Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

banners op zeelandnet - prikbord

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    Webkabouter Een interessante gedachte, webkabouter, maar Zeelandnet is geen site voor het werven van klanten van buiten Zeeland.
    Je hebt gelijk (lees: Deltafiber ipv Zeelandnet). Mocht iemand fysiek in het Zeeuwse moeten wonen dan houdt het op.
    Webkabouter in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Jeroen
    antwoordde
    Webkabouter Een interessante gedachte, webkabouter, maar Zeelandnet is geen site voor het werven van klanten van buiten Zeeland. Het is een commerciele site gericht op Zeeland, met zijn eigen financiele doelstelling.
    Jeroen in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    Sommige mensen zitten heel de dag op het forum te kijken
    Hey Jeroen , alles went hoor

    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    Als je abonnee bent mag je gratis prikbordadvertenties en vacatures plaatsen. Niet-klanten moeten daarvoor betalen.
    Is het een idee om mbv de inkomsten van bannerreclames en een stukje marketingbudget het Prikbord financieel dekkend te krijgen zodat iedereen (dus ook niet-klanten) gratis hun advertentie kunnen plaatsen? Dat zou een hele goede marketing-move zijn en goed voor de naamsbekendheid van Deltafiber: mensen van buiten de provincie op een ludieke manier over de streep worden trekken om abonnee te worden (daar is meer voor nodig maar alle beetjes helpen).
    Webkabouter in ZeelandNet.nl
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 8 Nov 2020, 15:24.

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    Incognito gaan om toch maar premium artikelen te kunnen lezen vind ik ook niet zo netjes
    Onder de Zeelandnet bezoekers is het Edge gebruik redelijk exotisch.
    Ah. Oude of nieuwe Edge?
    Koeba in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    Incognito gaan om toch maar premium artikelen te kunnen lezen vind ik ook niet zo netjes
    Onder de Zeelandnet bezoekers is het Edge gebruik redelijk exotisch.
    Vanaf Windows 10 20H2 deze update is nu al reeds beschikbaar, wordt Edge Chromium standaard geinstalleerd.

    Waarmee het dus de standaard Windows 10 browser is geworden.

    Dat deze meeste mensen gewoon de normale Chrome browser gebruiken ben ik wel met je eens.

    https://tweakers.net/nieuws/173742/m...d-in-edge.html
    Bijgevoegde bestanden
    driepinter in ZeelandNet.nl
    Laatst bewerkt door driepinter; 4 Nov 2020, 11:12.

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    Incognito gaan om toch maar premium artikelen te kunnen lezen vind ik ook niet zo netjes
    Onder de Zeelandnet bezoekers is het Edge gebruik redelijk exotisch.
    Guest01 in ZeelandNet.nl
    Laatst bewerkt door Guest01; 4 Nov 2020, 11:46.

    Laat een reactie achter:


  • Jeroen
    antwoordde
    Incognito gaan om toch maar premium artikelen te kunnen lezen vind ik ook niet zo netjes
    Onder de Zeelandnet bezoekers is het Edge gebruik redelijk exotisch.
    Jeroen in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    Koeba Bij de meer exotische browser kunnen we inderdaad niet garanderen dat de melding verschijnt ondanks dat er geen banner geblokkeerd worden. Fijn om te horen dat je voor ons een uitzondering maakt...
    Jeroen Welcome Maar eh, Edge is toch niet exotisch?
    Koeba in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Jeroen Bij de weg: In mijn werkbrowser (Edge chromium) zit ABP en die zet ik voor zeelandnet uit. Krijg dan nog wel de melding. Thuis ublock, no spang.
    Beste Koeba, zelf gebruik ik Google Chrome als browser, met adblock plus ervaar ik weinig tot geen problemen. Wil ik de premiumartikelen van de PZC lezen dan kijk ik die gratis in een incognitovenster, heeft trouwens niets met een adblocker te maken.
    Guest01 in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Jeroen
    antwoordde
    Koeba Bij de meer exotische browser kunnen we inderdaad niet garanderen dat de melding verschijnt ondanks dat er geen banner geblokkeerd worden. Fijn om te horen dat je voor ons een uitzondering maakt...
    Jeroen in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    In mijn werkbrowser (Edge chromium) zit ABP en die zet ik voor zeelandnet uit. Krijg dan nog wel de melding.
    ABP (als je daarmee Ad Blocker Pro bedoelt): mijn ervaring is, dat van de 100 advertenties het programma er gemiddeld maar 30 tegenhoudt. Verder veroorzaakt het een storende snelheidsvertraging in Edge .
    Webkabouter in ZeelandNet.nl
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 3 Nov 2020, 12:55.

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Ik denk dat dat geen argument is - er zijn zoveel bronnen om nieuws te kunnen lezen dat daar de interesse niet in ligt
    De jouwe misschien niet.
    Koeba in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Jeroen Bij de weg: In mijn werkbrowser (Edge chromium) zit ABP en die zet ik voor zeelandnet uit. Krijg dan nog wel de melding. Thuis ublock, no spang.
    Koeba in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Jeroen
    antwoordde
    Jeroen in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk bericht
    Maar ja, we zijn wel afhankelijk van advertenties om onze website rendabel te houden. Zo kun je o.a. nieuwsartikelen gratis blijven lezen.
    Ik denk dat dat geen argument is - er zijn zoveel bronnen om nieuws te kunnen lezen dat daar de interesse niet in ligt. Het gaat meer om specifieke zaken die Zeelandnet/Delta aangaan en waar we in de overige media helemaal niets over kunnen lezen.
    Webkabouter in ZeelandNet.nl
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 3 Nov 2020, 10:55.

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X