Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

upload snelheid

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk bericht
    Goede middag,
    voor de 2de keer Monteur hier geweest ivm met Uploadsnelheid alweer een nieuwe Modem gekregen fout is niet hier maar in de Wijkkast terwijl die aangepast is .
    (Monteur heeft in de wijkkast gekeken). Dus fout is definitief niet in huis .Nu net belletje gekregen van Delta Wijkkast zou niet aangepast zijn (of niet klaar).
    Over de wijkkast heb ik je enkele weken geleden een e-mail gestuurd.
    Je contractgegevens kan je terugzien via je mijnDELTA account
    Login op MijnDELTA
    Kies voor "bekijk mijn producten"
    Hier vind je de contractgegevens terug.

    Mocht je hier nog vragen over hebben stuur dan een e-mail naar forumbeheer@zeelandnet.nl ovv je klantgegevens.

    Edwinb in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • jamulder
    antwoordde
    Het komt niet eens een excuus van hun maar ja ben geen nieuwe Klant he
    jamulder in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • jamulder
    antwoordde
    Goede middag,
    voor de 2de keer Monteur hier geweest ivm met Uploadsnelheid alweer een nieuwe Modem gekregen fout is niet hier maar in de Wijkkast terwijl die aangepast is .
    (Monteur heeft in de wijkkast gekeken). Dus fout is definitief niet in huis .Nu net belletje gekregen van Delta Wijkkast zou niet aangepast zijn (of niet klaar).
    Dit is van de wal in de sloot heb er geen woorden voor. Nu hebik gebeld om te vragen hoelang mijn Abonnement nog loopt krijg ik te horen kunnen wij niet zien ivm onderhoudt
    dit slaat nergens op sorry ben al klant sinds 2002 maar zo slecht was het nog nooit
    Hier weet duidelijk de rechte Hand niet wat die linke doet
    jamulder in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door RSTFUTURA Bekijk bericht
    Ze zijn al 2 keer in de straat bezig geweest in die kasten.
    Ook een mail over gehad.
    Snelheid is nog steeds 400/30.
    Waar kun je zien of alle werkzaamheden gereed zijn.
    Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens. Dan kijk voor je na of de werkzaamheden bij je in de wijk zijn afgerond.
    Je mag de e-mail richten aan forumbeheer@zeelandnet.nl
    Edwinb in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Je kan met die DU meter wel mooi de bitrate van Interactieve TV aantonen

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Wellicht zit het probleem in een service die wordt gebruikt door je OS en upload bandbreedte gebruikt.
    het abonnement is 400/100, terwijl er maar 400/30 wordt gehaald.
    suggereer je nu dat er op de achtergrond continu 70 Mb/s upload draait ??
    dat lijkt me wel ver gezocht
    fred44nl in ZeelandNet.nl
    Laatst bewerkt door fred44nl; 27 Jul 2020, 23:33.

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door RSTFUTURA Bekijk bericht
    Snelheid is nog steeds 400/30.
    Wellicht toch een lokaal probleem... Check je internetverkeer met behulp van https://www.hageltech.com/dumeter/about
    Wellicht zit het probleem in een service die wordt gebruikt door je OS en upload bandbreedte gebruikt.


    Webkabouter in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk bericht
    En die zeggen weten niet wanneer ivm Corona
    er kan wel gekeken worden of alle werkzaamheden in jouw wijk / gemeente zijn afgerond.
    maar als dat niet zo is, dan kan men niet in de planning kijken en dan melden wanneer je aan de beurt bent.
    fred44nl in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • jamulder
    antwoordde
    En die zeggen weten niet wanneer ivm Corona
    jamulder in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door RSTFUTURA Bekijk bericht
    Waar kun je zien of alle werkzaamheden gereed zijn.
    dat kun je niet.
    alleen een medewerker van Delta kan je dat mededelen.
    fred44nl in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • RSTFUTURA
    antwoordde
    Ze zijn al 2 keer in de straat bezig geweest in die kasten.
    Ook een mail over gehad.
    Snelheid is nog steeds 400/30.
    Waar kun je zien of alle werkzaamheden gereed zijn.
    RSTFUTURA in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • jamulder
    antwoordde
    Bedankt voor je reactie Edwin,
    de vraag is wie verteld nu de waarheid aan de telefoon zeggen ze, komt door het kabel en jij zegt werkzaamheden zijn nog niet afgerond .
    Het enigste wat ik verwacht is eerlijkheid .
    Begrijp ook dat Corona is
    jamulder in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk bericht
    Cat 6 Kabel heeft ook niet geholpen upload blijft op 20 hangen
    Zodra de werkzaamheden in de wijk zijn afgerond zul je gebruik kunnen maken van de hogere uploadsnelheid.


    Edwinb in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • jamulder
    antwoordde
    Cat 6 Kabel heeft ook niet geholpen upload blijft op 20 hangen
    jamulder in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • jamulder
    antwoordde
    Heb ik ook niet verwacht maar zou wel netjes zijn .
    Kreeg aan de telefoon te horen kan mijn abo verlagen dan krijg ik waarvoor ik betaal lol
    jamulder in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X