Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

onbegrijpelijk spamfilter

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door jever Bekijk bericht
    Wel heb ik de oplossing gevonden: alles via Gmail laten lopen en het Zeelandnet account gewoon nooit meer naar kijken.
    Dat is op het eerste gezicht wel een goede oplossingen maar... Als je alle email van je Zeelandnet account doorstuurt naar je GMail account (incl. de spam), loop je de kans dat je Zeelandnet email adres door Gmail op een blacklist terechtkomt, of erger nog de mailserver van Zeelandnet zelf. Dat kan tot gevolg hebben dat de email die ik via diezelfde Zeelandnet mailserver naar mijn bekenden stuur, door hun mailserver(s) geblokkeerd wordt omdat de server waarmee ik het stuur, op een global blacklist staat.
    Webkabouter in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Puntje er bij voor humor! Fijn weekend!
    Koeba in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Ik vermoed dat u spam niet begrijpt.
    Guest01 in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

    Hun zaak is wel op orde, maar ik vermoed dat u het spamfilter niet begrijpt. Ik zeg het nogmaals ik heb zelden of nooit spam.

    Wees terughoudend met het opgeven van je e-mailadres op internet.Reageer niet op ontvangen spamberichten.
    Ik vermoed dat u spam niet begrijpt.

    Koeba in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    Vroeg ik dat of hun PC les gaan geven ,IK dacht het niet?
    Hun moeten zorgen dat bij hun de zaak op orde is
    Hun zaak is wel op orde, maar ik vermoed dat u het spamfilter niet begrijpt. Ik zeg het nogmaals ik heb zelden of nooit spam.

    Wees terughoudend met het opgeven van je e-mailadres op internet.Reageer niet op ontvangen spamberichten.
    Guest01 in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

    Dag koekeroe, Ook ik ben geen ervaren ICTer, maar een hobbyist die zelf PC,s is gaan bouwen, een uit de hand gelopen hobby zeg maar, en door dat zelf bouwen raak je gaandeweg vertrouwd met hoe e.e.a werkt. Dat spamfilter werkt echt wel. Een schrijver van een boek gaat er van uit dat u kunt lezen, een provider geeft tips en trucs maar geen computerles, voor dat moet u echt ergens anders wezen lijkt mij.
    Vroeg ik dat of hun PC les gaan geven ,IK dacht het niet?
    Hun moeten zorgen dat bij hun de zaak op orde is
    koekeroe in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    Deze provider hoort gewoon voor een goed werkend spam filter te zorgen,en niet dat iedereen I CT er moet worden
    Dag koekeroe, Ook ik ben geen ervaren ICTer, maar een hobbyist die zelf PC,s is gaan bouwen, een uit de hand gelopen hobby zeg maar, en door dat zelf bouwen raak je gaandeweg vertrouwd met hoe e.e.a werkt. Dat spamfilter werkt echt wel. Een schrijver van een boek gaat er van uit dat u kunt lezen, een provider geeft tips en trucs maar geen computerles, voor dat moet u echt ergens anders wezen lijkt mij.
    Guest01 in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

    Inderdaad driepinter het werkt zoals het behoort te werken. Je moet er even voor gaan zitten.
    Deze provider hoort gewoon voor een goed werkend spam filter te zorgen,en niet dat iedereen I CT er moet worden


    Hier komt er weer een Zeeman Parfum <[email protected]>
    koekeroe in ZeelandNet.nl
    Laatst bewerkt door koekeroe; 17 Sep 2020, 16:33.

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Het is verder geen probleem want het werkt dus inderdaad met Thunderbird ook.

    Gewoon de spam mail rechts vanuit je postvak in naar het spamfilter links slepen.

    Een kind kan de was doen !
    Inderdaad driepinter het werkt zoals het behoort te werken. Je moet er even voor gaan zitten.
    Guest01 in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Het is verder geen probleem want het werkt dus inderdaad met Thunderbird ook.

    Gewoon de spam mail rechts vanuit je postvak in naar het spamfilter links slepen.

    Een kind kan de was doen !
    Laatst bewerkt door driepinter; 17 Sep 2020, 12:38.

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door jever Bekijk bericht
    ik heb eens gekeken naar het instellen van de spamfilter aangezien er ongeveer 80000000 spamberichten binnen komen op mn zeeland.nl.
    volgens mij is er geen enkel normaal mens te vinden die dat filter kan instellen zonder volleerd ict-er te zijn. hebben jullie toch nog wel door dat er aan de andere kant van die kabel "normale" mensen zitten? ik kan helemaal nix met dat zeelandnet adres aangezien door de grote hoeveelheid spam de niet-spam-mail niet meer te vinden is........ wie gaat me eens ff uitleggen hoe ik als digibeet dat filtertje ff instel?:-) graag in minder dan 100 woorden..... :-)
    Beste jever, Ik ben eens dat spamfilter gaan bekijken, als je hier een beetje tijd en vooral geduld in steekt dan wijst dat zich vanzelf, ik zie nu dat de bestanden die ik in Thunderbird ooit als ongewenst gemarkeerd heb er allemaal netjes instaan. Je kunt een mail die jij als spam beschouwd uploaden of naar ''train spam'' slepen om aan te geven dat het spam is. Hetzelfde geldt voor ''train geen spam''. Of het waar is wat draaitb zegt dat je het telkens opnieuw moet doen kan ik niet beamen. Zover ik het kan bekijken werkt het, of het ideaal is weet ik niet. Enige basiskennis van het omgaan met computerproblemen is wel handig.
    Guest01 in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door jever Bekijk bericht

    waarvandaan kan je dan slepen? als ik op train spam druk en ik druk op slepen krijg ik als antwoord dat er nix te slepen is..... als ik op uploaden druk kom ik in een scherm met allemaal bestanden....waar moet ik dan in welk bestand naar die spamberichten gaan zoeken?
    Het slepen kan je rechtstreeks vanuit bijvoorbeeld outlook doen.
    Je kan deze bestanden ook handmatig uploaden.
    De bestandstypen die je kunt gebruiken voor het trainen van je spamfilter zijn eml en .msg.
    Edwinb in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Guest01 in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    De meesten willen het (MailWasher) liever niet gebruiken maar het is ook nog een andere mogelijkheid :

    https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...738#post180738
    driepinter in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    https://www.thunderbird.net/nl/
    Guest01 in ZeelandNet.nl
    Laatst bewerkt door Guest01; 17 Sep 2020, 07:11.

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X