Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik kan niet in mijn community via Chrome of Edge

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik kan niet in mijn community via Chrome of Edge

    Ik zou graag mijn community willen bewerken. Ik doe dat altijd via Chrome maar ik kan er niet meer in.
    Als ik dit via mijn link in de werkbalk doe zegt de site "U heeft geen toestemming om toegang te krijgen tot deze bron.
    Bovendien is er een 403 Forbidden-fout opgetreden bij het gebruik van een ErrorDocument om het verzoek af te handelen."

    Ga ik er via de gewone manier in dus de link knippen en plakken of via de favorieten kan ik wel inloggen maar zijn mijn afbeeldingen weg, mijn achtergrond is weg en ik kan niet meer in mijn bestanden want ook die zijn weg.

    Via Edge geprobeerd maar hetzelfde probleem. Mijn achtergrond is weg, mijn afbeeldingen zijn kruisjes en ik kan niet meer in mijn bestanden want die zijn ook weg. Doe er iets aan want dit is al een hele week zo.

    De community heet https://www.zeelandnet.nl/communities/aggie


  • #2

    Reageer


    • #3
      Jeroen help jij Aggie even? Community is helemaal van de kaart...

      Reageer


      • #4
        We gaan er naar kijken Aggie

        Reageer


        • #5
          Ik wacht dan wel af. In het verleden is het, soms met kunst, vliegwerk en berichtjes over en weer, ook opgelost. Maar dit is gewoon heel erg vervelend.

          Reageer


          • #6
            Ik wacht gewoon wel weer af. In het verleden is het, soms met kunst, vliegwerk en mailtjes over en weer, ook opgelost.

            Reageer


            • #7
              Ik wacht gewoon wel weer af. In het verleden is het, soms met kunst, vliegwerk en mailtjes over en weer, ook opgelost.

              Reageer


              • #8
                Sorry, 3x het zelfde verhaal maar ik dacht dat ik niks kon plaatsen, beetje traag

                Reageer


                • #9
                  Aggie De plaatjes staan er weer. Excuses voor het ongemak.

                  Reageer


                  • #10
                    Hij doet het weer.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X