Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prikbord

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Prikbord

    Kunnen handelaren, in dit geval fietsenwinkels, gratis adverteren op prikbord? Ik zie als particulier honderden nieuwe fietsen. Als mijn gebruikte fiets daar tussen komt te staan valt hij nooit op.

  • #2

    Iedereen kan adverteren op het ZeelandNet prikbord. ZeelandNet abonnees, dus zowel particuliere als zakelijke klanten kunnen inloggen op het prikbord met een ZeelandNet profiel. Het plaatsen van een advertentie is gratis en als u extra mogelijkheden wilt zoals een bannerpakket betaalt u een kleine bijdrage.

    Bent u geen abonnee van Zeelandnet, dan kunt u adverteren door in te loggen met een gastaccount.

    Meer informatie over het Prikbord vind je via deze link.

    Reageer


    • #3
      Dit zou inderdaad niet mogen,prikbord alleen voor particulieren .

      Je eigen advertentie wordt compleet onder gesneeuwd door de vakhandel.

      Reageer


      • #4
        Als je als klant zoekt op het prikbord,heb je de keus,zakelijk of particulier aan te vinken.
        Dit werkt voor mij prima.
        En als je goede foto,s maakt en een eerlijk verhaal erbij,verkoop je je product echt wel.
        Toekomstige klant kijkt vooral eerst naar de prijs.
        Heb hier op prikbord toch bijna alles verkocht binnen de 14 dagen,dus het werkt wel degelijk,dus belangstelling genoeg.
        succes met je verkoop.
        [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X