Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

upload snelheid

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Heb ik ook niet verwacht maar zou wel netjes zijn .
    Kreeg aan de telefoon te horen kan mijn abo verlagen dan krijg ik waarvoor ik betaal lol

    Reageer


    • #77
      Cat 6 Kabel heeft ook niet geholpen upload blijft op 20 hangen

      Reageer


      • #78
        Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk bericht
        Cat 6 Kabel heeft ook niet geholpen upload blijft op 20 hangen
        Zodra de werkzaamheden in de wijk zijn afgerond zul je gebruik kunnen maken van de hogere uploadsnelheid.


        Reageer


        • #79
          Bedankt voor je reactie Edwin,
          de vraag is wie verteld nu de waarheid aan de telefoon zeggen ze, komt door het kabel en jij zegt werkzaamheden zijn nog niet afgerond .
          Het enigste wat ik verwacht is eerlijkheid .
          Begrijp ook dat Corona is

          Reageer


          • #80
            Ze zijn al 2 keer in de straat bezig geweest in die kasten.
            Ook een mail over gehad.
            Snelheid is nog steeds 400/30.
            Waar kun je zien of alle werkzaamheden gereed zijn.

            Reageer


            • #81
              Oorspronkelijk gepost door RSTFUTURA Bekijk bericht
              Waar kun je zien of alle werkzaamheden gereed zijn.
              dat kun je niet.
              alleen een medewerker van Delta kan je dat mededelen.

              Reageer


              • #82
                En die zeggen weten niet wanneer ivm Corona

                Reageer


                • #83
                  Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk bericht
                  En die zeggen weten niet wanneer ivm Corona
                  er kan wel gekeken worden of alle werkzaamheden in jouw wijk / gemeente zijn afgerond.
                  maar als dat niet zo is, dan kan men niet in de planning kijken en dan melden wanneer je aan de beurt bent.

                  Reageer


                  • #84
                    Oorspronkelijk gepost door RSTFUTURA Bekijk bericht
                    Snelheid is nog steeds 400/30.
                    Wellicht toch een lokaal probleem... Check je internetverkeer met behulp van https://www.hageltech.com/dumeter/about
                    Wellicht zit het probleem in een service die wordt gebruikt door je OS en upload bandbreedte gebruikt.


                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #85
                      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                      Wellicht zit het probleem in een service die wordt gebruikt door je OS en upload bandbreedte gebruikt.
                      het abonnement is 400/100, terwijl er maar 400/30 wordt gehaald.
                      suggereer je nu dat er op de achtergrond continu 70 Mb/s upload draait ??
                      dat lijkt me wel ver gezocht
                      Laatst bewerkt door fred44nl; 27 Jul 2020, 23:33.

                      Reageer


                      • #86
                        Je kan met die DU meter wel mooi de bitrate van Interactieve TV aantonen

                        Reageer


                        • #87
                          Oorspronkelijk gepost door RSTFUTURA Bekijk bericht
                          Ze zijn al 2 keer in de straat bezig geweest in die kasten.
                          Ook een mail over gehad.
                          Snelheid is nog steeds 400/30.
                          Waar kun je zien of alle werkzaamheden gereed zijn.
                          Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens. Dan kijk voor je na of de werkzaamheden bij je in de wijk zijn afgerond.
                          Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                          Reageer


                          • #88
                            Goede middag,
                            voor de 2de keer Monteur hier geweest ivm met Uploadsnelheid alweer een nieuwe Modem gekregen fout is niet hier maar in de Wijkkast terwijl die aangepast is .
                            (Monteur heeft in de wijkkast gekeken). Dus fout is definitief niet in huis .Nu net belletje gekregen van Delta Wijkkast zou niet aangepast zijn (of niet klaar).
                            Dit is van de wal in de sloot heb er geen woorden voor. Nu hebik gebeld om te vragen hoelang mijn Abonnement nog loopt krijg ik te horen kunnen wij niet zien ivm onderhoudt
                            dit slaat nergens op sorry ben al klant sinds 2002 maar zo slecht was het nog nooit
                            Hier weet duidelijk de rechte Hand niet wat die linke doet

                            Reageer


                            • #89
                              Het komt niet eens een excuus van hun maar ja ben geen nieuwe Klant he

                              Reageer


                              • #90
                                Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk bericht
                                Goede middag,
                                voor de 2de keer Monteur hier geweest ivm met Uploadsnelheid alweer een nieuwe Modem gekregen fout is niet hier maar in de Wijkkast terwijl die aangepast is .
                                (Monteur heeft in de wijkkast gekeken). Dus fout is definitief niet in huis .Nu net belletje gekregen van Delta Wijkkast zou niet aangepast zijn (of niet klaar).
                                Over de wijkkast heb ik je enkele weken geleden een e-mail gestuurd.
                                Je contractgegevens kan je terugzien via je mijnDELTA account
                                Login op MijnDELTA
                                Kies voor "bekijk mijn producten"
                                Hier vind je de contractgegevens terug.

                                Mocht je hier nog vragen over hebben stuur dan een e-mail naar [email protected] ovv je klantgegevens.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X