Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

banners op zeelandnet - prikbord

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • banners op zeelandnet - prikbord

    closeOh Oh...
    Zo te zien gebruik je een adblocker.



    We begrijpen je voorkeur om ZeelandNet bannervrij te bekijken. Maar ja, we zijn wel afhankelijk van advertenties om onze website rendabel te houden. Zo kun je o.a. nieuwsartikelen gratis blijven lezen.

    Zou je willen overwegen ons te whitelisten, zodat we de content kunnen blijven bieden waarvoor je vandaag naar ZeelandNet kwam?

    Dank je wel!

    Bovenstaande mededeling kreeg ik toen ik naar het prikboord wilde gaan. Klopt dit of doe ik iets fout?
    Ik vind dat ik voldoende betaal voor het internet van Zeelandnet.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk bericht
    closeOh Oh...
    Zo te zien gebruik je een adblocker.



    We begrijpen je voorkeur om ZeelandNet bannervrij te bekijken. Maar ja, we zijn wel afhankelijk van advertenties om onze website rendabel te houden. Zo kun je o.a. nieuwsartikelen gratis blijven lezen.

    Zou je willen overwegen ons te whitelisten, zodat we de content kunnen blijven bieden waarvoor je vandaag naar ZeelandNet kwam?

    Dank je wel!

    Bovenstaande mededeling kreeg ik toen ik naar het prikboord wilde gaan. Klopt dit of doe ik iets fout?
    Ik vind dat ik voldoende betaal voor het internet van Zeelandnet.
    Zo wil zeelandnet extra inkomsten genereren, en als u een ad blocker gebruikt dan komen deze advertentie niet door. Ik gebruik ook een ad blocker.

    Je kunt wel websites uitsluiten indien je dat zou willen. Maar je bent het snel beu als je voor een product kijkt dat je dan zonder ad blocker wordt doodgegooid met allerlei advertenties.

    Reageer


    • #3
      hansi heeft deels gelijk omdat hij al betaald heeft voor een delta product zou je dat soort berichten niet verwachten, maar er zijn volgens mij 2 redenen.
      1 in de prikbord afdeling heb je een betaalde optie dat je jouw advertensie erg zichtbaar kan maken in een subrubriek naar keuze.
      alleen wanneer een adblocker is geinstalleerd worden deze niet vertoont wat een (klein) verlies is voor de adverteerder.
      2 extra income denk ik dat een andere reden is en die adblocker blockeert ook google adsense advertensies wat een tweede income bron is voor zeelandnet.
      Ethisch hacker voor Delta Fiber.
      Review door Delta: [URL="https://www.hackoclipse.com/nl/Partners.php"]click hier[/URL]

      Reageer


      • #4
        Is al eerder discussie over geweest zie het antwoord van Jeroen

        https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...-een-adblocker

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk bericht
          Bovenstaande mededeling kreeg ik toen ik naar het prikboord wilde gaan. Klopt dit of doe ik iets fout?
          Neen hoor, je doet niets fout. Er zijn tegewoordig genoeg AV programma's/Ad blockers die je deze (extra) service leveren. Ook als je een VPN service gebruikt, krijg je dit soort meldingen.

          Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk bericht
          Ik vind dat ik voldoende betaal voor het internet van Zeelandnet.
          Deze bannerservice is er voornamelijk voor (i) bedrijven die dankzij een populaire webpagina een graantje willen meepikken om naamsbekendheid te verwerven en (ii) Zeelandnet/Delta extra inkomsten te verschaffen.
          Persoonlijk vind ik deze methode sterk achterhaald; er zijn legio andere mogelijkheden om jezelf bekend te maken op het wereld-wijde-web, ook zonder daarbij banners te gebruiken. Het 'betaal-plaats-en-leun-achterover tijdperk is echt al een tijdje voorbij.
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 1 Nov 2020, 16:11.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Als je dan toch een adblocker gebruikt...
            Niet enkel advertenties, maar alles wat op je scherm komt kun je wegfilteren. Gebruik de custom rules.
            De OhOh melding heb ik maar 1 keer gezien was er al gauw klaar mee.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk bericht
              Maar ja, we zijn wel afhankelijk van advertenties om onze website rendabel te houden. Zo kun je o.a. nieuwsartikelen gratis blijven lezen.
              Ik denk dat dat geen argument is - er zijn zoveel bronnen om nieuws te kunnen lezen dat daar de interesse niet in ligt. Het gaat meer om specifieke zaken die Zeelandnet/Delta aangaan en waar we in de overige media helemaal niets over kunnen lezen.
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 3 Nov 2020, 11:55.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Jeroen Bij de weg: In mijn werkbrowser (Edge chromium) zit ABP en die zet ik voor zeelandnet uit. Krijg dan nog wel de melding. Thuis ublock, no spang.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                    Ik denk dat dat geen argument is - er zijn zoveel bronnen om nieuws te kunnen lezen dat daar de interesse niet in ligt
                    De jouwe misschien niet.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                      In mijn werkbrowser (Edge chromium) zit ABP en die zet ik voor zeelandnet uit. Krijg dan nog wel de melding.
                      ABP (als je daarmee Ad Blocker Pro bedoelt): mijn ervaring is, dat van de 100 advertenties het programma er gemiddeld maar 30 tegenhoudt. Verder veroorzaakt het een storende snelheidsvertraging in Edge .
                      Laatst bewerkt door Webkabouter; 3 Nov 2020, 13:55.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        Koeba Bij de meer exotische browser kunnen we inderdaad niet garanderen dat de melding verschijnt ondanks dat er geen banner geblokkeerd worden. Fijn om te horen dat je voor ons een uitzondering maakt...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                          Jeroen Bij de weg: In mijn werkbrowser (Edge chromium) zit ABP en die zet ik voor zeelandnet uit. Krijg dan nog wel de melding. Thuis ublock, no spang.
                          Beste Koeba, zelf gebruik ik Google Chrome als browser, met adblock plus ervaar ik weinig tot geen problemen. Wil ik de premiumartikelen van de PZC lezen dan kijk ik die gratis in een incognitovenster, heeft trouwens niets met een adblocker te maken.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                            Koeba Bij de meer exotische browser kunnen we inderdaad niet garanderen dat de melding verschijnt ondanks dat er geen banner geblokkeerd worden. Fijn om te horen dat je voor ons een uitzondering maakt...
                            Jeroen Welcome Maar eh, Edge is toch niet exotisch?

                            Reageer


                            • #15
                              Incognito gaan om toch maar premium artikelen te kunnen lezen vind ik ook niet zo netjes
                              Onder de Zeelandnet bezoekers is het Edge gebruik redelijk exotisch.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X