Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

email adres geweigerd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • email adres geweigerd

    Aan een van mijn Outlook contactpersonen kan ik sinds gisteren, 4 maart, geen e-mail meer sturen. Komt per omgaande terug.
    Lukt ook niet via webmail, maar, hoe onbegrijpelijk ook, wel via mijn iPhone.
    Wie heeft een verklaring, of liever nog, een oplossing.

  • #2
    Dit probleem is eerder gemeld :

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...-bij-microsoft

    Reageer


    • #3
      Hotmail

      Ik heb hetzelfde probleem met een hotmailadres. Wordt met een maildelivery van outlook niet verzonden

      Reageer


      • #4
        Ook ik heb last van dit probleem - wanneer wordt dit door Zeelandnet opgelost? Mijn mailadres jos@van-eck.com wordt ook gehost door outlook.com - als ik zelf een mail stuur vanaf mijn @zeelandnet.nl mailadres (gewoon via webmail) wordt deze direct geweigerd. Erg onhandig !!

        Zie onder de foutmelding (gelijk aan bovenste):


        This message was created automatically by mail delivery software.

        A message that you sent could not be delivered to one or more of its
        recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

        jos@van-eck.com
        host 973654019.pamx1.hotmail.com [104.47.46.33]
        SMTP error from remote mail server after pipelined end of data:
        550 5.7.1 Unfortunately, messages from [217.102.255.210] weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list (S3150). You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors. [BN3NAM04FT023.eop-NAM04.prod.protection.outlook.com]

        Reporting-MTA: dns; spamfilter10.delta.nl

        Action: failed
        Final-Recipient: rfc822;jos@van-eck.com
        Status: 5.0.0
        Remote-MTA: dns; 973654019.pamx1.hotmail.com
        Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [217.102.255.210] weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list (S3150). You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors. [BN3NAM04FT023.eop-NAM04.prod.protection.outlook.com]

        Reageer


        • #5
          josvaneck Ik raad je aan om je mailadres uit de tekst weg te halen hierboven.
          Ik heb overigens een reactie geplaatst in het topic dat driepinter al noemde.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X