Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

upload snelheid

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Hou je ons hiervan op de hoogte.

    Reageer


    • #17
      Hier ook nog steeds 250/19,iets, ook iedere dag wel een paar keer helemaal geen verbinding, zie je de ledjes op het modem uitgaan en na een enkele minuten weer aangaan.
      Zo niet handig met FaceTime met de familie in deze coronatijden. Ook al weken slechte coax TV, steeds blokjes enzo.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
        Ook al weken slechte coax TV, steeds blokjes enzo.
        Gevalletje modem- en/of kabelstoring.

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
          Hier ook nog steeds 250/19,iets, ook iedere dag wel een paar keer helemaal geen verbinding, zie je de ledjes op het modem uitgaan en na een enkele minuten weer aangaan.
          Zo niet handig met FaceTime met de familie in deze coronatijden. Ook al weken slechte coax TV, steeds blokjes enzo.
          Mijn verbinding is wel goed (ook met verhoogde upload), maar die blokjes via coax zie ik ook regelmatig op verschillende kanalen.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
            die blokjes via coax zie ik ook regelmatig op verschillende kanalen.
            die zie ik een heel enkele keer, maar wel vaker dan enige tijd geleden.
            terwijl de signaal-sterkte en de signaal-kwaliteit heel erg hoog zijn.

            Reageer


            • #21
              naast de brief van eind vorige week, krijg ik nu een email en die begint met:

              Onlangs hebben we u in een brief laten weten dat we binnenkort in uw buurt de netwerkapparatuur gaan vernieuwen. We herinneren u er nu aan dat u tijdens deze werkzaamheden ongeveer 15 minuten niet kunt internetten en tv kijken. Excuses voor het ongemak.
              het lijkt er op dat Delta een communicatie-expert in dienst heeft genomen

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                naast de brief van eind vorige week, krijg ik nu een email en die begint met:



                het lijkt er op dat Delta een communicatie-expert in dienst heeft genomen
                Je staat ervan versteld Fred

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                  naast de brief van eind vorige week, krijg ik nu een email en die begint met:



                  het lijkt er op dat Delta een communicatie-expert in dienst heeft genomen
                  Zul je vast zien dat die 15 minuten uitlopen naar een uurtje

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                    Zul je vast zien dat die 15 minuten uitlopen naar een uurtje
                    ach, ik wacht al vanaf eind maart, dus dat kan er ook nog wel bij

                    Reageer


                    • #25
                      nou moet je toch es effe kijken naar https://www.delta.nl/klantenservice/storingen/
                      en daar staat dan bijv. voor woensdag 13 mei o.a.
                      Tijdens de werkzaamheden wordt de verbinding een paar keer, maximaal 15 minuten, verbroken. Je kunt dan even geen gebruikmaken van internet, tv en radio.
                      maar bij donderdag en vrijdag staat er iets anders:
                      Tijdens de werkzaamheden wordt de verbinding een paar keer, verspreid over meerdere dagen, enkele uren verbroken.

                      Reageer


                      • #26

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                          Ja Fred, ik heb dat in de zomer van 2018 gehad en toen van 07:00 tot pakweg 10:30 zonder internet gezeten.


                          nog es effe naar de herinnerings-email gekeken:
                          Onlangs hebben we u in een brief laten weten dat we binnenkort in uw buurt de netwerkapparatuur gaan vernieuwen. We herinneren u er nu aan dat u tijdens deze werkzaamheden ongeveer 15 minuten niet kunt internetten en tv kijken. Excuses voor het ongemak.
                          kortom, ergens klopt er iets niet

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                            [/SIZE]

                            nog es effe naar de herinnerings-email gekeken:


                            kortom, ergens klopt er iets niet
                            Heeeeeeeeeeeeeel vreemd...communicatie van Delta die niet klopt, maak dat mee!

                            Reageer


                            • #29
                              Ik heb hier al minstens drie keer een mail over gehad en ook drie keer een herinnerings ansichtkaart, heb ook uren zonder internet gezeten na zo'n mail maar nog steeds geen snelheidsverhoging.

                              Reageer


                              • #30
                                Kennie-L
                                ???????Maar heb je ook al zo'n nieuw wit modem ?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X