reageer


              • #8
                Ik zal nog even de goede afloop vertellen: het is gelukt.

                Dank voor het meedenken!

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X