Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

upload snelheid

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
    Hallo fred44nl, we zijn nu inmiddels een week verder. Ik ben benieuwd of je nu wel de snelheid haalt?

    Reageer


    • #47
      driepinter ,

      nu pas antwoord omdat ik niet terug kon bladeren, op mijn telefoon wel vandaar, ja ik heb al een tijdje een wit snel modem.
      Problemen nog steeds niet over, modem uit bridge gehaald en rechtstreeks verbonden met mijn imac, maakt niets uit.
      Iedere dag een paar maal een tijdje geen verbinding met het internet, vreemde daarbij is dat het ledje van de telefoon op het modem dan knippert of helemaal uit is.
      Soms gaat het vanzelf weer over maar als het langer als tien minuten duurt haal ik een poosje de stroom eraf.
      Heb inmiddels een mailtje naar forumbeheer gestuurd en wacht op antwoord.

      Reageer


      • #48
        Kennie-L

        ???????Tsja, je ziet het aan fred44nl er valt helaas zelf weinig aan te doen.


        Dan wordt het wachten tot men de (onderhouds) werkzaamheden weer hervat maar dat is helaas onbepaald.


        Werkt een beetje omslachtig maar bladeren kan met :

        https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...snelheid/page2

        Waarbij je dus het laatste stukje steeds zelf veranderd (page1,page2,page3,page4 enz.)

        Reageer


        • #49
          @ driepinter

          Ja, we moeten geduld hebben, slim van dat bladeren, bedankt.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Dan wordt het wachten tot men de (onderhouds) werkzaamheden weer hervat maar dat is helaas onbepaald.
            voor zo ver ik weet zijn de werkzaamheden weer hervat.
            alleen heeft men de geplande werkzaamheden niet af gemaakt.
            in plaats van door te gaan waar men gebleven was, is men door gegaan met de planning.
            de werkzaamheden die niet gedaan waren, zijn nu dus blijven liggen.
            dus in plaats van Schouwen-Duiveland af te maken, staat nu Noord-Beveland op de planning.

            Reageer


            • #51
              Van de week met de monteur van Delta staan te praten die in het kastje aan de straat hier aan het werken was, terwijl hij nog bezig was tweemaal bijna de 50 mbps upload gehaald maar toen ik het busje om de hoek zag verdwijnen was het al uit met de pret, nog geen 20 mbps rechtstreeks aan het modem met een kort utp-kabeltje.

              Het vreemde was dat hij zei dat alles in deze kast al vervangen en splinternieuw was dus of hier nog wat te gebeuren staat weet ik niet.

              Terwijl ik dit probeer te plaatsen al twee keer een oeps, ongeldige serveractie en internetverbinding weer verbroken, div. lampjes op het modem gewoon uit.

              Reageer


              • #52
                Kennie-L ik zou daar een storingsmelding van laten maken bij de klantenservice.

                Reageer


                • #53
                  GoeRoe Ja. ik heb ook mailcontact met forumbeheer, misschien komt daar nog wat uit.

                  Reageer


                  • #54
                    GoeRoe Er is inmiddels een monteur hier geweest en ik ben op het moment van mijn storingen af, het zat waarschijnlijk in het verdeelpunt modem/TV, dit is vervangen.
                    Dus idd een gevalletje kabel.

                    De TV blokjes storing komen af en toe nog kort even terug.

                    De uploadsnelheid haal ik nog niet maar de monteur belde om te zeggen dat de kast hier aan de straat nog in zijn geheel moest worden vervangen.

                    Reageer


                    • #55
                      Upload Snelheid
                      Hoi naar heel veel berichten via de chat bij Zeelandnet een ook via telefoon Contact te hebben gehad nadat hier 20 -21 Juli de wijkkast aangepast is nog steeds niets verandert blijf op 20 mb up ben al jaren sinds 2003 klant van Zeelandnet nu schuiven hun het op de kabel Cat6 .
                      Ben nu ten einde raad nadat ik sinds maart bezig ben begrijp ook dat Corona is maar niemand geeft echt aan wanneer het opgelost is en wat fout is

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk bericht
                        Upload Snelheid
                        Hoi naar heel veel berichten via de chat bij Zeelandnet een ook via telefoon Contact te hebben gehad nadat hier 20 -21 Juli de wijkkast aangepast is nog steeds niets verandert blijf op 20 mb up ben al jaren sinds 2003 klant van Zeelandnet nu schuiven hun het op de kabel Cat6 .
                        Ben nu ten einde raad nadat ik sinds maart bezig ben begrijp ook dat Corona is maar niemand geeft echt aan wanneer het opgelost is en wat fout is
                        Edwinb misschien kan je hier es naar kijken ??

                        Reageer


                        • #57
                          Hoi Fred
                          bedankt voor je reactie maar daar heb ik niets aan
                          mijn upload blijft op 20 en niet op 50 zoals het moet zijn

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk bericht
                            mijn upload blijft op 20 en niet op 50 zoals het moet zijn
                            heb je al een Sagemcom modem ??

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk bericht
                              Upload Snelheid
                              Hoi naar heel veel berichten via de chat bij Zeelandnet een ook via telefoon Contact te hebben gehad nadat hier 20 -21 Juli de wijkkast aangepast is nog steeds niets verandert blijf op 20 mb up ben al jaren sinds 2003 klant van Zeelandnet nu schuiven hun het op de kabel Cat6 .
                              Ben nu ten einde raad nadat ik sinds maart bezig ben begrijp ook dat Corona is maar niemand geeft echt aan wanneer het opgelost is en wat fout is
                              Kan je mij je klantgegevens en een link naar dit bericht doorsturen via de e-mail. Dan kijk ik dit even voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                              Reageer


                              • #60
                                Ja Fred heb het nieuwe Modem
                                Mail is verstuurd Edwinb

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X